- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- Nyakunkon vannak a Microsoft új Surface mobilgépei
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Házimozi haladó szinten
- OLED monitor topik
- Házimozi belépő szinten
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen notebookot vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz
Den Hadnagy #35 üzenetére
nem célom a személyeskedés, de szívesen feszegetem a határokat! leírom akkor máshogy, az eladóval kezdem:
az asus meg a nokia sosem csinált közös akciót. a forgalmazó raktárában rohad mind a két termék, és azt találták ki hogy összeszigszalagozzák, hátha jobban fogy. az eladó megveszi a forgalmazótól, és továbbadja a fogyasztónak - innen ered a probléma. ugyanis téged, mint fogyasztót megilletnek olyan jogok, ami az eladót nem illeti meg a forgalmazóval szemben. téged megillet a csere ha a termék hibás (akkor is ha ajándék), de neki nem fogja kicserélni senki. ezt a felelősséget próbálja a vevőre hárítani, ami se nem etikus, se nem jogos. ha nem tudja megoldani, akkor vagy nem kell továbbadni az ajándékot, vagy ki kell rendesen számlázni valamilyen összegért, és a számlával már rendes jótállási keretek között javítható - vagy visszafizethető az ára ha nem javítható.
a "nincs ajándékra garancia" hülyeség.a te részedről:
lehetsz tudatos fogyasztó, de a feketén/fehéren leírt szabályozásokkal nem jól érvelsz, a mondandód nagy része érzelmi alapú (ami egyébként érthető)
nincs 72 órás cseregarancia pixelhibára, nincs kijelzővel rendelkező nagyértékű elektronikai eszköz fogalom, a Nokia gyári garancia meg nem keverendő össze a tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásával. nem a nokia szervizével kötöd a jogviszonyt, hanem az eladóval - az hogy ennek ellenére a szervizben vezetik a feltételezett jótállási időt, sőt akár számla/garancialevél nélkül meg is javítanák neked csak plusz szolgáltatás.
"nem egy tájékozatlan/rosszul tájékoztatott alkalmazott tévedéséről van szó, hanem a boltvezetővel együtt összehangoltan végrehajtott, tudatos félrevezetésről" - ezt sosem értettem, hogy miért gondolja valaki hogy direkt ővele akarnak kiszúrni egy boltban, összehangoltan, tudatosan? mire lenne ez jó? kinek van erre ideje, kedve?
a leírt problémádnak nagy része nem fogyasztóvédelmi kérdés, teljesen felesleges részletekkel érvelsz.ennyit kellett volna írni az NFH-nak: "ekkor és itt vettem egy tablet+ telefon kombót, és azt mondta a bolt hogy a telefon ajándék, nincs rá garancia. kérem a hatóság állásfoglalását az ügyben"
ebben minden fogyasztóvédelmi kérdés le van írva, mindenki munkáját megkönnyíted. a többi 5000 karakter körítés teljesen irreleváns a valós probléma szempontjából, tele van feltételezéssel, spekulációval és "szemembe nem nézés" "homlokgyöngyözés" színezéssel.
én csak nem értem minek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- Tőzsde és gazdaság
- Renault, Dacia topik
- Nyakunkon vannak a Microsoft új Surface mobilgépei
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Macska topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- DOOM - The Dark Ages
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Samsung Galaxy A13 4G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest