Új hozzászólás Aktív témák
-
Turbolada II
őstag
Inkább a Hitmanban lenne kikapcsolhatatlan.
-
válasz
kriszpontaz #47 üzenetére
"Bizonyos hardverekre engedélyezve van a mutex zárolás, mint a GCN1/2/3/4, a Kepler és a Gen9 architektúra."
-
válasz
kriszpontaz #44 üzenetére
a 780ti is kepler.
-
Raymond
titán
Ennek a jateknak nem a hajszimulacio a technikai csucsteljesitmenye, hanem a peldatlanul jo CPU kihasznalas:
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért elég nagy különbség, hogy a HairWorks futtatásának ideje 4-5 ms egy közepes VGA-n, míg a TressFX 3.0-s PureHair 1-2 ms között lefut. Az, hogy lényegesen jobban néz ki ne tévesszen meg senkit, mert jóval kisebb már a számításigénye, mint a HairWorks-nek. Ráadásul a PureHair a Deus Ex-ben kétféle OIT-t használ. Egy mutex zárolásra épülőt és egy PPLL-struktúrát használót. Bizonyos hardverekre engedélyezve van a mutex zárolás, mint a GCN1/2/3/4, a Kepler és a Gen9 architektúra. Ezzel az OIT-t ezek a hardverek háromszor gyorsabban oldják meg, mint a többi. Ilyenkor 1 ms alá is beeshet a PureHair számításigénye egy erősebb VGA-n. Nyilván a Gen9-en nem fog ilyen gyorsan futni, de például a GTX 780 Ti ezt az effektet olyan gyorsan csinálja, mint egy 280X vagy egy 980 Ti.
-
Tehát ez egy kikapcsolahatatlan Hairworks, ami lowon gusztustalanul fog kinézni és csak AMD-n fut majd jól.
Teszt az új Deus Ex-ről, ami ezt alátámasztja?
Cserébe majd jön valami NV g...ciskedés, NV támogatott játékban, és mi meg örülünk.
Ilyen már régóta van, úgy hívják, hogy PhysX. A különbség, hogy az egyáltalán nem fut nem-AMD kártyán, hanem szoftveresen a CPU számolja adott esetben.
-
warcat
veterán
-Hajért játékélményt odadobni gáz (és hibáztatom őket mert nem lett kész DX12,játékon viszont nem csúsztatnak mert az pénz).
-Bár csodát nem várok,de szerintem ne tömörített youtube videók alapján nézzük milyen lett,majd mozgás közben,játékban. -
Ren Hoek
veterán
Tehát ez egy kikapcsolahatatlan Hairworks, ami lowon gusztustalanul fog kinézni és csak AMD-n fut majd jól.
Így kell ezt csinálni az új Sales részlegnek ha el akarják adni a Radeonokat. Cserébe majd jön valami NV g...ciskedés, NV támogatott játékban, és mi meg örülünk. Hurrá...
Csak akkor ne avassuk szentté az AMD-t
Mindkettő egy kapitalista multicég, csak az AMD eddig szarul csinálta és elcseszték a share-t... na majd most, nesze nektek GPUopen, meg GCN only funkciók. Készítsétek a tárcákat, kell majd egy 490 és egy 1080 is, hogy tudjunk játszani.
-
Solten
őstag
-
sakal83
addikt
Ne légy ilyen morcos. Csak vicc volt, azért volt smiley
A kritika akkor a legjobb, ha élcelődős
Egyébként a vakhit nem a legjobb dolog, főként, ha a tények a tézisek ellen vannak.
ui.: 2008. év óta 98%-ban ATI/AMD-t használok, de, amilyen hype itt néha ok nélkül van az AMD körül, az brutális
ABU idézet, tanulságos a kiemelt rész :
"Esetleg az lehet még megmentő, ha áthozzák a konzolokon használt AA-t. Az nagyon olcsó és nagyon jó minőségű. Ugyanakkor nem szabványos, mert fedettségmintákat és manuális interpolációt használ. Például utóbbira a GCN-en kívül nem képes egyik hardver sem a jelenlegi libekkel."
Más nézőpontból az AMD nem a kedves a gonosz NVIDIA-val szemben, hanem a konzolokon használt xxx technológiát tudja, de egyik játékfejlesztő sem használhatja, mert torzítaná a piacot (az NVIDIA vgakon nem futna), így egy új yyy technológiát kell alkalmaznia, hogy mind a kettőn élvezhető legyen= ergó az AMD a GCN-nel privilegizálni akarja a piacot, mint egy gonosz multi
-
sakal83
addikt
válasz
turbokappa #32 üzenetére
A PH teszt és hozzáállás szerint kiválóan, ha nem, akkor csak a hajszimuláció miatt - amely azért nem kapcsolható ki, mert az AMD nagyon elhúzna az Nvidiatól
- lesz vagy 20%-os lemaradásban egy gtx950-től, de a dx12 mod, majd csodát fog okozni, vagy mégsem...
-
"Hajban nagyon erős lesz" - Bumm egy pofon a Witcher 3nak, meg a nvidia hair worksnek.
-
turbokappa
senior tag
Ez a játék hogyan fog futni a .Rx460- on?
-
kriszpontaz
veterán
válasz
noPublicFG #30 üzenetére
Az előző (Deus Ex - Human Revolution) részhez képest.
-
És (#27) Godlike79. Nem látsz semmi fejlődést, mert már "megszokta a szemed". Vedd csak elő nyugodtan a Half Life 2-t vagy a Mass Effect 1-et. Rögtön lesz fejlődés. És igen, volt az engine-nek egy bemutató trailere.
Vagy a jelenlegi motorokat nézzük: The Witcher 3. Bármikor felültem a lóra, az a karddal "elvágta". Vagy a ruha belelóg a karaktermodellbe. Ezeknél a valószerűséget nélkülöző dolgoknál jobb lesz.
(Ahogy írta korábban valaki) Kapcsoljunk ki minden effektet és tetriszezzünk. -
.LnB
titán
válasz
kriszpontaz #27 üzenetére
Én sem. De komolyan. Volt ennek az engine-nek egy bemutató trailere (ami ugyan nem jelent semmit mert csak az engine elméleti tudását promózza), és abból szebb játékra számítottam. :/
-
GodGamer5
addikt
Azért süljön le a képükről a bőr, hogy van benne dx11 a nagy hájp ellenére is, a dx12 meg csak rá lesz tákolva megint.
-
kriszpontaz
veterán
Egy a gond ezzel a játékkal, hogy marhára nem indokolja semmi ezt a bődületes gépigényt, már ha a grafikai minőségét nézzük. Szinte semmi pluszt nem látok ami áll leejtős lenne az előző részhez képest.
-
sakal83
addikt
És tanulságképp a Crysis gépigénye az akkor csúcs vgan!!
1024*768 max!!! 25 fps
pedig akkor már az 1280*1024 volt elterjedve
1 évvel később a 4870x2!! tudod fullhd vh-n 29 fps-et.
2 és fél évvel később tudott a mai áron számolva 300.000+ árú hd5970 kisajtolni magából AA nélkül 47fps-t, ami 30-40%-al erősebb volt az akkor csúcs Nvidiánál...
Az abszolút nem gond, hogy valaminek jó a grafikája, és csúcshw kell hozzá, legalább nemcsak átnevezéseket csinálnak a gyártók ugyanazon árkategóriában nagyon kis teljesítménynövekedéssel.
Lásd 7950/280/380 (tudom.tudom más architektúra, de mégis ugyanazon teljesítmény)
-
mlinus
őstag
a fury x az amd csúcskártyája, amit 190-200k körül vehetsz meg jelenleg. az 1070 140-150k környékén már kapható, és nem csúcskártya.
szerintem nincs itt semmi gond..
az hogy néhány játékban brutálisan lemarad a fury inkább az amd béna dx11 driverei miatt van, nem pedig az 1070 erőssége miatt. -
Manbal
senior tag
-
PuMbA
titán
Ráadásul ribizly a cikket még végig sem olvasta, mert le van írva érthetően, hogy IGP-n is alig esik vagy egyáltalán nem esik a sebesség ezzel a hajszimulálással
"Ez a mód úgy van beállítva, hogy egy átlagos IGP is megbirkózzon a feladattal. Ráadásul a szeptemberben érkező DirectX 12-es frissítés mellett a szimuláció az aszinkron compute miatt ingyenessé válik az erre alkalmas hardvereken."
-
Erre jönnek a "jó fej" ötletgazdák (HW fejlesztők) és telepakoltatják a játékokat olyan feature-kkel, amiknek a játék 99%-ban semmi értelme, mert úgysem látod/figyeled, de legalább eszik a HW-t. Köszi!
Bocsi, de már említve volt a Rise of the Tomb Raider például, na, a helyzet az, hogy a játékokban most kezd lassan végre tényleg normális lenni a karakterek hajának megjelenítése. Eleddig jellemzően két megoldás volt, mindenkinek rövid hajat csináltak, avagy hosszú hajat, de nem, vagy gázul leanimálva (tipikus eset volt a hosszú hajaknál a "drabokra bontott" objektekkel való megoldás, ami minden volt, csak szép nem). Ezért is volt Lara-nak végig befonva a haja a korábbi részekben, esetleg copfba kötve, de még ott is bénán nézett ki. Na a RotTR-ben ha nem is olyan, mintha igazi lenne, de legalább már nem ultragáz kategória. Ugyanez pepitában megvan például a ruhák animálásával. Másfél évtizede nézzük a szép cloth effect demo bemutatókat, de a játékokban a legritkább esetben jelennek meg úgy, ahogy ott prezentálják.
Szóval nem értek egyet.
Kellenek ezek az effektek, mert így lehet a játék grafikáját még jobban kinézővé alakítani...
De sebaj, biztosan jön majd ehhez is mod.
Vagy nem. A Denuvo miatt ha csak nem lesz gyárilag beépített mod támogatás (amiről én még nem hallottam), akkor ugyan az lesz, mint a RotTR-ban - nyema esély a modolásra...
@PuMbA (#19): Azért arra kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz "ingyenes" a hajszimuláció. Oké, minimális relatíve a számításigénye, de van - tehát ingyenes aligha lesz...
-
Cassi
őstag
Hátha megoldják a fejlesztők, hogy lehessen kopasz karaktert is választani
-
sakal83
addikt
miért ne lenne értelme? eléggé brutális látvány ez a haj
ha ez lenne a hozzáállás, akkor a tetris is jó lenne még a marioval.
Az FPS hajkurászás maxon, csak kevesek sajátja... Nem kell bekapcsolni/le kell venni bizonyos effekteket, és máris megy fullhd-n vajsimán.
Egy játéknál, és fejlesztésnél szerintem nem az a lényeg, hogy húde gyorsabb legyen, hanem minél szebb képi világ legyen elérhető. Ha Te nem látod, nem használod.
A crysis sem moccant meg maxon egyetlen akkori gépen sem, de látványban vadállat volt. De szépen lehetett skálázni.
-
ribizly
veterán
Ez azért nem szép húzás. Mára már ott tartanak a HW-ek, hogy FullHD-n nem szabadna bármilyen gondnak lennie egy 1080-al (de már egy 980-al sem sok). Erre jönnek a "jó fej" ötletgazdák (HW fejlesztők) és telepakoltatják a játékokat olyan feature-kkel, amiknek a játék 99%-ban semmi értelme, mert úgysem látod/figyeled, de legalább eszik a HW-t. Köszi!
De sebaj, biztosan jön majd ehhez is mod. -
Shing
őstag
Ezzel kinyírták az 5-6 éves kártyákat na bumm. Nekem HD6870 is elég szépen bírta a PureHair-t Rise of TR-ben. De azért kikapcsoltam mert a hajért cserébe minden mást alacsonyabbra kellett tenni. Viszont aki komolyabban játszik annak van egy új kártyája, nehogy már azoknál téma legyen egy kis haj.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Esetleg az lehet még megmentő, ha áthozzák a konzolokon használt AA-t. Az nagyon olcsó és nagyon jó minőségű. Ugyanakkor nem szabványos, mert fedettségmintákat és manuális interpolációt használ. Például utóbbira a GCN-en kívül nem képes egyik hardver sem a jelenlegi libekkel. Ezért maradhatott PC-re a deferred MSAA. A fedettség mintákra sincs a GCN-nek DX12-es kiterjesztése, de lehet, hogy később lesz.
A konzolos egyébként ilyen spéci GBAA szerű cucc. 4xMSAA minőséget biztosít SMAA szintű erőforrás igénnyel. PC-re lehetne 8xMSAA minőségre paraméterezni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A 8x deferred MSAA a bűnös. Abban nem igazán skálázódik az SLI. Túl nagy az adagmennyiség, amit interframe kommunikációval át kell vinni. Még az új hídnak is sok.
Ez egyébként nem az a hagyományos MSAA, hanem olyan, ami minden render targetet 8x MSAA szinten képez le, tehát nem egy, hanem legalább fél tucat képkocka lesz szűrve per frame. Ráadásul a temporális AA miatt a render targetek egy részét másolgatni kell a két memória között. DX12-ben erre már nem lesz szükség, mert keresztcímzést csinál a rendszer. Ráadásul ez már nem a lassú hidakat használja, illetve mind a két DMA motor elérhető lesz. -
wwenigma
Jómunkásember
.LnB: ez DX11-ben megy a videón...
Rise of Tomb Raider-ben nagyon szepen volt megcsinalva, raadasul az egesz jatek tökéletesen futott nálam (R9 270OC - 1920*1200) DX12-ben, az FX8320 meg olyan 40% terhelésen ment közben.
Persze biztos sokkal szebb mindent maxra allitva, de összességében nagyot alkottak a programozói.
-
.LnB
titán
Szenzációs feature! Talán ezért kap FHD-ban Ultra beállítások mellett 1080SLI 34fps-t?
Új hozzászólás Aktív témák
ph A fejlesztők nem készítettek alternatív hajmodelleket, de a rendszer működését lehet paraméterezni.
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Hobby rádiós topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD ROG RX VEGA 56 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 530W
- AKCIÓ! Gigabyte B650M R5 7600 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 16GB NZXT H7 Elite GIGABYTE AORUS 850W
- LG 38GL950G-B - Ívelt Nano IPS / 3840x1600 / 175hz 1ms / G-Sync Modul / FreeSync / HDR 400
- Honor X8c 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest