- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
Turbolada II
őstag
Inkább a Hitmanban lenne kikapcsolhatatlan.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
nagyúr
válasz kriszpontaz #47 üzenetére
"Bizonyos hardverekre engedélyezve van a mutex zárolás, mint a GCN1/2/3/4, a Kepler és a Gen9 architektúra."
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz kriszpontaz #44 üzenetére
a 780ti is kepler.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Raymond
félisten
Ennek a jateknak nem a hajszimulacio a technikai csucsteljesitmenye, hanem a peldatlanul jo CPU kihasznalas:
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért elég nagy különbség, hogy a HairWorks futtatásának ideje 4-5 ms egy közepes VGA-n, míg a TressFX 3.0-s PureHair 1-2 ms között lefut. Az, hogy lényegesen jobban néz ki ne tévesszen meg senkit, mert jóval kisebb már a számításigénye, mint a HairWorks-nek. Ráadásul a PureHair a Deus Ex-ben kétféle OIT-t használ. Egy mutex zárolásra épülőt és egy PPLL-struktúrát használót. Bizonyos hardverekre engedélyezve van a mutex zárolás, mint a GCN1/2/3/4, a Kepler és a Gen9 architektúra. Ezzel az OIT-t ezek a hardverek háromszor gyorsabban oldják meg, mint a többi. Ilyenkor 1 ms alá is beeshet a PureHair számításigénye egy erősebb VGA-n. Nyilván a Gen9-en nem fog ilyen gyorsan futni, de például a GTX 780 Ti ezt az effektet olyan gyorsan csinálja, mint egy 280X vagy egy 980 Ti.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Tehát ez egy kikapcsolahatatlan Hairworks, ami lowon gusztustalanul fog kinézni és csak AMD-n fut majd jól.
Teszt az új Deus Ex-ről, ami ezt alátámasztja?
Cserébe majd jön valami NV g...ciskedés, NV támogatott játékban, és mi meg örülünk.
Ilyen már régóta van, úgy hívják, hogy PhysX. A különbség, hogy az egyáltalán nem fut nem-AMD kártyán, hanem szoftveresen a CPU számolja adott esetben.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
warcat
veterán
-Hajért játékélményt odadobni gáz (és hibáztatom őket mert nem lett kész DX12,játékon viszont nem csúsztatnak mert az pénz).
-Bár csodát nem várok,de szerintem ne tömörített youtube videók alapján nézzük milyen lett,majd mozgás közben,játékban.EA: It's in the crate!
-
Ren Hoek
veterán
Tehát ez egy kikapcsolahatatlan Hairworks, ami lowon gusztustalanul fog kinézni és csak AMD-n fut majd jól.
Így kell ezt csinálni az új Sales részlegnek ha el akarják adni a Radeonokat. Cserébe majd jön valami NV g...ciskedés, NV támogatott játékban, és mi meg örülünk. Hurrá...
Csak akkor ne avassuk szentté az AMD-t Mindkettő egy kapitalista multicég, csak az AMD eddig szarul csinálta és elcseszték a share-t... na majd most, nesze nektek GPUopen, meg GCN only funkciók. Készítsétek a tárcákat, kell majd egy 490 és egy 1080 is, hogy tudjunk játszani.
[ Szerkesztve ]
-
Solten
őstag
Saor Alba
-
sakal83
addikt
Ne légy ilyen morcos. Csak vicc volt, azért volt smiley
A kritika akkor a legjobb, ha élcelődős
Egyébként a vakhit nem a legjobb dolog, főként, ha a tények a tézisek ellen vannak.
ui.: 2008. év óta 98%-ban ATI/AMD-t használok, de, amilyen hype itt néha ok nélkül van az AMD körül, az brutális
ABU idézet, tanulságos a kiemelt rész :
"Esetleg az lehet még megmentő, ha áthozzák a konzolokon használt AA-t. Az nagyon olcsó és nagyon jó minőségű. Ugyanakkor nem szabványos, mert fedettségmintákat és manuális interpolációt használ. Például utóbbira a GCN-en kívül nem képes egyik hardver sem a jelenlegi libekkel."
Más nézőpontból az AMD nem a kedves a gonosz NVIDIA-val szemben, hanem a konzolokon használt xxx technológiát tudja, de egyik játékfejlesztő sem használhatja, mert torzítaná a piacot (az NVIDIA vgakon nem futna), így egy új yyy technológiát kell alkalmaznia, hogy mind a kettőn élvezhető legyen= ergó az AMD a GCN-nel privilegizálni akarja a piacot, mint egy gonosz multi
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
Miert nem csinalsz egy oldalt ahol te leteszteled "korrekten"? Unalmas mar ez a sirasotok.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
sakal83
addikt
válasz turbokappa #32 üzenetére
A PH teszt és hozzáállás szerint kiválóan, ha nem, akkor csak a hajszimuláció miatt - amely azért nem kapcsolható ki, mert az AMD nagyon elhúzna az Nvidiatól - lesz vagy 20%-os lemaradásban egy gtx950-től, de a dx12 mod, majd csodát fog okozni, vagy mégsem...
-
bobalazs
nagyúr
"Hajban nagyon erős lesz" - Bumm egy pofon a Witcher 3nak, meg a nvidia hair worksnek.
-
turbokappa
senior tag
Ez a játék hogyan fog futni a .Rx460- on?
A semmiért vállalom a felelősséget!
-
kriszpontaz
veterán
válasz noPublicFG #30 üzenetére
Az előző (Deus Ex - Human Revolution) részhez képest.
-
senior tag
És (#27) Godlike79. Nem látsz semmi fejlődést, mert már "megszokta a szemed". Vedd csak elő nyugodtan a Half Life 2-t vagy a Mass Effect 1-et. Rögtön lesz fejlődés. És igen, volt az engine-nek egy bemutató trailere.
Vagy a jelenlegi motorokat nézzük: The Witcher 3. Bármikor felültem a lóra, az a karddal "elvágta". Vagy a ruha belelóg a karaktermodellbe. Ezeknél a valószerűséget nélkülöző dolgoknál jobb lesz.
(Ahogy írta korábban valaki) Kapcsoljunk ki minden effektet és tetriszezzünk.plus ça change, plus c'est la même chose
-
.LnB
titán
válasz kriszpontaz #27 üzenetére
Én sem. De komolyan. Volt ennek az engine-nek egy bemutató trailere (ami ugyan nem jelent semmit mert csak az engine elméleti tudását promózza), és abból szebb játékra számítottam. :/
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
GodGamer5
addikt
Azért süljön le a képükről a bőr, hogy van benne dx11 a nagy hájp ellenére is, a dx12 meg csak rá lesz tákolva megint.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
kriszpontaz
veterán
Egy a gond ezzel a játékkal, hogy marhára nem indokolja semmi ezt a bődületes gépigényt, már ha a grafikai minőségét nézzük. Szinte semmi pluszt nem látok ami áll leejtős lenne az előző részhez képest.
-
-Skylake-
addikt
-
sakal83
addikt
És tanulságképp a Crysis gépigénye az akkor csúcs vgan!!
1024*768 max!!! 25 fps
pedig akkor már az 1280*1024 volt elterjedve
1 évvel később a 4870x2!! tudod fullhd vh-n 29 fps-et.
2 és fél évvel később tudott a mai áron számolva 300.000+ árú hd5970 kisajtolni magából AA nélkül 47fps-t, ami 30-40%-al erősebb volt az akkor csúcs Nvidiánál...
Az abszolút nem gond, hogy valaminek jó a grafikája, és csúcshw kell hozzá, legalább nemcsak átnevezéseket csinálnak a gyártók ugyanazon árkategóriában nagyon kis teljesítménynövekedéssel.
Lásd 7950/280/380 (tudom.tudom más architektúra, de mégis ugyanazon teljesítmény)
[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
a fury x az amd csúcskártyája, amit 190-200k körül vehetsz meg jelenleg. az 1070 140-150k környékén már kapható, és nem csúcskártya.
szerintem nincs itt semmi gond..
az hogy néhány játékban brutálisan lemarad a fury inkább az amd béna dx11 driverei miatt van, nem pedig az 1070 erőssége miatt.[ Szerkesztve ]
-
Manbal
senior tag
-
PuMbA
titán
Ráadásul ribizly a cikket még végig sem olvasta, mert le van írva érthetően, hogy IGP-n is alig esik vagy egyáltalán nem esik a sebesség ezzel a hajszimulálással
"Ez a mód úgy van beállítva, hogy egy átlagos IGP is megbirkózzon a feladattal. Ráadásul a szeptemberben érkező DirectX 12-es frissítés mellett a szimuláció az aszinkron compute miatt ingyenessé válik az erre alkalmas hardvereken."
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Erre jönnek a "jó fej" ötletgazdák (HW fejlesztők) és telepakoltatják a játékokat olyan feature-kkel, amiknek a játék 99%-ban semmi értelme, mert úgysem látod/figyeled, de legalább eszik a HW-t. Köszi!
Bocsi, de már említve volt a Rise of the Tomb Raider például, na, a helyzet az, hogy a játékokban most kezd lassan végre tényleg normális lenni a karakterek hajának megjelenítése. Eleddig jellemzően két megoldás volt, mindenkinek rövid hajat csináltak, avagy hosszú hajat, de nem, vagy gázul leanimálva (tipikus eset volt a hosszú hajaknál a "drabokra bontott" objektekkel való megoldás, ami minden volt, csak szép nem). Ezért is volt Lara-nak végig befonva a haja a korábbi részekben, esetleg copfba kötve, de még ott is bénán nézett ki. Na a RotTR-ben ha nem is olyan, mintha igazi lenne, de legalább már nem ultragáz kategória. Ugyanez pepitában megvan például a ruhák animálásával. Másfél évtizede nézzük a szép cloth effect demo bemutatókat, de a játékokban a legritkább esetben jelennek meg úgy, ahogy ott prezentálják.
Szóval nem értek egyet.
Kellenek ezek az effektek, mert így lehet a játék grafikáját még jobban kinézővé alakítani...
De sebaj, biztosan jön majd ehhez is mod.
Vagy nem. A Denuvo miatt ha csak nem lesz gyárilag beépített mod támogatás (amiről én még nem hallottam), akkor ugyan az lesz, mint a RotTR-ban - nyema esély a modolásra...
@PuMbA (#19): Azért arra kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz "ingyenes" a hajszimuláció. Oké, minimális relatíve a számításigénye, de van - tehát ingyenes aligha lesz...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Cassi
őstag
Hátha megoldják a fejlesztők, hogy lehessen kopasz karaktert is választani
-
sakal83
addikt
miért ne lenne értelme? eléggé brutális látvány ez a haj
ha ez lenne a hozzáállás, akkor a tetris is jó lenne még a marioval.
Az FPS hajkurászás maxon, csak kevesek sajátja... Nem kell bekapcsolni/le kell venni bizonyos effekteket, és máris megy fullhd-n vajsimán.
Egy játéknál, és fejlesztésnél szerintem nem az a lényeg, hogy húde gyorsabb legyen, hanem minél szebb képi világ legyen elérhető. Ha Te nem látod, nem használod.
A crysis sem moccant meg maxon egyetlen akkori gépen sem, de látványban vadállat volt. De szépen lehetett skálázni.
-
ribizly
veterán
Ez azért nem szép húzás. Mára már ott tartanak a HW-ek, hogy FullHD-n nem szabadna bármilyen gondnak lennie egy 1080-al (de már egy 980-al sem sok). Erre jönnek a "jó fej" ötletgazdák (HW fejlesztők) és telepakoltatják a játékokat olyan feature-kkel, amiknek a játék 99%-ban semmi értelme, mert úgysem látod/figyeled, de legalább eszik a HW-t. Köszi!
De sebaj, biztosan jön majd ehhez is mod.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Shing
őstag
Ezzel kinyírták az 5-6 éves kártyákat na bumm. Nekem HD6870 is elég szépen bírta a PureHair-t Rise of TR-ben. De azért kikapcsoltam mert a hajért cserébe minden mást alacsonyabbra kellett tenni. Viszont aki komolyabban játszik annak van egy új kártyája, nehogy már azoknál téma legyen egy kis haj.
-
wwenigma
Jómunkásember
A 8x deferred MSAA a bűnös. Abban nem igazán skálázódik az SLI. Túl nagy az adagmennyiség, amit interframe kommunikációval át kell vinni. Még az új hídnak is sok.
Ezt kene szem elott tartaniuk.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Esetleg az lehet még megmentő, ha áthozzák a konzolokon használt AA-t. Az nagyon olcsó és nagyon jó minőségű. Ugyanakkor nem szabványos, mert fedettségmintákat és manuális interpolációt használ. Például utóbbira a GCN-en kívül nem képes egyik hardver sem a jelenlegi libekkel. Ezért maradhatott PC-re a deferred MSAA. A fedettség mintákra sincs a GCN-nek DX12-es kiterjesztése, de lehet, hogy később lesz.
A konzolos egyébként ilyen spéci GBAA szerű cucc. 4xMSAA minőséget biztosít SMAA szintű erőforrás igénnyel. PC-re lehetne 8xMSAA minőségre paraméterezni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
.LnB
titán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
.LnB
titán
Jó akkor várjuk a DX12 patchet.
(#2) wwenigma
Igen, pontosan. Miért te talán tesztverzióval rendelkezel amiben elérhető már a DX12? Amíg ki nem jön a patch addig minden végfelhasználó dx11-ben játszik.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 8x deferred MSAA a bűnös. Abban nem igazán skálázódik az SLI. Túl nagy az adagmennyiség, amit interframe kommunikációval át kell vinni. Még az új hídnak is sok.
Ez egyébként nem az a hagyományos MSAA, hanem olyan, ami minden render targetet 8x MSAA szinten képez le, tehát nem egy, hanem legalább fél tucat képkocka lesz szűrve per frame. Ráadásul a temporális AA miatt a render targetek egy részét másolgatni kell a két memória között. DX12-ben erre már nem lesz szükség, mert keresztcímzést csinál a rendszer. Ráadásul ez már nem a lassú hidakat használja, illetve mind a két DMA motor elérhető lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wwenigma
Jómunkásember
.LnB: ez DX11-ben megy a videón...
Rise of Tomb Raider-ben nagyon szepen volt megcsinalva, raadasul az egesz jatek tökéletesen futott nálam (R9 270OC - 1920*1200) DX12-ben, az FX8320 meg olyan 40% terhelésen ment közben. Persze biztos sokkal szebb mindent maxra allitva, de összességében nagyot alkottak a programozói.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
.LnB
titán
Szenzációs feature! Talán ezért kap FHD-ban Ultra beállítások mellett 1080SLI 34fps-t?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- XFX Speedster SWFT 319 RX6800 ingyen foxpost box
- BONTATLAN! ASUS ProArt GeForce RTX 4070 OC 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire NITRO+ RX 5700 XT 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GEFORCE GTX 1080 TI GAMING X videókártya eladó
- SAPPHIRE Radeon RX 470 Mining Edition 4GB - REJTETT HDMI-S - AKÁR 5 HÓNAPOS MEGTÉRÜLÉS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest