- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Plazma TV topic
- Logitech Z-5500
- Projektor topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Hawk Point SoC APU-val szerelt Geekom minigép tűnt fel a láthatáron
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A júliusi lista
gp Ebben a hónapban többek között a Borderlands 3-at kapják meg az előfizetők.
-
Papírvékony külsővel várható a Magic V3
ma A Honor a 9,9 milliméteres elődnél is vékonyabb lesz csukva és nyilván még vékonyabb nyitva.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 8x deferred MSAA a bűnös. Abban nem igazán skálázódik az SLI. Túl nagy az adagmennyiség, amit interframe kommunikációval át kell vinni. Még az új hídnak is sok.
Ez egyébként nem az a hagyományos MSAA, hanem olyan, ami minden render targetet 8x MSAA szinten képez le, tehát nem egy, hanem legalább fél tucat képkocka lesz szűrve per frame. Ráadásul a temporális AA miatt a render targetek egy részét másolgatni kell a két memória között. DX12-ben erre már nem lesz szükség, mert keresztcímzést csinál a rendszer. Ráadásul ez már nem a lassú hidakat használja, illetve mind a két DMA motor elérhető lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Esetleg az lehet még megmentő, ha áthozzák a konzolokon használt AA-t. Az nagyon olcsó és nagyon jó minőségű. Ugyanakkor nem szabványos, mert fedettségmintákat és manuális interpolációt használ. Például utóbbira a GCN-en kívül nem képes egyik hardver sem a jelenlegi libekkel. Ezért maradhatott PC-re a deferred MSAA. A fedettség mintákra sincs a GCN-nek DX12-es kiterjesztése, de lehet, hogy később lesz.
A konzolos egyébként ilyen spéci GBAA szerű cucc. 4xMSAA minőséget biztosít SMAA szintű erőforrás igénnyel. PC-re lehetne 8xMSAA minőségre paraméterezni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért elég nagy különbség, hogy a HairWorks futtatásának ideje 4-5 ms egy közepes VGA-n, míg a TressFX 3.0-s PureHair 1-2 ms között lefut. Az, hogy lényegesen jobban néz ki ne tévesszen meg senkit, mert jóval kisebb már a számításigénye, mint a HairWorks-nek. Ráadásul a PureHair a Deus Ex-ben kétféle OIT-t használ. Egy mutex zárolásra épülőt és egy PPLL-struktúrát használót. Bizonyos hardverekre engedélyezve van a mutex zárolás, mint a GCN1/2/3/4, a Kepler és a Gen9 architektúra. Ezzel az OIT-t ezek a hardverek háromszor gyorsabban oldják meg, mint a többi. Ilyenkor 1 ms alá is beeshet a PureHair számításigénye egy erősebb VGA-n. Nyilván a Gen9-en nem fog ilyen gyorsan futni, de például a GTX 780 Ti ezt az effektet olyan gyorsan csinálja, mint egy 280X vagy egy 980 Ti.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A fejlesztők nem készítettek alternatív hajmodelleket, de a rendszer működését lehet paraméterezni.