- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen TV-t vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Canon EOS DSLR topic
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért elég nagy különbség, hogy a HairWorks futtatásának ideje 4-5 ms egy közepes VGA-n, míg a TressFX 3.0-s PureHair 1-2 ms között lefut. Az, hogy lényegesen jobban néz ki ne tévesszen meg senkit, mert jóval kisebb már a számításigénye, mint a HairWorks-nek. Ráadásul a PureHair a Deus Ex-ben kétféle OIT-t használ. Egy mutex zárolásra épülőt és egy PPLL-struktúrát használót. Bizonyos hardverekre engedélyezve van a mutex zárolás, mint a GCN1/2/3/4, a Kepler és a Gen9 architektúra. Ezzel az OIT-t ezek a hardverek háromszor gyorsabban oldják meg, mint a többi. Ilyenkor 1 ms alá is beeshet a PureHair számításigénye egy erősebb VGA-n. Nyilván a Gen9-en nem fog ilyen gyorsan futni, de például a GTX 780 Ti ezt az effektet olyan gyorsan csinálja, mint egy 280X vagy egy 980 Ti.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Esetleg az lehet még megmentő, ha áthozzák a konzolokon használt AA-t. Az nagyon olcsó és nagyon jó minőségű. Ugyanakkor nem szabványos, mert fedettségmintákat és manuális interpolációt használ. Például utóbbira a GCN-en kívül nem képes egyik hardver sem a jelenlegi libekkel. Ezért maradhatott PC-re a deferred MSAA. A fedettség mintákra sincs a GCN-nek DX12-es kiterjesztése, de lehet, hogy később lesz.
A konzolos egyébként ilyen spéci GBAA szerű cucc. 4xMSAA minőséget biztosít SMAA szintű erőforrás igénnyel. PC-re lehetne 8xMSAA minőségre paraméterezni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A 8x deferred MSAA a bűnös. Abban nem igazán skálázódik az SLI. Túl nagy az adagmennyiség, amit interframe kommunikációval át kell vinni. Még az új hídnak is sok.
Ez egyébként nem az a hagyományos MSAA, hanem olyan, ami minden render targetet 8x MSAA szinten képez le, tehát nem egy, hanem legalább fél tucat képkocka lesz szűrve per frame. Ráadásul a temporális AA miatt a render targetek egy részét másolgatni kell a két memória között. DX12-ben erre már nem lesz szükség, mert keresztcímzést csinál a rendszer. Ráadásul ez már nem a lassú hidakat használja, illetve mind a két DMA motor elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A fejlesztők nem készítettek alternatív hajmodelleket, de a rendszer működését lehet paraméterezni.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- DOBOZOS!! ASUS GTX 1660S Phoenix (6GB GDDR6 192bit) -- tesztelt :: BESZÁMÍTÁS!
- Csere-Beszámítás! MSI Ventus 3X RTX 4060Ti 8GB GDDR6X Videokártya
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, összesen 5db RTX 5060 Ti 16GB 3 ventilátoros készletről BOMBA ÁRON!
- Asus TUF RTX 4090 24GB GDDR6X OC Gaming Videokártya! BeszámítOK!
- ASUS GeForce RTX 4070 12GB Dual White OC Edition
- Samsung Galaxy S21 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Nothing Phone 2 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest