Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacok

    őstag

    válasz ribizly #11 üzenetére

    Éppen az ilyen feature-k által válnak a játékok egyre realisztikusabbá és növelik a vizuális élményt.

  • sakal83

    addikt

    válasz ribizly #11 üzenetére

    És tanulságképp a Crysis gépigénye az akkor csúcs vgan!!

    [link]

    1024*768 max!!! 25 fps :)

    pedig akkor már az 1280*1024 volt elterjedve

    1 évvel később a 4870x2!! tudod fullhd vh-n 29 fps-et.

    2 és fél évvel később tudott a mai áron számolva 300.000+ árú hd5970 kisajtolni magából AA nélkül 47fps-t, ami 30-40%-al erősebb volt az akkor csúcs Nvidiánál...

    Az abszolút nem gond, hogy valaminek jó a grafikája, és csúcshw kell hozzá, legalább nemcsak átnevezéseket csinálnak a gyártók ugyanazon árkategóriában nagyon kis teljesítménynövekedéssel.

    Lásd 7950/280/380 (tudom.tudom más architektúra, de mégis ugyanazon teljesítmény)

  • Cifu

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz ribizly #11 üzenetére

    Erre jönnek a "jó fej" ötletgazdák (HW fejlesztők) és telepakoltatják a játékokat olyan feature-kkel, amiknek a játék 99%-ban semmi értelme, mert úgysem látod/figyeled, de legalább eszik a HW-t. Köszi!

    Bocsi, de már említve volt a Rise of the Tomb Raider például, na, a helyzet az, hogy a játékokban most kezd lassan végre tényleg normális lenni a karakterek hajának megjelenítése. Eleddig jellemzően két megoldás volt, mindenkinek rövid hajat csináltak, avagy hosszú hajat, de nem, vagy gázul leanimálva (tipikus eset volt a hosszú hajaknál a "drabokra bontott" objektekkel való megoldás, ami minden volt, csak szép nem). Ezért is volt Lara-nak végig befonva a haja a korábbi részekben, esetleg copfba kötve, de még ott is bénán nézett ki. Na a RotTR-ben ha nem is olyan, mintha igazi lenne, de legalább már nem ultragáz kategória. Ugyanez pepitában megvan például a ruhák animálásával. Másfél évtizede nézzük a szép cloth effect demo bemutatókat, de a játékokban a legritkább esetben jelennek meg úgy, ahogy ott prezentálják.

    Szóval nem értek egyet.

    Kellenek ezek az effektek, mert így lehet a játék grafikáját még jobban kinézővé alakítani...

    De sebaj, biztosan jön majd ehhez is mod.

    Vagy nem. A Denuvo miatt ha csak nem lesz gyárilag beépített mod támogatás (amiről én még nem hallottam), akkor ugyan az lesz, mint a RotTR-ban - nyema esély a modolásra...

    @PuMbA (#19): Azért arra kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz "ingyenes" a hajszimuláció. Oké, minimális relatíve a számításigénye, de van - tehát ingyenes aligha lesz...

  • sakal83

    addikt

    válasz ribizly #11 üzenetére

    miért ne lenne értelme? eléggé brutális látvány ez a haj

    ha ez lenne a hozzáállás, akkor a tetris is jó lenne még a marioval.

    Az FPS hajkurászás maxon, csak kevesek sajátja... Nem kell bekapcsolni/le kell venni bizonyos effekteket, és máris megy fullhd-n vajsimán.

    Egy játéknál, és fejlesztésnél szerintem nem az a lényeg, hogy húde gyorsabb legyen, hanem minél szebb képi világ legyen elérhető. Ha Te nem látod, nem használod.

    A crysis sem moccant meg maxon egyetlen akkori gépen sem, de látványban vadállat volt. De szépen lehetett skálázni.

Új hozzászólás Aktív témák