Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz MCBASSTION #13 üzenetére

    GL_NV_shader_buffer_load
    GL_NV_vertex_buffer_unified_memory
    NV_bindless_texture/ARB_bindless_texture
    AMD_multi_draw_indirect/ARB_multi_draw_indirect
    NV_bindless_multi_draw_indirect

    De ezek csak a Mantle képességeinek töredékét kínálják, mert explicit hozzáférés nincs a VRAM-hoz, illetve nincs automatikus mutlithread OpenGL-ben.

    (#3) Diopapa: Mert pró/kontra szinten a legtöbb fejlesztőnek még mindig a DirectX az előnyösebb. Tényleg rengeteg specifikus kiterjesztés van OpenGL-re, és nem csak az NV-nek, hanem az AMD-nek is, csak érdektelennek tekintik ezeket a fejlesztők.

    (#15) Cifu: Annyira gyors sosem lesz, mert az OpenGL is hurcolja a hátán a legacy terhet, de a hsz. elején felsorolt OGL kiterjesztésekkel értékelhető mértékben csökkenthető az API overhead. A Mantle-höz hasonló 9x-esen biztos nem, de 3-4x-esen bőven elképzelhető.

Új hozzászólás Aktív témák