Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Lord Zero #170 üzenetére

    Egyik oldalról az, de ahogyan most visszaolvastam, egyszerűen csak arról van/lehet szó, hogy az M$, az Xbox360-as tapasztalatai alapján, olyan ütőképes és kényelmes felületet csinált PC-s játék-fejlesztéshez amilyen eddig még nem volt. Végülis az ő szemszögükből hótmindegy, hogy az ATI vagy az NV keveredik ki a mókából jobban, egyikkel leszerződnek majd a next-nexteg konzoljukra és kész.

    Hardver oldalról is időszerű ám a váltás Unified Shaderre, mert a mai sok corssbaros (amikor az egyik oldal minden egységét összekötik a másik oldal minden egységével) felépítéseket már nem nagyon lehetne tovább szélesíteni, NV sem bír 24 PS + 16 ROP fölé mászni (ez crossbarban 384 összekötés). Az Unified Shader meg egyforma számolóiva, hatalmas regiszterével és egy jó gyors busszal köztük, nyerő lehet. Mekkora jó lesz majd egy 65 nm-es GPU 500 milla tranzisztorral, 20 MB beágyazott memóriával, 1 GHz-en :D

Új hozzászólás Aktív témák