Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz orbano #111 üzenetére

    A DX10 már távolról sem a grafikáról szól, kicsit nézz utána (pl. ez [link]). Szerinted mikor lesznek játékban használhatóak azok a motorok amiket mostanában kezdenek DX10-hez átalakítani? Világos, hogy jövőre már DX10-re gyúrják a motorokat, de azok sem egy nap alatt készülnek el. Vrájt onliban az van, aki játékokról szóló megjegyzéshez motorokkal reagál LOL-ozik és valójában ugyanazt mondja (legalább 1-év motorfejlesztés + még egy a játékra).

    Teljes pompájában a Gamebryo (pl. Oblivion), Reality Engine, TR Legend is megakat a legerősebb kártyákon, és átlagos gépeken nagyjábók 20 %-ra kell visszavenni a grafikát, hogy elszaladgáljon. Pedig ezek csak nyavalyás, DX9-es cuccok. Az ok, hogy konzolra gyúrják őket, úgy, ahogyan a ''DX10-es'' játékokat/motorokat is arra fogják.

    Tudod mik lesznek az első NAGY DX10-es logós játékoknak a trükkjei? Pár halvány dolog a DX10 repertoárjából, amit szükség esetén (vagyis a helyzetek 90%-ában) DX9-ből is szimulálni lehet R2VB-vel vagy vertex textúrázással sokszoros multipassal, hasonlóan mint a DX8->DX9 esetében is volt. Ugyanaz a vakítás megy majd, hogy ráfogják egyes DX9-es hatásokra, hogy HŰ, DX10, pedig távolról sem lesz az. A pár ''Vista Exclusive - DX10'' játék meg lekérdezi, hogy van-e GS vagy DX10 és ha nincs akkor nem megy, kész. Ilyeneket az M$ (HALO2) és közeli hozzátartozói csinálnak majd.

Új hozzászólás Aktív témák