- OLED TV topic
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Apple asztali gépek
- Hobby elektronika
- Lassacskán fenyőfát állítanak a hardverek
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi haladó szinten
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joco
aktív tag
Már ne haragudjatok egész jól elmulattam rajtatok, DE vlmi nekem nem tiszta. DX10 ugye fejlődés a DX9-hez képest, márcsak akkor is ha pusztán az overhead csökkenését nézzük, ergo nekem ebből az jön le, hogy ha DX10-ben futtatom ugyanazt a komplexitású kódot(tehát nem kap pl. fizikát) akkor gyorsabb lesz. Nem? Nekem ebből az jön le, hogy érdemes az újra fejleszteni, úgy hogy jó hw-n(dx10 gpu+ppu) szép+jó+gyors lesz, dx9.0-re ''lebutítva'' pedig nem annyira szép+gyors. 4200on pedig nem jut eszembe pl. crysis-t futtatni ugye, mert szép meg jó az is csak nem erre van

-
orbano
félisten
Ha idén, vagy év elején megjelennek a DX10 ready kártyák, akkor ne mondd, hogy fél évvel rá nem DX10-es játékok kezdenek el szállingózni.
Az 1+1 év (ideális esetben) pedig teljesen helytálló szerintem 2007 q2-q3-ra is. Sok olyan játék fejlesztése folyik, amit akkoriban terveznek kiadni. Azokhoz reális eséllyel készülhet DX10-es grafikus (fizikai) motor.
Egyébként köszi a diát, csomó fontos dolgot tudtam meg belőle. Ezek után már én sem bízom benne, hogy full DX10-es engine lesz a fenti határidőre
Elvégre ahogy olvasom, az animációs és fizikai részt az enginekben újra kell tervezni. De azért jövőre elég hamar találkozhatunk majd mondjuk displacement mapes megoldásokkal a vizeknél (rendes 3Ds hullámok, a'la Crytek 2, vagy ez a hó cucc, esetleg ugyanígy sár, stb), amikből egyszerű megírni a degradációt DX9-be.
Amúgy b***ki, kezdhetem előröl az enginetervezést, teljesen másfajta integráció kell ebbe a **** DX10 be
. Nem igaz, hogy miért nem képesek egy olyan architektúrát összehozni, ami valami időtálló modellre épül, és lehet hozzá univerzális magas szintű rendszert készíteni. Ezzel teljesen lehetetlenné teszik a kisebb projectek működését és jövőjét 
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Path of Exile 2
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Fogyjunk le!
- OLED TV topic
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Bestbuy játékok
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- Apple asztali gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- ZOTAC RTX 3090 24GB GDDR6X Trinity Eladó!
- ASUS RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X TUF GAMING OC Eladó!
- ASUS RTX 5070 12GB GDDR7 PRIME OC - Új, 3 év garancia - Eladó!
- MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X OC 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- GIGABYTE GeForce RTX 2060 OC 6GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- iPhone XR 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3993, 100% Akkumulátor
- RAKTÁRKISÖPRÉS! Eladó szerverek!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Xiaomi 11T 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3159
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


Elvégre ahogy olvasom, az animációs és fizikai részt az enginekben újra kell tervezni. De azért jövőre elég hamar találkozhatunk majd mondjuk displacement mapes megoldásokkal a vizeknél (rendes 3Ds hullámok, a'la Crytek 2, vagy ez a hó cucc, esetleg ugyanígy sár, stb), amikből egyszerű megírni a degradációt DX9-be.
. Nem igaz, hogy miért nem képesek egy olyan architektúrát összehozni, ami valami időtálló modellre épül, és lehet hozzá univerzális magas szintű rendszert készíteni. Ezzel teljesen lehetetlenné teszik a kisebb projectek működését és jövőjét 


