Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Kansas #6 üzenetére

    Dehogy nem, a töltési időkhöz és textúra kitömörítést gyorsítja fel és teszii egyszerűbbé így sokkal nagyobb területeket tudnak egyszerre előtölteni és hazsnálni, már ha van elég Vram persze. Nem a pálya eleji töltésre gondoltam ezzel bár azt is nagyságrendekkel csökkentheti, a közben lévőknél meg még fontosabb.
    Adatok rendszermemóriába való mozgatása gyorsabb és hatékonyabb lenne és innen közvetlenül átmozgatható a GPU memóriájába ami megoldaná a kitömörítést a CPU helyett.

    Ha a hardveres dolgok adottak utána a már játékfejlesztőn múlik, de elméletileg a Dx 12 U ban a Directstorage felület megoldja már azt hogy ha kompatibilis hardverek rendelkezésre állnak és D.S certified a rendszer akkor úgy futassa, ha nem, akkor meg az a játék ami direct storage specifikus is futni fog HDD ről, persze biztos kompromisszumokkal.
    Aztán, hogy gyakorlatilag ez mit fog eredményezni nem tudom, de igazából hardveresen 1 TB NVMe SSD kell meg megfelelő VGA aztán mehet.
    Amúgy van ebbe potenciál, szerintem több is, például streameléshez és dekódoláshoz.

Új hozzászólás Aktív témák