Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz b. #4 üzenetére

    Na jó, de ez nem elsősorban a töltési időkről szól, sőt, talán legkevésbé arról szól. Mark Cerny a "The Road to PS5"-ben elég jól elmagyarázza, milyen hatással van a diszk sebessége a pályatervezésre, a játék sebességére, a lemezterület-igényre... egy ilyen gyors háttértárra alapozva tervezett pálya nem lehet egy olyan játékban, amit HDD-ről is futtatnak. egyszerűen nem "kompatibilis visszafelé", a JIT betöltéshez van egy kemény alsó limit random és szekvenciális olvasási sebességben(PS5 esetében 5GiB/s, XBOX Series X/S esetében 2.4GiB/s). Innentől kezdve az erre optimalizált játék potenciális felhasználóbázisa a töredékére esik, és ez korlátozza a bevételt, ami korlátozza a játék készítésére fordított erőforrásokat.
    Vagy, ha még nem tetted volna, nézd meg a Planet Taxi-féle Otherside elemzését a "Mátrix Awakens" techdemóról, ott is esik szó a témáról. Az se véletlen, hogy nem jött ki PC-re... én kipróbáltam PS5-ön - állejtős, na...

    Régebbi játékoknál az előrelépés ehhez képest elhanyagolható, egyszerűen azért, mert azok a HDD(SATA) I/O sebességére tekintettel lettek tervezve, így strukltúrálisan nem alkalmasak arra hogy kihasználják a DirectStorage-ot. Persze a töltőképernyők rövidülnének, némileg csükkenne a stutter amit a pályaelemek háttérben betöltése okoz, meg a "pop-in" jelenség is mérséklődne, de kb ennyi, semmi lényegi nem változna.

Új hozzászólás Aktív témák