Hirdetés
- Fujifilm X
- Nem, nem szünteti be a grafikus vezérlőinek fejlesztését az Intel
- ASUS ROG Ally
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Korrektnek látszó, ésszel árazott egeret dobott piacra a Corsair
- TCL LCD és LED TV-k
- Harmincadik születésnapja alkalmából megújult az AIDA64
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ott a cikk amit belinkeltem mellé egy képpel a működéséről itt meg egy dev. nyilatkozata. [link] azt is takarja ,a betöltési időt és pályák közbeni adatok mogatását textúrák kitömörítést stb...A kettőt együtt ,nem vagy ez vagy az, az egyikből adódik a másik .. Ez a fejlesztő nyilatkozik ,hogy kompatibilis lesz egy D.S.re optimalizált játék a nem kompatibilis hardverekkel is, magyarul futni fog, csak lassabb töltési és hagyományos textúra kezelési időkkel és túlfutatott adatbekérési sebeséggel mint ahogy most...Gondolom ez egy skálázható megoldás nem végletekben működik... Ha a töltési idők gyorsulásáról és a textúra kitömörítési idő jelentős sebességnövekedéséről és a nagyobb egybefüggő területek kezeléséről beszél akkor gondolom nekünk ez számít...
A gond ,hogy ugyan az az NVMe eszköz egy boxon 40x gyorsabb míg Pc-n max 3x sebességet lehet elérni a többi bent marad a rendszerben a megfelelő API nélkül...
A PC-s directstorage nem azonos az Xboxos velocity működésére szabott dologgal. csak abból fejlesztették Pc re... -
igen és pont ezt mondjuk mi is. Ami te kérdőre vonsz azok maximum követelmények.. Direct Storage és DXR.. Az lehet ,hogy végigjátszotta,de nem RT vel. Ugyan ez igaz a DirectStorage-re. Attól futni fog más hardveren is, csak nem teljesen úgy.
A minimum követelmények most sem lettek igazán magasabbak, amit te mondasz azok a maximum, teljes értékű játékhoz való követelmények. Az ,hogy ha valaki teljes értékűen, bekapcsolt RT -vel akarja élvezni a CP-t DLSS nélkül, akkor RTX 3080 kell vagy az, ha valaki Direct Storage támogatást akar akkor kell egy RDNA2 vagy egy RTx 2000 és egy 30 pár ezres SSD ami nemcsak játékban hálálja meg agát. Szerintem ezek messze nem nagy követelmények, ezek 6-6 éves hardverek, mint egy GTx 1060 és akkoriban is a közép kategóriát képviselték. Aki ilyen régebbi hardverrel játszik annak meg a kompromisszum szerintem már evidens tényező. -
Dehogy nem, a töltési időkhöz és textúra kitömörítést gyorsítja fel és teszii egyszerűbbé így sokkal nagyobb területeket tudnak egyszerre előtölteni és hazsnálni, már ha van elég Vram persze. Nem a pálya eleji töltésre gondoltam ezzel bár azt is nagyságrendekkel csökkentheti, a közben lévőknél meg még fontosabb.
Adatok rendszermemóriába való mozgatása gyorsabb és hatékonyabb lenne és innen közvetlenül átmozgatható a GPU memóriájába ami megoldaná a kitömörítést a CPU helyett.Ha a hardveres dolgok adottak utána a már játékfejlesztőn múlik, de elméletileg a Dx 12 U ban a Directstorage felület megoldja már azt hogy ha kompatibilis hardverek rendelkezésre állnak és D.S certified a rendszer akkor úgy futassa, ha nem, akkor meg az a játék ami direct storage specifikus is futni fog HDD ről, persze biztos kompromisszumokkal.
Aztán, hogy gyakorlatilag ez mit fog eredményezni nem tudom, de igazából hardveresen 1 TB NVMe SSD kell meg megfelelő VGA aztán mehet.
Amúgy van ebbe potenciál, szerintem több is, például streameléshez és dekódoláshoz. -
Az Unreal 5 fel van erre készítve, ha jól tudom,de igazából a töltetési idők csökkentése nem hiszem hogy annyira nehéz lenne a D.S. eljárás bevetésével a motorokban megfelelő hardverek és Dx 12U SM6.0 kellenek elméletileg és gondolom egy bizonyos hatékonysággal akár régebbi játékoknál is hozhat előrelépést, még ha nem is annyit, mint az Unreal 5 nél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Borderlands 4
- Gondolatot olvasna Elon Musk új Neuralink chipje
- Demót kapott a Little Nightmares III
- Az Apple bemutatta az iPhone 17-et
- Nem, nem szünteti be a grafikus vezérlőinek fejlesztését az Intel
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- ASUS ROG Ally
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro Max Stílusos erő, Pro kamera rendszerrel! 128GB - 3 hónap gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX SCAR 15 Gamer notebook - i9 12900H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB WIN11
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B550 Vision D B550 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest