Új hozzászólás Aktív témák

  • MeszesKPT

    őstag

    Kicsit válaszolva magamnak további kutakodás árán találtam erre az interjúra: [link]

    Szóval, ha jól értem az Nvidia rep szavait, akkor esetemben 60 Hz alatt Fast Sync leginkább a sima v-sync-hez hasonlóan fog működni. Kicsivel 60 fps felett rosszabb lesz az élmény az inkonzisztens frame pacing miatt, ami akadásokat okoz. Ő maga mondja, hogy jobban járnék v-sync-el ekkor, mert ugye nem lennének akadások, de a nagy input lag megmarad persze.

    Szóval ez úgy tűnik, mint egy driver szintű triple-buffer, ami nem csak OpenGL alatt működik. De igazából akkor van értelme, ha az fps legalább a duplája a kijelző frissítésének, mert akkor már kellően alacsonyak a delta idők.

    Talán ebben a fórumbejegyzésben van a legérthetőbben leírva. Itt pedig tömören összefoglalták a most elérhető összes sync mód előnyét/hátrányát.

Új hozzászólás Aktív témák