- Adobe Creative Cloud előfizetést kínál az NVIDIA App
- Gyárilag csendes mechanikus klaviatúra jön az MCHOSE-tól, nagy akkuval
- Hamarosan kapható a Helegaly linuxos handheld gépe
- Újabb variáns érkezett a Cooler Master legfelkapottabb Mini-ITX-es házából
- Donald Trump azt mondja, hogy megtalálta a TikTok vevőjét
- ZIDOO médialejátszók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Dell notebook topic
- Kompakt vízhűtés
- SSD kibeszélő
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Gyárilag csendes mechanikus klaviatúra jön az MCHOSE-tól, nagy akkuval
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
nagyúr
Évek óta használok v-sync mellé fps fixet GTX460 és 750 Ti kártyákkal.
60Hz kijelzőn 59
75Hz kijelzőn 74Ha alacsony fps van, ott belövöm a minimumot, arra fixálok, így nincs nagy ingadozás, de input lag sem. Nekem megéri, ha nem kell tearinget néznem.
Egyetlen játék ahol nem használtam semmit a CSGO.
Kipróbálom ezt a fast sync dolgot, hátha vállalható. Ha kell kombinálom fps limittel. -
duc
aktív tag
válasz
Vigilante #12 üzenetére
Jó kérdés, ki kell próbálni hogy a jobb. Nem tudom... 144-re limitálni lehet, több úgysem fog kimenni a monitorra. Viszont így már túl sok a faktor ami belenyúl a dologba. Van a monitor saját szinkronja, a szoftveres limit, a fastsync... Amit észrevettem Insurgency esetében, (120Hz-es a monitorom) előfordulnak mikroakadások. Multiban kikapcsoltam a fastsyncet, zavart.
-
duc
aktív tag
válasz
Vigilante #10 üzenetére
Nem limitálja az fps-t 144-nél, de a monitorra csak annyit enged tovább. A kártya számol gőzerővel annyi fps-t amennyit bír, de akkor küldi a legfrissebb kiszámolt kockát amikor a monitor befejezte az előző megjelenítését. Így 144 fps felett néhány kocka megy a levesbe, hiába lett kiszámolva.
Az afterburner meg annyit ír fps-nek amennyit a kártya kiszámolt, nem amennyit kiküldött a monitorra. -
Vigilante
őstag
Most itt beállítottam globálisan ezt, de akkor ez nem azt jelenti, hogy az én esetemben a 144 Hz miatt 144 FPS-t kéne max mutatnia a gameknek!?
Alien Isolation és Metro Last Light, ahol eddig néztem és mind 2-nél túlment 144 FPS-n.
Igaz mégis, amikor limitálom Riva Tuner Statics szerverrel az FPS-t 144-re, mintha tényleg eltűnne a kép szakadozása.
Egyébként, nagy Respect az NV-nek, hogy a Maxwellek is megkapják ezt az igen hasznos kis funkciót!
-
MeszesKPT
őstag
Kicsit válaszolva magamnak további kutakodás árán találtam erre az interjúra: [link]
Szóval, ha jól értem az Nvidia rep szavait, akkor esetemben 60 Hz alatt Fast Sync leginkább a sima v-sync-hez hasonlóan fog működni. Kicsivel 60 fps felett rosszabb lesz az élmény az inkonzisztens frame pacing miatt, ami akadásokat okoz. Ő maga mondja, hogy jobban járnék v-sync-el ekkor, mert ugye nem lennének akadások, de a nagy input lag megmarad persze.
Szóval ez úgy tűnik, mint egy driver szintű triple-buffer, ami nem csak OpenGL alatt működik. De igazából akkor van értelme, ha az fps legalább a duplája a kijelző frissítésének, mert akkor már kellően alacsonyak a delta idők.
Talán ebben a fórumbejegyzésben van a legérthetőbben leírva. Itt pedig tömören összefoglalták a most elérhető összes sync mód előnyét/hátrányát.
-
MeszesKPT
őstag
Érdekelt ez a Fast Sync, így akadtam erre az előadásra: [link]
Azt értem, hogy ez miért nagyon előnyös mikor az fps a kijelző frissítésének sokszorosa, de egy okos ember elmagyarázhatná, hogy milyen előnnyel jár ez számomra, akinek csak egy 60 Hz-es kijelzője van?
Eddig minden játékot úgy állítottam be, hogy 60-80 fps legyen v-sync nélkül, majd bekapcsoltam azt, hogy megszabaduljak a képtörésektől (egyszerűen nem tudom elviselni). Jól gondolom, hogy a Fast Sync-hez azt ugye be kell állítanom az Nvidia Control Panelben, de a játékban a v-sync-et vajon off-ra kell állítanom? (Értem, hogy csak ott fog működni, ahol a driver átveheti az irányítást.)
13:20-tól pedig beszél a frame pacing kérdéséről, de bevallom nem értettem a magyarázatot, hogy pontosan milyen körülmények között vezethet a Fast Sync mikroakadásokhoz.
Köszönöm a segítséget!
+1: Mi történik Fast Sync mellett, mikor az fps rövid időre beesik 60 alá?
-
duc
aktív tag
Utánanéztem ennek a fastsync-nek, gsync-hez meg sima vsynchez annyi köze van, hogy nem lesz tearing. Ettől még a monitor frissítési frekijét nem változtatja mint a gsync, de kevesebb az input lag
a normál vsync-hez képest, így valahova a kettő közé tehető az új technika.
Telepítem és tesztelem is mindjárt az Insurgency-ben, kíváncsi vagyok... -
ribizly
veterán
Tulajdonképpen semmiből sem állt volna ezt eddig megcsinálni, de gondolom bevárták, hogy a G-Sync-ből bejöjjön valamennyi bevétel, hogy csak utána lökjék oda ezt a pornépnek. Biztsan lesz valami buktatója (frame limit, vagy valami), de teljesen mindegy. Ez egy dícséretes fejlesztés.
-
#85552128
törölt tag
A Quantum Break "buta" Steames DX11-es verziója már két héttel a megjelenés előtt használhatóbb mint a Windows Store-os, ott még csak tervbe sincs a multi-gpu
-
FLATRONW
őstag
Eddig még nem találkoztam olyan DX11-es játékkal, ahol a beépített v-sync helyett ne lehetett volna használni a driveres v-syncet (ha van is ilyen, akkor az nagyon ritka).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest