Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MeszesKPT

    őstag

    Kicsit válaszolva magamnak további kutakodás árán találtam erre az interjúra: [link]

    Szóval, ha jól értem az Nvidia rep szavait, akkor esetemben 60 Hz alatt Fast Sync leginkább a sima v-sync-hez hasonlóan fog működni. Kicsivel 60 fps felett rosszabb lesz az élmény az inkonzisztens frame pacing miatt, ami akadásokat okoz. Ő maga mondja, hogy jobban járnék v-sync-el ekkor, mert ugye nem lennének akadások, de a nagy input lag megmarad persze.

    Szóval ez úgy tűnik, mint egy driver szintű triple-buffer, ami nem csak OpenGL alatt működik. De igazából akkor van értelme, ha az fps legalább a duplája a kijelző frissítésének, mert akkor már kellően alacsonyak a delta idők.

    Talán ebben a fórumbejegyzésben van a legérthetőbben leírva. Itt pedig tömören összefoglalták a most elérhető összes sync mód előnyét/hátrányát.

  • MeszesKPT

    őstag

    Érdekelt ez a Fast Sync, így akadtam erre az előadásra: [link]

    Azt értem, hogy ez miért nagyon előnyös mikor az fps a kijelző frissítésének sokszorosa, de egy okos ember elmagyarázhatná, hogy milyen előnnyel jár ez számomra, akinek csak egy 60 Hz-es kijelzője van?

    Eddig minden játékot úgy állítottam be, hogy 60-80 fps legyen v-sync nélkül, majd bekapcsoltam azt, hogy megszabaduljak a képtörésektől (egyszerűen nem tudom elviselni). Jól gondolom, hogy a Fast Sync-hez azt ugye be kell állítanom az Nvidia Control Panelben, de a játékban a v-sync-et vajon off-ra kell állítanom? (Értem, hogy csak ott fog működni, ahol a driver átveheti az irányítást.)

    13:20-tól pedig beszél a frame pacing kérdéséről, de bevallom nem értettem a magyarázatot, hogy pontosan milyen körülmények között vezethet a Fast Sync mikroakadásokhoz.

    Köszönöm a segítséget! :)

    +1: Mi történik Fast Sync mellett, mikor az fps rövid időre beesik 60 alá?

Új hozzászólás Aktív témák