- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Feketehalálra váltja a kékhalált a Microsoft
- Több játékon engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vertic
aktív tag
válasz
huskydog17 #54 üzenetére
Hm, lehet, hogy félreértettem, de a 9. dián nagy betűkkel:
"Weak sales of big console titles in NA and EU", alatta "The latest situations" majd a táblázat ami az írásban is be lett vágva ide. Én ebből arra következtettem, hogy ez csak a konzolt tartalmazza, de valóban lehet, hogy attól, hogy "big console titles" még szerepel az adatokban a PC is... szóval akkor ebből nem derül ki -
-
-
huskydog17
addikt
-
Tudom, hogy fejlesztő vagy. Másik hírnél korábban rá is kérdeztem, hogy mi a neve annak amit fejlesztesz, de nem válaszoltál.
Az, hogy jó játék lett azért még nem azt jelenti, hogy mindenkinek tetszik de többséget se mernék írni. Jó értékeléseket kapott, fórumokon jókat olvasni róla és kész. Nézd meg mennyi COD, BF, Sims fogy. Sims a legdurvább. 1db bútort is lehet venni meg ilyen Katy Perry nevével eladott csomagokat is. Szerintem inkább az a helyzet, hogy persze egyrészről van warez de messze nem akkora mértékben, hogy csak az legyen hibás másrészről pedig az, hogy a tömegízlést nem érintette meg a játék.
-
Wolverine
félisten
válasz
#57919488 #45 üzenetére
Ööö, nem. Azzal voltak a problémák, hogy a normálisnak szánt terhelés 4-5-szöröse zúdult a szerverekre. Ekkora tartalékkapacitást felesleges beépíteni a rendszerbe, mert utána kihasználatlan marad a drága vas; és a túlterhelés kezeléséhez szükséges plusz kapacitás sem olyasmi, amit a seggéből ránt ki az ember.
-
Hegesszék a következő Deus Exet, siránkozás helyett
-
WayneGace
őstag
Szerintem sokan nincsenek tisztában, hogy ekkora cégnek mekkora maga a fenntartási költsége. Bérelni vagy megvenni az irodákat, ahol dolgozik a nép, azokat karbantartani, fizetni a takarítókat, folyamatosan megvenni az eszközöket, fizetést adni a dolgozóknak, legyártatni a kész terméket, azt eladni, logisztika, marketinget fizetni, stb.. Szóval egyáltalán nem biztos, hogy ha valamiből eladnak X millió példányt és Y millió dollárt kapnak, akkor hú, de nagy siker. Lásd THQ. Simán tönkrement pedig sok elég jó és sikeres játékot készítettek.
És el lehet adni valamiből egy év alatt 7 milliót. Csak nem mindegy, hogy megjelenéskor mennyien vették meg teljes áron és 5 dolláros év végi akción mennyien vették meg.
Ráadásul elég beleolvasni néhány játék fórumba, ahol a single a lényeg. Mindig tele van warezzal. Ok, lehet, aki most levwrezolta, az megveszik 2 év múlva 2 dollárét és akkor mondhatja, hogy neki eredetiben megvan. Csak az nem az, amiért a játék elkészült. Már rég túl vannak azon a negyedéven, amikor megjelent a játék.
Összetettebb kérdés ez, minthogy, "nem tudnak venni még egy ferrarit". -
Chapel
addikt
Egy példa.
Megvettem nem rég az assassin's creed 2-őt. 20+ éve vagyok az iparban és nem sikerült felraknom.
Sehogy! Folyamatos net kapcsolat mellett "No internet connection" és el sem indul a telepítő...
Falhoz vágnám és a "védelem" kitalálójának a fejére kenném.Pontosan így van, a törés így is-úgy is megvan pikk-pakk, cserébe az eredeti tulajok szívnak. Most vettem egy 1500-ft-os frizbi lemezt...mi lett volna ha 10k-ért veszem újba?
-
Vertic
aktív tag
ha neked a DRM-ellenességből az jön le, hogy "követeljük, hogy lehessen lopni", akkor valamit nagyon félreértesz.
Egyébként meg totál felesleges iszonyat durva védelmeket építeni a szoftverekbe, mert max. annyit érnek el, hogy néhány nappal tovább nem törik fel (vagy még ennyit sem), de akik legálisan megvették, azok szopnak vele. Én például megvettem egy ubisoftos játékot, ami azt a rettenet uplayt követelte meg, és emiatt szoptam, mert nem működött a szerverük - akkor döntöttem el, hogy többet tőlük nem veszek olyat, amiben ez benne van. Tehát ennyit ér, vesztettek néhány jövőbeli eladást a rohadék másolásvédelmükkel. Aki meg letöltötte, röhögve játszott simán. Maguk alatt vágják a fát. -
Bull1
aktív tag
Ingyenes játékok kellenek. Lásd TERA, szép játék, leköti az embert, az ilyesmiben van potenciál. Másik része a dolognak h hiába van warez, a nagy gyártók (AMD, Intel, NV) érdekeltek a hw eladásban, ergó a szoftver warezolása sem feltétlen jelent hátrányt. Diablo 3 meg gagyi rókabőr lett...
-
Vertic
aktív tag
az írásból kimaradt, hogy ezek a számok KONZOLra vonatkoznak (ugye ez szokott lenni az érv, hogy dehát mert a PC-n megy a warez, bezzeg a konzol) és csak a fizikai copyk eladására (tehát online értékesítésre nem). Leginkább Észak-Amerikára panaszkodtak, ahol az eladások az Európaiak csupán 2/3-át tudták produkálni és ezt a marketing hibájának tartják, és nem a wareznek... szóval most pont nem kéne ezen lovagolni n-edszerre. ja egyébként én is fejlesztő vagyok...
-
Glenda
addikt
Fejlesztő vagyok, és látom a befektetett munkát amögött, amit egyesek mint nem megfogható -- nem hiányzik fizikailag ha elveszem --, természetesnek vesznek hogy el lehet lopni, illetve mindenféle plüssmacis rajzokkal jusztifikálják a megosztás és a lopás közötti különbésget, holott nem látják hogy teljesen más modelről van szó.
Mindig az a másik érv, hogy "majd ha jót csinálnak". Tessék, a TR jó lett.
Illetve ne felejtsük el, hogy ha a Square Enix esetlegesen bezár az eladások hiánya miatt, sok programozó a "megosztás nem lopás" miatt kerül utcára. -
nem sírnak? nézd meg a 9-es slide-ot: negatív főcím, adatok, majd 3 negatív bullet. egy ilyen slide miatt könnyen hullanak fejek.
a "nehéz idők"ről explicite valóban nincs szó, de ha a három húzóterméked jelentősen alulteljesít, akkor az nem a tejjel-mézzel folyó kánaán előjele.a digitális eladások kihagyását én sem igazán értem - de pl. nem kizárt, hogy a gyenge eredményért a retail channel irányítása lesz a bűnbak...
-
Razuel
aktív tag
-
válasz
Sirandrish #35 üzenetére
a táblázatban a tényleges eladás előrejelzése szerepel. úgy értsd, hogy pontos adatuk van mondjuk február 28-ig, és ebből viszonylag nagy pontossággal meg tudják becsülni, hol fognak tartani március 31-én.
-
válasz
Sirandrish #32 üzenetére
nem nyer más értelmet, a square enix-nél a 2013-as pénzügyi évnek 2013. március 31-én van vége. az expected units sold azért van, mert pontos adatuk még nincs, tekintettel a dátumra.
@J1nxbrd: igen magasak a metascore-ok, ezért komplikált ez a helyzet.
-
Jinxb1rd
addikt
Nem merek több milliárd értékű tanácsot adni mindenféle szerződés nélkül, de... jobb játékot kellene csinálni.
-
Sirandrish
legenda
válasz
huskydog17 #29 üzenetére
Azért így kicsit más értelmet nyer az egész
-
válasz
huskydog17 #29 üzenetére
Ez nekem már a képnél feltűnt, de már beírta más is. Majd javítva lesz szvsz.
Ettől függetlenül igaz lehet, hogy túl magasra tették a mércét.
-
Razuel
aktív tag
válasz
huskydog17 #29 üzenetére
Na végre valaki, aki tud értelmezni rajtam kívül. A szomorú az, hogy az eurogamer-es cikkben is eladottakról beszélnek.
-
huskydog17
addikt
A cikk erősen félrevezető!
A táblázatban szereplő számadatok NEM az eladott mennyiséget mutatják, hanem azt a mennyiséget, amennyit a cég elvárt, vagyis amennyit el szeretek volna adni. Ezen felül ez az adat kizárólag a retail, azaz a dobozos verziókra vonatkozik,, a digitális kiadásokra nem.
Ezt jó lenne frissíteni a hírben, mert így nagyon félrevezető. -
Neked miért ennyire vesszőparipád a warez? Talán a lelkedbe gázoltak egy torrent oldalon?
Egyébként ezek a költségek, bevételek, számok egy átlag ember számára felfoghatatlanok. Valahogy nem tudom sajnálni őket, valószínűleg túl magasra tették a lécet az üzleti tervekben és most magyarázkodni kell az öltönyös fickók előtt (is).
-
ldave
félisten
Meg jó lenne ha levonnák abból is a tanulságot, hogy az a lenézett európai piacon jóval több játék fogyott, mint a nagyrabecsült usa-ban. Nem értem miért kezelnek ezek után minket még mindig másodrangú régióként.
-
Chapel
addikt
válasz
Wolverine #22 üzenetére
És ezt miért nekem írod?
Nem véletlen írtam az elábét. Összetett ez a folyamat, az általunk leírtak csak a töredéke, van még 100 másik tényező is, szerintem ne menjünk bele itt a pénzügyi folyamatok elemzésébe, főleg ne látatlanban.A lényeg hogy általában jó játékokat gyártanak, összességében jobbakat mint pl. EA, így remélem nem fog a minőség rovására menni, a bevétel hiánya
-
Shing
őstag
Eddig is volt milliós eladásuk, csak 1 éves fejlesztési idővel. Azt hitték, hogyha csinálnak egy interaktív mozis játékot, tehát megcéloznak egy új réteget akkor sokkal több eladásuk lesz. Meg ugye ha nézzük mennyien vették meg az Uncharted-et PS3-ra, ez meg kb. ugyan olyan játék, akkor talán álmodoztak 3x akkora eladáson mint az Unchartednél.
-
persil
nagyúr
válasz
DrTroglodyte #15 üzenetére
Erm most nem azért, de pont minap olvastam, hogy a kb 15 éves (és egyébként fantasztikusan jól sikerült) grim fandango 3 millió dollárból készült.
És az egyik point and click kaland. Nem hiszem, hogy egy tomb raider-t "csak" kétszer ennyibe került volna elkészíteni.
"de ezeknek a számoknak bőven jó nyereséget kellene hozniuk."
Ja, X millió dollár rengeteg pénz, de rohadtul nem látjuk, hogy ebből mi és mire megy el, valószínűleg nem viccből írták, hogy nem elégedettek. -
#57919488
törölt tag
Pedig ezek jó címek és a játékok is elég jók lettek. Persze az igazgatónak ebből még nem lesz új Ferrari de akkor meg már minek szenvedni
-
Chapel
addikt
...Lett volna, ha a Gta 3 nem verne rá fizikában pedig cirka 15 év van közöttük.
Annyira kiábrándító a SD-ban a járművek fizikája, hogy ugyan egy évig vártam a játékra, mire megtudtam venni akcióban és kb. ott abbahagytam és azóta el sem indítottam...Kidobott pénz volt még a 2,5k huf is érte
SE játékok eddig mind minőségiek voltak, remélem hogy nem kezdenek el hulladékot gyártani a bevétel reményében.Dr. Troglodyte: " 3 milliós eladás nagyjából 180 milliós bevétel. Ebből a konkrét gyártási költség max. 6 millió..."
Ezt miből állítod ilyen biztosan, úgy értem milyen adatokra hivatkozva állítod ezt? Vagy csak sacc?
A viszonteladói árrés sem 20% ilyen esetekben, nem így működik az elábé szellemi termékek esetén, de ez már nagyon más téma. -
Glenda
addikt
Rossz ezt hallani, főleg hogy mindenki aki játszott a Tomb Raiderrel dicséri. Szóval most a minőség rendben volt...
#13: Én kicserélném a kiadók meg szervezetek szót warezhuszárokra
-
AS
félisten
OMG, ez nagyon jó. Más örülhet ha elmegy 1 millió.
-
Razuel
aktív tag
Nem azért a két forintért, de ezen a képen csak az van feltűntetve, hogy az egyes játékokból mennyit szeretnének eladni a 2013as financial year-ben. Nem pedig azt, hogy mennyit adtak el. Egy forrást linkelne valaki?
-
DrTroglodyte
tag
Sqare Enixnél elmentek otthonról. 3 milliós eladás nagyjából 180 milliós bevétel. Ebből a konkrét gyártási költség max. 6 millió, viszonteladói árrés kb. 20 millió. Most vagy a fejlesztési költség volt kissé túldimenzionálva, vagy a marketingre szórtak el irdatlan pénzeket, de ezeknek a számoknak bőven jó nyereséget kellene hozniuk.
Kivéve sleeping dogs, arról elhiszem, hogy pénzügyileg alulteljesíthetett. -
xmaas
őstag
Hat persze hogy nem eleg tobb millio dollar eladasbol hogyha a szaros kiadok meg a tobbi pioca szarhazi szervezet jol megszedi magat masok munkajabol tessek mar kiirtani a francba a sok koztes szervezetet hogy tenylegesen azok akik dolgoztak kapjak meg a penzt a tobbi rablo szarhazi meg dogoljon meg a francba ehen vagy menjen dolgozni budit pucolni vagy barmi ha nem akarnak ehen pusztulni
Es persze azt se felejtsuk el hogy egy 5-6 oras jatekert elkerunk eleg sok penzt ami megint nem koser ugyebar 10 kt kiadni egy jatekert amikor kidolgozod a beled 80-100 k ert havonta mennyire erdemes?
-
gianni85
veterán
mi meg nem vagyunk elégedettek a SquareEnix-szel.... viccet félretéve, a SD, Hitman és TR az utóbbi idők kedvenc játékaim. Úgy látszik kevesen vesznek az éves FIFA-n és COD-on kívül jjátékokat???
-
finkelstein
tag
A Sleeping Dogs igenis egy baromi jó játék, és a grafikai hátterével sincs semmi probléma.
-
Taposo
aktív tag
Tudod kolléga a szokásos, bőven elég az a bevétel csak sajnos nem oda jut az a pénz ahová kéne...
úgy hogy ilyen kijelentésekkel csak még inkább a vásárlókat bőszitik, a Tomb Radier pedig meg ér egy misét, de sajna meg lehetett nézni a PC-s eladások tényleg kevésnek bizonyultak, és sajnos tényleg a warez -nek tudható be, 8 haveromból ketten vettük meg, most mit csináljak mindig rágom a fülüket hogy ami tetszik azt tessék támogatni is, remélem egyszer véget vetnek a ingyen élősködésnek
-
big-J
őstag
A sleeping dogs legalább dupláját érdemelné, én imádtam, minőségben egy szinten volt a gta4-el.
-
Bull1
aktív tag
Elhiszem bár engem ránézésre sem érdekel... ezek közül a hitman amit megnézek majd, de alá kell írni h az SE jellemzően jó játékokat csinál, rossz munkát nem láttam tőlük. Amit belekéne számolni az AMD-vel való szerződés, ezek a gémek mind velük egyetemben született meg, biztos becsúszott bár dollár a zsebükbe.
-
ldave
félisten
Szerintem ez komoly probléma. Valami nagyon nincs rendben, ha 3 millió feletti eladások kevések ahhoz, hogy nyereségesen tudjon működni a cég, ennek súlyos következményei lehetnek a közeljövőre nézve.
-
robyeger
addikt
A legrégebben megjelent Sleeping Dogs grafikailag nagyon gyér és még az ára annyi, mint a frissen debütált Tomb Raider-nek. Nem kell csodálkozni, hogy jóval kevesebbet tudtak eladni belőle.
-
Bull1
aktív tag
Nem baj, lényeg h fogy a callofduty.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megújult a PROHARDVER!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- GTA VI
- Acer Wave 7 Mesh: Hetediziglen
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman i3 FSP 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest