Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kashim
őstag
válasz
unrealnoise #49 üzenetére
Nem is tudod még mi lesz benne... Hogy akarsz akkor még durvább hardvert belepakolni? Eleve tök máshogy működnek, mint egy PC szóval a gigabrutálistentelen gigamegahertz-ekre itt nincs szükség, mert nagyon komolyan az adott hardverre írják a játékokat. Elég megnézni a mai konzolokban milyen nevetséges vas van és mégis miket elfuttatnak. Egy normál pc-n olyan alkatrészekkel még a Windows is alig nyikkanna meg. Másrészt manapság egy csúcskártya 100-200k. Hogyan tehetnének egy annyira üvöltő, drága, melegedő alkatrészt egy nappaliban a tv közelében tartott készülékbe?
Tök egyedi fejlesztésű hardver kerül az ilyen masinákba, de mivel időbe telik kitesztelni és összerakosgatni + sorozatgyártani (vagy egyáltalán sorozatgyárthatóvá tenni), így sosem a legeslegjobb fog belekerülni, mert kezdhetnék újra az egészet mindig. De még így is túl fog mutatni kicsit a kommerszen elérhető vasakon, mint ahogy eddig mindig is, pont emiatt gyártatják kezdetben veszteségesen és van tele hibákkal, mert még nincs kitapasztalva az adott technológia. Aztán majd ugyanúgy elavulnak azok is az évek során, de legalább adnak egy löketet. -
unrealnoise
senior tag
ez is jogos. elsőre semmi sem lesz maxos konzolon.
mindenesetre én sokkal durvább hardvereket raknék bele a kütyübe.önmagában azt sem értem, hogy kábé 120-150 ezer körüli nyitóáron miért kerülnek bele gyenge cuccok. (amikor a géphez ugye se monitor, se bill, se semmi nem jár, csak egy vagy két kontroller.
Pláne ha még belevesszük, hogy ezeket először talán kisebb veszteséggel adják el. Talán.
Mármint én pl tuti nem spórolnék, egy jó erős, mai PC szintjét kellene belőni. még ha többe is kerülne, addig is ott lenne a PS3, arra is jön ki pár komolyabb vím még biztos 2-3 évig, szóval nem is kell rögtön megvenni...
most már nagyon kíváncsi leszek...
-
fecg21
aktív tag
válasz
unrealnoise #45 üzenetére
Majd meglátjuk, autós játékoknál tényleg kevés a 30fps-ezt írtam is-és be is látom. A 3D-t meg a piaci szereplők közül írta le valaki, valószínű hogy nem fogják ezt erőltetni a konzolokon -de majd meglátjuk ezt is, így előre kőbe vésni nem nagyon lehet semmit. Valószínű hogy egy darabig majd pihentetni fogják, és később megint előveszik, az avatar című "film" óta van ez a 3D őrület. Őszinte leszek, én játékoknál még nem tudtam kipróbálni hogy milyen, és hogy mennyit ad hozzá. A Forza mindig is konzol exkluzív volt, én ebből kifolyólag nem is ismerem a játéksorozatot. A 4K-ra nem lesz kapacitás, az megint egy másik dolog hogy PC-n ez már hellyel közzel elérhető-de annak idején amikor a HD2600-as ATI megjelent, azon is elérhető volt már akkor is a tesszelláció-és használták? Nem...
-
Valdez
őstag
válasz
unrealnoise #41 üzenetére
Hát igen 8 év sok idő, ezért kéne kijönni ütős hardverrel hogy 2020-ban se legyen vicc. Elszomorító így egyelőre ezek a jaguar magos pletykák, ez valószínűleg egy harmatgyenge proci rész lesz, persze lehet belőle tenni 8 magot is akár...
A GCN része oké, de kérdés, hogy mennyi gcn mag lesz. 512? 1024? Még 2048 sem lenne túl időtálló... pláne ha mindent a gpu-n akarnak számoltatni, a cpu meg malmozik (talán ezért is lesz harmatgyenge a cpu rész).
Az ramból remélem ezúttal nem spórolnak, hiszen olcsó. -
Pantok
aktív tag
válasz
unrealnoise #41 üzenetére
Nyilván nem fix minden játék fut 30 fpsen, de a nagyátlag igen.
Marketingügyileg nem engedhetik meg maguknak azt, hogy kiadáskor TÉNYLEG kihasználják a konzol teljes erejét.
Nézd meg mi történt a mostani generációval, minden új játékhoz már látványosan kevés a konzol, van amelyik már 30 fpst se bírja pedig nagyon látványosan rosszabbul festenek mint PCn.Na most ha úgy kezdenék hogy minden 60fps meg fullhd, 5 évvel késöbb ezt túlságosan alább kéne adnuk amikor tartani kell a grafikai iramot, ahogy most is.
-
unrealnoise
senior tag
Hát pedig azok. 30FPS az nagyon kevés lenne, nekem csalódás, és igazából kizártnak tartom.
A Forza-t hoztam fel példának. Forza 5 és GT6 100%-ra merem tenni, hogy fix 60-ason mennek majd.4K parasztvakítás, bizonyos méret alatt értelme sincs.
3D-t én sem szeretem, nem is eröltettem soha, de előbb utóbb, ha kiforrott lesz a technológia és lesz rá tartalom is, akkor bizony nagyot szólhat... -
vinibali
őstag
idáig abban a hitben voltam, hogy PPC7 architektúrájúak lesznek a procimagok és az AMD csak a GPU-t szolgáltatja. lehet keverem valamelyik Wii-vel
-
fecg21
aktív tag
válasz
unrealnoise #41 üzenetére
Lehet hogy alacsonyak az elvárásaim, de szerintem többet ne is nagyon várjon senki. A 3D-t meg ne is emlegesd, addigra lecseng majd az őrület meg a hájp is. Nem is tudom ki volt az aki már idén kijelentette hogy a tv-ken a 3D egy halott dolog, megbukott. Szóval maradjunk annyiban hogy a full hd az egy alap dolog lesz, ahogy a 30fps is, de a 4K-ra ne nagyon számítson senki. Ha 30fps és 1080P mellett értékelhető fizikát(környezeti rombolhatósággal egyebekkel) és tisztességes AI-t tudnak felmutatni-esetleg ezt 3D-ben-esetleg, akkor elégedettek lehetünk. És ne abból induljon ki senki hogy 5év múlva mi lesz, valószínű hogy a jelenlegi konzolgenerációt leváltó új konzolok utáni új generációk már felhőben "mennek" majd.
Az utolsó mondatot jól megfogalmaztam...
-
unrealnoise
senior tag
arról nem beszélve, hogy egyes kiadók szánt szándékkal késleltették a PC-s konzol portokat.
a FIFA sokkal jobb volt évekig konzolon. Egyszerűen ott gondolom több az eladás, megnyomják ezeket a platformokat, a PC-vel szemben.és a konzolok nagy előnye amit te is írtál, hogy bármilyen befektetés nélkül is évről-évre szebb grafikát kap az ember. (nézd meg forza 3 -> 4, uncharted 1 -> 2 ésatöbbi), mert egyszerűen kiaknázzák teljesen a hardveres lehetőségeiket. neked ezért semmit nem kell csinálnod, nem kell fejlesztgetned, csak játszanod... Akár 8 éven át...
-
unrealnoise
senior tag
kizárt, hogy 30 FPS maradna autós játékoknál.
1.) 3D-s támogatás miatt alapból több kellene.
2.) a Forza 4 is tudott fix 60 FPS-t végig, akkor majd pont a Forza 5 fog a next-genen 30-ra lemenni... (hiába lesz belerakva eső meg felhúzott grafika, azért vegyük figyelembe, hogy ezek a mostani gépek már nem mai darabok.)
3.) lehet valaki fix 30 FPS-re lövi be a játékát, überállat, maxra húzott 2D-s grafikával, csak ezzel le is mondott a 3D-s támogatásról, valamint ahogy olvasgatom, az emberek jobban szeretnek legalább 60 FPS-es értékek mellett játszani. Szerintem ez alap lesz már.Szerintem nagyon alacsonyak az elvárásaid, ahhoz képest pláne, hogy az xbox 360-as 2005-ben jelent meg.
8 év rengeteg idő az informatikában. sokkal többet fognak ennél hozni szvsz az új konzolok. -
vivanto
tag
Az első bekezdést nem tudom, hogy nekem szántad-e vagy sem, ha tévedek akkor hagy figyelmen kívül amit írok.
Én pont a PC-re mondtam, hogy lekörözi a konzolt a megjelenés utáni évek során. A konzol egyszerűen felhúzza magát az aktuális high-end hardwer szintjére a megjelenéskor, viszont azt azért jó sokáig tartja is.
Lehet, hogy a PC már jóval korábban erősebb vasat kap, de a konzol lesz a meghatározó a kihasznált technológiákat illetően, míg a PC előnyei csak késve kezdenek mutatkozni. Nézd csak meg hogy a fejlesztők milyen lassan akarták elfogadni a DX 10-11-es újdonságokat, ja, hogy a legjobb feature-ök még mindig kihasználatlanul vannak? Konzol ettől kevésbé szenved (azért ott is megvan ugyanez, ahogy írtad is).
-
fecg21
aktív tag
Nem veszed figyelembe azt hogy a konzoloknak mindig is voltak könnyen elérhető korlátaik-de hozni fogják az elvárhatót-mondjuk hogy kinek mi az elvárható az nézőpont kérdése, maradni fog a 30képkocka/másodperc-tudom hogy ez autós játékoknál és némelyik FPS játékoknál ez zavaróan kevés, 1gb ram-ot biztosan fognak kapni a konzolok.
Én azt mondom hogy maradjunk a full hd felbontásnál, de kapjunk végre rendes fizikát és AI-t, rombolható környezetet.
Meg mondjuk az FPS játékoknál az ellenfelek sérülésmodellje is legyen kidolgozottabb.
Ennyi, több nem is nagyon kell ettől.(plusz lehessen végre egér és billentyűzettel is irányítani a játékokat)
Nagyjából rálátok arra hogy mi folyik a termékek fejlesztésénél, 5ft-os alkatrészeken is sóherkodnak-de ez érthető is valahol, mert milliós darabszámokra kell tervezni, és minden fillér számít. -
RyanGiggs
őstag
-
unrealnoise
senior tag
Hát igazából annyira nem foglalkoztatott sosem ennyire a technokai háttér, szóval biztos igazad van.
De abban is biztos vagyok, hogy a fejlesztők, a sony valamint a microsoft is megtesz mindent annak érdekében, hogy szemkápráztató eredményt kapjunk. Nekem az a grafika bőven elég lesz amit ezek a nextgenek tudnak, pláne, hogy itt is évről-érve javul a grafika, lásd mondjuk uncharted 1 -> 2.Amit én mint mezei játékos szeretnék látni, az az, hogy végre PC-sedjen legyen kicsit ez a platform is. Jó lenne, ha lehetne egeret és billt is hozzácsatlakoztatni. És hát ez el is terjedne. Xbox360-ra láttam már megoldásokat erre, és billt is láttam már PS3-hoz, egeret még nem nagyon.
Ha viszont kapnánk végre egy fullos, hivatalos egér és billtámogatást, akkor még lehet azok is váltanának konzolra, akik eddig nem tették. Pl. lehetne rá kiadni, teljes értékű stratégiai és menedzseri játékokat. És hát FPS-t és akciójátékokat is mennyivel jobb lenne játszani... Mindenki nyerne vele. Kivéve a PC-s üzletág...
Nah mindegy, majd meglátjuk.
-
RyanGiggs
őstag
Igen, de egy PC-nek azért jóval több előnyei vannak!
Csak a legnagyobbat említeném, mert az ilyen hogy netezni lehet....
már egy telón is lehet, bár én sosem tennék ilyet egy 3-5"-os kijelzőn!
Szóval a fő gond a konzolokkal annyi, és azért nem is fogok venni soha, mert
NEM lehet játszani a régi kedvenc játékaimmal!!!!
Pl.: imádom, a mai napig előveszem néha a Red Alert 1-et.
Vagy ha akarok majd 2033-ban játszani a Metro2033-al, akkor csak telepítem.
És ez csak két játék volt. Tudnám sorolni a végtelenségig... Bioshock és társai.
Nekem és sok más embernek többek között ezért nincs konzolja!
Vagy tegyem el mindig az összes konzolt a szekrénybe? (PS1, PS2, PS3, PS4...)
Nem lomtár az én lakásom!A PC viszont mindig is csak egy helyet foglal.
-
soundsonic
aktív tag
Nyilván ha évek óta tervezik a konzolt akkor 2-3 hónap alatt nem hiszem, hogy nagy változást tudnának elérni a bejelentés után, hacsak inkább elhalasztják a kiadást fél -egy évvel. De, igen én sem hiszem el, hogy olyan gyorsan le tudnák reagálni a microsoft xbox-át a sony-sok.
-
Pantok
aktív tag
válasz
soundsonic #31 üzenetére
Csak az első sort olvastam el de ilyet értelmes ember biztos hogy nem mondd.
Hardverváltozást eszközölni a kiadás utolsó fázisaiban lehetetlen és hülyeség. Tehát ha meg akarná nézni sonyvagy micro az ellenfél felhozatalát és ráemelni, vagy 2 éves különbséggel kéne kiadnia a saját konzolt, ami azt jelentené hogy mire kiadja mindenkinek meg a hurka anyjának már megvan a másik.
-
FlekkeN
aktív tag
válasz
domokosraul #20 üzenetére
Egy konzolt megveszed bedugod, megveszed a játékot és működik. Pc-t megveszed telepíted, játékot telepíted... és vannak további gondok. Nem akarok konzol vs pc háborút elindítani úgyhogy mindkét platformnak megvannak az előnyei.
-
soundsonic
aktív tag
Közben egy másik konzolos cikk: [link]
-
Pantok
aktív tag
Erősen meglepne ha "évekre" de ha egyáltalán kiadáskor is leköröznék a konzolok a PCt grafikában.
Többek közötti problémák amiket itt figyelmen kívül hagytok hogy konzolon nem lesz ilyen cél.
Maradni fog a 30 fps lock ahogy eddig is. Miért? Ugyan azért amiért most, lehet hogy az első évében csinált játékokat eldöngetné csúcsgrafikán 60fpsel, de az 5 évvel késöbbieket már nem, azt meg nem engedhetik meg maguknak hogy a konzol élettartalma közepén azt mondják hogy "hát mostantol feleannyi fpsre fussa gyerekek".
Inkább konzisztensek lesznek végig.(konzisztensen szar)Illetve a fejlesztés és a fejlesztők, kidobják majd a microsoft meg a sony is ezeket a hííí-de hűű-de speciálisan összetett gépet, aszondják hogy fejlesszetek rá.
Na most dobjatok be néhány kiadáskori játékot a konzolotokba, mindegyik györnyörű volt? Dehogy.
Meg kell ám tanulniuk ezeknek a fejlesztőknek írni a gépre (ami kifejezetten rosszat tett PS3nak)Legutolsósorban, személyes véleményem pedig hogy ugyanúgy kispúrolt szart fognak beletenni ahogy azt mindig tették, mert nincs szükség többre.
Öreg hardver + konzolos "optimalizáció" jobbik esetben egy nagyon rövid ideig tartó overheadet intézhet a konzoloknak. Nagyon rövid ideig.Ha szerencsénk van talán bele mernek tenni több mint 512mb memóriát ezalkalommal. Szeretitek elfelejteni ilyenkor hogy nekik a céljuk bizony a lehető leg leg leg leg leg olcsóbban gyártani a konzolt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
unrealnoise #21 üzenetére
Hiába lesz bármilyen erős egy konzol a valós idejű globális illumináció és az SSAO effektek minősége akkor sem lesznek olyan jók, mint PC-n. Konzolon ma még főleg fake globális illumináció van, de a valós idejű megoldást alkalmazó játékok minősége is elmarad a PC-s minőségtől. Az SSAO minősége is elég gyenge konzolon, már ha aktív az effekt, mert jellemzően azért nem az.
Ezek sosem fognak megváltozni. A next gen konzolok esetében elképzelhetőnek tartom, hogy az SSAO komoly terjedésbe kezd a játékokban, de a PC-n most már SSDO-n, vagy több szögből számolt SSAO-n gondolkodnak a fejlesztők. Utóbbihoz nem lesz meg a teljesítmény.(#24) Bull1: Nem a konzolok miatt van ez így. Egyelőre a fejlesztőeszközök gyengék ehhez. Amelyik játék sokat épít a fizikára ott elég jó a konzol is. Például az új Red Faction részek. Vagy ha az exkluzív címeket nézzük, akkor az Uncharted játékok fizikája elég erős. PC-n ilyet máig nem láttam.
Szinte mindegyik játékban van részecskeszimuláció (ebbe a füst is beletartozik) PhysX nélkül is. Amilyen folyadékszimuláció van a PhysX-ben azért igazából nem kár. Ha kikapcsolható lenne külön, akkor kikapcsolnám, mert a víz az nem zselészerűen folyik. Persze nyilván a teljesítmény korlátozza a lehetőségeket, de akkor jöhetnek a trükkök.
Mondtad már régen, hogy nagy rombolhatóságot szeretnél, de arra igen kicsi az esély. Egyszerűen rendkívül komplex elkerülni, hogy ne ragadj bele a törmelékekbe és ne ragadjanak bele az ellenfelek sem. A Red Faction használ ilyesmit, amit korábban írtál, mint nagy fícsőr, de az is láthatod, hogy a nagyobb elemeket igen gyorsan eltünteti, hogy ne okozzon galibát a játékmenetben. Ez a jövőben is gond lesz.
Abszolút nem új terület ez. A kiaknázása pedig eléggé jó. Azért nem megyünk annyira el, mint amennyit a techdemók mutatnak, mert a teljes rombolhatóság sok gondot eredményez. Van ahol továbbmegyünk, de ott is csak azért, mert van olyan megoldás rá, ami csak a GPU-n futva megoldható. Például, ha a füvet DirectCompute felületen matematikai képletekből számolod, akkor minden jelenetre más füvet lehet számolni, vagyis reagálni lehet arra, hogy rálépsz, és akkor összenyomódik a virtuális fű. Szimuláció az nincs, mert nincs konkrét ütközésvizsgálat, de a hatás olyan, mintha szimulált lenne, mert módosítod a fűt egy másik képlettel számolva.(#25) HuMarc: Mind pletyka addig, amíg meg nem jelennek a gépek. Amik le vannak írva, azok a valószínű pletykák. Tekintve azt, hogy mi szivárog, ezek közül mi a logikus evolúció, illetve mely cégek szerint fontos a konzol.
(#27) HuMarc: Mindegyik konzolnak saját API-ja van, és jellemzően azt szeretik használni a fejlesztők. A DirectX és az OpenGL itt nem játszik.
(#26) $p@rr0w: Teljesen felesleges az összehasonlítás, mert a konzolok sosem épülnek szabvány API-ra. Van egy sajátjuk (illetve esetleg alternatív API-t is támogathatnak), és annak a tudása számít. PC-s API-val ezt összehasonlítani nem érdemes, mert a mostani Xbox is tud olyat, ami például a DirectX 11-ben sincs benne.
-
total90
veterán
Várós, várós
-
$p@rr0w
őstag
Ha igazak a pletykák akkor melyik directx-re fognak épülni a next gen konzolok?
-
HuMarc
veterán
@Abu85: A cikkben egy feltételezésre építesz egy másikat, majd erre egy harmadikat. (AMD processzor -> energiatakarékosság -> CPU és GPU közötti feladatok elosztása)
Arra lennék kíváncsi, hogy van-e már olyan infó, ami 100%-os? (Azon kívül, hogy idén jönnek a konzolok.)
-
Bull1
aktív tag
Az nem gond h CPU-n fut a számítások egy része, hanem h konzolok miatt jelenleg alig van bármiféle fizikai szimuláció. Ezért jó ha erőltetik majd ezt a dolgot, mert a részecske/folyadék/füst Physx-féle szimuláció sztem tök jó, más játékban ilyesmit nem lát az ember és jó lenne ha több ilyesmi effektet kapnának a nagy címek.
Ez nekem mániám, mert ez egy új, mai napig kiaknázatlan terület. -
domokosraul
csendes tag
válasz
fatallerror #7 üzenetére
Na ezaz én sem értem
!
-
PC-rev-RM
tag
Csak óvatosan!
ATI Radeon 7000 32 MB DDR -
unrealnoise
senior tag
szebbek lesznek PC-an az effektek? Mi a fene?
jó cikk, de a vége...nem PC vs konzolt háborút akarok indítani, csupán egyszerűen mintha eltekintenénk olyantól, hogy optimalizáltság. hiába lenne akár gyengének számító is egy új next-gen gép (persze nem lesz gyenge...), az optimalizálstás simán ledolgozza ezt a hátrányt, az exkluzív játékoknál meg földbe döngölő látvány fogadhat bennünket.
persze PC-n lehet pár multi cím szebb lehet csúcsgrafikán, csak annak a PC-nek azért nem lesz semmi az ára sem.
és mondom, az exkluzív címek (GT6, Forza meg a többi... pl. az Uncharted fejlesztők is tuti előállnak majd valamivel a The Last of Us PS3-as játék után) nagyon durván nézhetnek ki, azt a szintet a PC-k lehet sokáig nem fogják hozni...
PS4-nek szorítok amúgy, remélem megmarad ez a PS pluszos előfizetősdi, kihoznak egy sokkal faszább, ergonómikusabb gamepadot, aztán már félig meg is vettem a gépet.
-
domokosraul
csendes tag
Én azt nem értem, hogy mi értelme az új konzoloknak ha pcn jobb lesz a grafika továbbra is ?
-
Dav123
tag
Engem jelenleg az érdekelne a legjobban, hogy a régi játékokat meg lehet e majd kajáltatni az új konzolokkal? Teszem azt most nem veszek boxot, pedig kéne mert a Forza Horizon überkjógém.. hanem megvárom a nyú boxot és azon fogok fülig érő mosollyal játszani.
Nos, erre mennyi az esély?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Dehogynem gond. Borderlands 2 merev testek szimulálásánál még mindig a CPU-t használja. Egyedül a részecskeszimuláció a cloth van GPU-val gyorsítva.
Oka van annak, hogy még a PhysX is CPU-val számoltatja a merev testek fizikáját és a soft body szimulációt. Egyszerűen a munkafolyamat csak részben illik a GPU-ra, de a lassú kommunikáció és a magas késleltetés nem teszi lehetővé, hogy a GPU részben megkapja a munkát, majd visszaadja a CPU-nak. Integrálni kell, hogy ez működjön.
A PhysX SDK legújabb verziójában van egy GPU-s megoldás a merev testek fizikájára. Az majd ki lesz használva, amint az NV-nek is lesz APU-ja. Ez lesz a mézesmadzag, hogy letérj az x86-os útról. -
Reinkz
senior tag
Nem hiszem hogy erősebbek lesznek mint a mai csúcs pc-k,
persze erősek lesznek de a konzolok igazi erejét mindig az optimalizáltság adta meg,
ráadásul direkt megtervezik az életüket egy konzol a pálya futása 2,3. évében éri el a maximum kihasználtságot addig nem is engedik meg a fejlesztőknek.Szerintem inkább pc-seknek is megváltás lesz ugyanis végre van értelme a pc-s hardware előnynek és szebb játékokat kaphat mindenki
Szerintem az UHD tudni fogják, kell nekik, aki ma megnéz egy radeon 7000 sorozatot szinte mindegyik támogatja a 4k-t csak még semmi értelme nem volt ezek után lehet hogy lesz
-
Kashim
őstag
Én is így tettem, kb. 1 évet bírtam aztán most megint legózom össze a gépem.
Hiányoztak a stratégiai játékok, meg a nagyobb felbontás, Steames leárazások stb...Ettől függetlenül várom én is az új generációt, rögtön nem fogok rohanni venni egyet, de legalább kicsit felpezsdül az állóvíz a játékiparban. Jót tenne már neki ennyi idő után. Ezek a korosodó konzolhardverek már igen látványosan visszafogták a fejlődést. (szerintem a Watch Dogs-ot fejlesztők már tudhatnak valamit, az a játék valami brutális lesz)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fatallerror #7 üzenetére
Például nem lesz annyi objektum a fizikai szimulációban.
-
vivanto
tag
válasz
fatallerror #7 üzenetére
A megjelenést és az azt követő 1-2 évben mindig erősebb a konzol, a viszonylag hosszú futamidejük miatt tudja a PC messze lekörözni.
Majd most egy kicsit elcsendesedik a PC Master race, ha csak ideiglenesen is.
-
Egzee
őstag
Nem tudom miért mondjátok, hogy nincs FullHD játék... Meg még a 720-at is alig tudja
Pfff aki ezt mondta az inkább pucoljon is le erről a fórumról!
Igen, az újabb játékok nagy része mind csak 720p, mert már 6 évesek a jelenlegi konzolok, de az exkluzív címek még mindig FullHD-sek!
Szerintem a next genek majd ha beüt az UltraHD láz majd tudni fogják ugyan így, de a valóság meg az lesz, hogy a játékok majd "csak" FullHD-ban fognak menni!
Mikor kiadták a konzolokat még nagyban HDReady!-ztünk, aztán elterjedtek a FullHD tévék is, de a konzolok tudása nem nőtt.
-
fatallerror
addikt
kis ellentétet érzek v nem értem. ha butítva lesznek pc-re a multicímek akkor h lesz mégis szebb, minőségibb a pc-s?
-
IIIIIIIIIIII
csendes tag
Köszönjük Abu85 a cikket!
-
MZperX75
addikt
Na kíváncsian várom a frissebb fejleményeket! AMD talán egy jobb mentőöved dob magának
Elkövetkezik végre egy kis
fogyasztású konzol építése,fő a disign.
-
Sza_Sa
senior tag
Eladtam az asztali pc-t, mivel már csak nyűg volt az állandó babusgatása, na meg a hatalmas méret sem passzol a szoba dizájnjába. Szóval én már várom a következő gen. konzolokat. Ha natívan fogja tudni az fhd felbontást kifogástalan minőségben (amire azért erősen van esély) akkor benevezek egyre. Az uhd még úgy is odébb van (nekem)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph A Sony és a Microsoft még idén leleplezi az újdonságokat, de mi lehet bennük?
- Steam Deck
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mandragora: Whispers of the Witch Tree teszt
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- BestBuy topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Politika
- Temu
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Beszámítás! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
- Beszámítás! Oculus Rift virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Fractal Design Nano S 600W
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest