Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Bull1 #15 üzenetére

    Dehogynem gond. Borderlands 2 merev testek szimulálásánál még mindig a CPU-t használja. Egyedül a részecskeszimuláció a cloth van GPU-val gyorsítva.
    Oka van annak, hogy még a PhysX is CPU-val számoltatja a merev testek fizikáját és a soft body szimulációt. Egyszerűen a munkafolyamat csak részben illik a GPU-ra, de a lassú kommunikáció és a magas késleltetés nem teszi lehetővé, hogy a GPU részben megkapja a munkát, majd visszaadja a CPU-nak. Integrálni kell, hogy ez működjön.
    A PhysX SDK legújabb verziójában van egy GPU-s megoldás a merev testek fizikájára. Az majd ki lesz használva, amint az NV-nek is lesz APU-ja. Ez lesz a mézesmadzag, hogy letérj az x86-os útról.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák