Hirdetés
- Olcsónak ígérkező, 27 hüvelykes gaming monitor a Cooler Master berkeiből
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Milyen alaplapot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Videós, mozgóképes topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070/S/Ti/TiS (AD104)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Dehogynem gond. Borderlands 2 merev testek szimulálásánál még mindig a CPU-t használja. Egyedül a részecskeszimuláció a cloth van GPU-val gyorsítva.
Oka van annak, hogy még a PhysX is CPU-val számoltatja a merev testek fizikáját és a soft body szimulációt. Egyszerűen a munkafolyamat csak részben illik a GPU-ra, de a lassú kommunikáció és a magas késleltetés nem teszi lehetővé, hogy a GPU részben megkapja a munkát, majd visszaadja a CPU-nak. Integrálni kell, hogy ez működjön.
A PhysX SDK legújabb verziójában van egy GPU-s megoldás a merev testek fizikájára. Az majd ki lesz használva, amint az NV-nek is lesz APU-ja. Ez lesz a mézesmadzag, hogy letérj az x86-os útról.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsónak ígérkező, 27 hüvelykes gaming monitor a Cooler Master berkeiből
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Milyen alaplapot vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Elden Ring
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...