Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fecg21

    aktív tag

    válasz Pantok #30 üzenetére

    Nem veszed figyelembe azt hogy a konzoloknak mindig is voltak könnyen elérhető korlátaik-de hozni fogják az elvárhatót-mondjuk hogy kinek mi az elvárható az nézőpont kérdése, maradni fog a 30képkocka/másodperc-tudom hogy ez autós játékoknál és némelyik FPS játékoknál ez zavaróan kevés, 1gb ram-ot biztosan fognak kapni a konzolok.

    Én azt mondom hogy maradjunk a full hd felbontásnál, de kapjunk végre rendes fizikát és AI-t, rombolható környezetet.
    Meg mondjuk az FPS játékoknál az ellenfelek sérülésmodellje is legyen kidolgozottabb.
    Ennyi, több nem is nagyon kell ettől.(plusz lehessen végre egér és billentyűzettel is irányítani a játékokat)
    Nagyjából rálátok arra hogy mi folyik a termékek fejlesztésénél, 5ft-os alkatrészeken is sóherkodnak-de ez érthető is valahol, mert milliós darabszámokra kell tervezni, és minden fillér számít.

    [ Szerkesztve ]

  • vivanto

    tag

    válasz Pantok #30 üzenetére

    Az első bekezdést nem tudom, hogy nekem szántad-e vagy sem, ha tévedek akkor hagy figyelmen kívül amit írok.

    Én pont a PC-re mondtam, hogy lekörözi a konzolt a megjelenés utáni évek során. A konzol egyszerűen felhúzza magát az aktuális high-end hardwer szintjére a megjelenéskor, viszont azt azért jó sokáig tartja is.

    Lehet, hogy a PC már jóval korábban erősebb vasat kap, de a konzol lesz a meghatározó a kihasznált technológiákat illetően, míg a PC előnyei csak késve kezdenek mutatkozni. Nézd csak meg hogy a fejlesztők milyen lassan akarták elfogadni a DX 10-11-es újdonságokat, ja, hogy a legjobb feature-ök még mindig kihasználatlanul vannak? Konzol ettől kevésbé szenved (azért ott is megvan ugyanez, ahogy írtad is).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák