- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fecg21
aktív tag
Nem veszed figyelembe azt hogy a konzoloknak mindig is voltak könnyen elérhető korlátaik-de hozni fogják az elvárhatót-mondjuk hogy kinek mi az elvárható az nézőpont kérdése, maradni fog a 30képkocka/másodperc-tudom hogy ez autós játékoknál és némelyik FPS játékoknál ez zavaróan kevés, 1gb ram-ot biztosan fognak kapni a konzolok.
Én azt mondom hogy maradjunk a full hd felbontásnál, de kapjunk végre rendes fizikát és AI-t, rombolható környezetet.
Meg mondjuk az FPS játékoknál az ellenfelek sérülésmodellje is legyen kidolgozottabb.
Ennyi, több nem is nagyon kell ettől.(plusz lehessen végre egér és billentyűzettel is irányítani a játékokat)
Nagyjából rálátok arra hogy mi folyik a termékek fejlesztésénél, 5ft-os alkatrészeken is sóherkodnak-de ez érthető is valahol, mert milliós darabszámokra kell tervezni, és minden fillér számít.[ Szerkesztve ]
-
vivanto
tag
Az első bekezdést nem tudom, hogy nekem szántad-e vagy sem, ha tévedek akkor hagy figyelmen kívül amit írok.
Én pont a PC-re mondtam, hogy lekörözi a konzolt a megjelenés utáni évek során. A konzol egyszerűen felhúzza magát az aktuális high-end hardwer szintjére a megjelenéskor, viszont azt azért jó sokáig tartja is.
Lehet, hogy a PC már jóval korábban erősebb vasat kap, de a konzol lesz a meghatározó a kihasznált technológiákat illetően, míg a PC előnyei csak késve kezdenek mutatkozni. Nézd csak meg hogy a fejlesztők milyen lassan akarták elfogadni a DX 10-11-es újdonságokat, ja, hogy a legjobb feature-ök még mindig kihasználatlanul vannak? Konzol ettől kevésbé szenved (azért ott is megvan ugyanez, ahogy írtad is).
[ Szerkesztve ]