Új hozzászólás Aktív témák
-
exedoc
senior tag
Én látok ebben potenciált, de nem most hanem majd 5-10 év múlva. Jelenleg sem a hardverek, sem pedig a game engine-ek nem adottak ehhez, vagy csak nagyon kemény vassal alápakolva. Viszont szerintem az irány jó. Meg lehet nézni jelenleg hol tart az Unreal Engine, sokan real-time renderelőként használják látványtervekhez, pedig 6-7 éve ez még elképzelhetetlen volt. Működik, most az egy dolog, hogy a deferred renderelője szanaszét van állítva az ini-ben, és 5-8-10 órás renderidőkkel érik el, és az egész jelenet statikus, és az árnyékok előre számoltak. El tudnám képzelni a ray tracing számítást camera distance függvényében, hasonlóan ahogy most is működik a Distance Field Ambient Occlusion, és a Distance Field Soft Shadows a motorban. Átmenet állítható, stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN S3 TG CM 700W
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy S23 Ultra , 8/256 GB , Kártyafüggetlen
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest