Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • exedoc

    senior tag

    Én látok ebben potenciált, de nem most hanem majd 5-10 év múlva. Jelenleg sem a hardverek, sem pedig a game engine-ek nem adottak ehhez, vagy csak nagyon kemény vassal alápakolva. Viszont szerintem az irány jó. Meg lehet nézni jelenleg hol tart az Unreal Engine, sokan real-time renderelőként használják látványtervekhez, pedig 6-7 éve ez még elképzelhetetlen volt. Működik, most az egy dolog, hogy a deferred renderelője szanaszét van állítva az ini-ben, és 5-8-10 órás renderidőkkel érik el, és az egész jelenet statikus, és az árnyékok előre számoltak. El tudnám képzelni a ray tracing számítást camera distance függvényében, hasonlóan ahogy most is működik a Distance Field Ambient Occlusion, és a Distance Field Soft Shadows a motorban. Átmenet állítható, stb.

Új hozzászólás Aktív témák