- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Úgy tér vissza, hogy igazából el se ment a világ legdrágább csúcs-VGA-ja
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Az Enermax megvillantotta az új, p(l)atinás csúcstápját
- Gaming notebook topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
"Mivel ezek low-level API-k, így kevés közük lesz a teljesítményhez. Odaadják a VRAM-ot a programozóknak és használhatják, ahogy akarják. Ha rosszul használják, akkor az a program hibája lesz."
Amennyiben ezt tényleg így gondolod, ki kéne fejteni, hogy is van a százezer rajzolási parancs korlát, ami a Mantle/DX12 sajátja, nem pedig valamelyik Nv/Intel/AMD GPU-é? -
Jack@l
veterán
Már megint hülyének próbálsz nézni.
Mondom realtime
https://www.youtube.com/watch?v=AXsaxagKWUoFőleg ha még összekombinálják a rendert ilyenekkel:
https://www.youtube.com/watch?v=DbMpqqCCrFQ -
Jack@l
veterán
Aha, értem, akkor semmi különbség nincs a frameszámban mantle alatt a "csodatechnikából" fakadóan

Azért egyszer kíváncsiságból nézd meg mielőtt ilyenekt írsz.--
Realtime renderre értettem nyilván. Remélem követed, hogy több nagyobb játék engine-be is épp folyik az integrálásuk... -
Jack@l
veterán
Majd a játékosok megmondják róla a véleményüket, ha látják hogy a szutyok motion blur technikájuk, ami gyakorlatilag nulla plussz vizuális élményt ad az eddig használtakhoz, megfelezi a teljesítményt.
Meg lehet nézni, lehet nagyítóval keresni majd a csodálatos grafikát is star swarmban.
Igazad van, valóban nem tetszik az ilyenfajta agyatlan megoldás aminek semmi haszna sincs a felhasználók oldaláról.UI: mint mondtam, rendernél nincs olyan hogy draw call, nem értelmezhető. Az csak directx meg opengl alatt van.
Már régóta van "offline" render valós időben is, tudod te azt jól, csak nem hangoztatod. -
Jack@l
veterán
Nyilván a cgi-ben nincs olyan hogy draw call... Itt csúszik el alapjában a dolog. (meg azoknál is van post processing)
Post processinget meg a batcheléssel csak ne mossuk már össze...
Amit az oxide csinált motion blur néve naz meg több mint szégyen. (vagy mesterséges többszörös erőforrás igény generálás) Már leírtam párszor. -
sb
veterán
Az MS eddig is lesz*rta az igényeket. Általában a PC-seket. Pedig az RTS ugye pont az az egy szegmens talán amire a konzol nem megoldás.
Bár igény sincs rá azt meg kell hagyni. De szerintem PC-n egyrészt van, másrészt meg lehetne csinálni rá igényt a "konzolos generációnál" is szvsz.
-
sb
veterán
Akkor ők miből élnek? Az MS fizet, ha 3-4 évenként új API kéréssel állsz elő? Inkább csak s*ggbe rúgással, nem?

szerk: Amúgy meg nyugodtan lehetne a heterogén feldolgozás felé kutatgatni ehelyett. Most az új low level API-kból is elég sok minden kihozható majd valószínűleg látványügyileg, de a játékok 90%-ban nem ezen véreznek el. Sokkal nagyobbat lehetne előre lépni AI-ben, de főleg aktív, játékmenet befolyásoló fizikában.
Egyébként ha ránézek a StarSwarm-ra akkor - látva és értve/megértve, hogy hány kismillió cuccot rajzol ki valóban - akkor sem vág oda a látvány. És akkor finom voltam.
Nyilván lesz más jellegű motor, amiben sokkal többet lehet kihozni majd belőle, de szvsz a látvány továbbra is egy irány marad a sok közül. -
sb
veterán
Akkor most kicsit pihenhetnek.
Értem, hogy tovább dolgoznának, de hova?
1. Nincs több API.
2. Még senki nem használj a a mostanit sem. Ők nem abból élnek, hogy pénzt hoz az engine?Gondolkodni lehet és dicséretes, de abból megélni nem.
Ellenben ha kijönne mondjuk pár igazán ütős, új RTS, ami az utóbbi 10 évre enyhén szólva nem volt jellemző akkor azzal lehetne valamit kezdeni. -
DigitXT
félisten
Lehetőség... Ja pár millából minden PC játékos ilyet épít magának. Ez nem opció:
ha megcsinálják, hogy ki is használja, akkor meg lehet sírni, hogy máson nem fut.A szerkre: jó, skálázható. Akkor gond, hogy a zimbes-zombis játékban belerakták,
hogy felhúzható olyanra, ami nem szebb, de legalább akad CPU limittel mindenen?
Nem, nem gond. Tudni kell helyén kezelni. Megmutatták, hogy "látjátok, mi ilyet is
tudunk".
Csak hát régen ezeket techdemonak hívták, nem játéknak. Viszont azt
bemondani erre, hogy ilyennek álmodta meg a fejlesztő/ez a "teljes pompája", amit
már csakis az API limitál, mivel konzolon mennyivel több rajzolási parancs fér bele.
Vicces... Aztán persze hozzászólásban bevallani, hogy atom le van butítva ÉS úgy
is csak 30 fps-re képes, bár a konzol típusától függően még annyira sem. Durva.
-
Szerintem ez otthoni PC-ket nézve nagyon nagyon távoli jövő, főleg azt figyelembe véve, hogy hanyatlik a PC-s játék piac. Évről évre kevesebbet hoz mind sw mind hw oldalról. Kinek éri meg ilyen irányba elmenni?
Amit felvázolsz az kb 180 fokos fordulat, ami szerintem legalább egy évtized. Nincs is rá igény. A fejlesztők most örülnek a DX12, Mantle, Metal stb-nek, és most azokat próbálják kisebb nagyobb sikerrel kihasználni.CGI otthoni PC-n, értelmes áron, real time rendering? Kötve hiszem, hogy 5 éven belül egy otthoni pc-n fog futni.
-
DigitXT
félisten
Az nem baj, hogy animációs filmek (legjobb tudomásom szerint) szerverfarmokon
renderelődnek, s azokon sem valós időben? Azaz el lehet menni ebbe az irányba,
csak "egyhamar" nem lesz hozzá grafikus kártya (akkora számítási kapacitással).Egyébként "szép és jó", hogy a fejlesztők egyre mohóbb igényeket támasztanak,
miközben jó játékokat nem nagyon csinálnak, mert ahhoz kéne történet/hangulat.
(Nyilván fontos a grafika is, és hogy ne akadozzon az egész, amikor szórakoznál,
de ilyet már korábban is láttunk: egészen remek játékok jöttek ki DX9-re is, sőt...)Az, hogy még meg sem jelent, még nem írtak rá semmit, de már kevés lesz: LOL
(Ahogy mások írják, ez előre magyarázkodás, hogy azon is szarul fog futni, bocs.
Ha akarjuk, megírjuk úgy, hogy szarul fusson, elvégre el kell adni az új kártyákat.)
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG STRIX B360 i7 8700K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB Zalman N5 ADATA 600W
- Apple iPhone 14 Pro 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Bomba ár! HP ProBook 440 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Új, Aktiválatlan iPhone 17 Pro (256 GB) (rendelhető)
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

Mondom realtime
Csak hát régen ezeket techdemonak hívták, nem játéknak. Viszont azt


