Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #61 üzenetére

    Offline rendernél a draw call valóban nem probléma, de most valós időről van szó.
    Pedig eléggé egyértelmű, hogy ma azért van egy csomó post-process technika, mert azok nem terhelik a processzort. Például a IBR-nél jó lenne, ha nem csak a kép tartalmára terjedne ki, de ha nem post-processel oldják meg, akkor a visszatükrözött objektumokat is ki kell rajzolni, ami újra egy csomó extra parancs.
    Szokj hozzá. Ők az elsők, akik ezt a problémát olyan algoritmussal közelítették meg, amelyeket az animációs filmek használnak. Leírhatod még ezerszer, hogy ez neked nem tetszik, de nem halottam, hogy az Oxide a véleményed miatt eldobta volna a koncepciót. Arról viszont halottam, hogy más is megfontolta ezt az irányt. Nem érdekli az ipart a véleményed. :(

Új hozzászólás Aktív témák