- Apple MacBook
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple asztali gépek
- Autós kamerák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ez a tágas mikrotorony már faberakással is választható
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
Alma-körte.
Most mit hasonlítasz mivel?
Egyik raszteres, másik raytrace. Totálisan más feladatok és számítások.Objektumok transzformálását, textúrázást, shader kódokat. vs Fényforrás (hány darab?), pixelszám (milyen felbontás), milyen mélységű rekurzió, stb, stb...
Raytracingnél nincs is olyan, hogy objektumot rajzolsz ki klasszikus értelemben. Geometria van és pixelek rajzolódnak ki, amikből összeáll vmi kép.
-
sb
veterán
Akkor viszont szarul fogalmaztál.
Az offline a realtime ellentettje jelen esetben.Realtime: Amit úgy renderelsz, hogy mozgásban elkészül a kép csúszás, várakozás nélkül. Vagyis olyan render ami tud mondjuk 25-30fps sebességgel képeket előállítani.
Offline: Ami nem tud: előbb kiszámolod, utána nézhető. Pl egy 10 órát futó render, amivel készítesz egy 15 perces valamit. Ez nyilván nem lehet realtime, mert előbb ki kell számoltatni, hogy láthasd.A render módja meg tök irreleváns. Lehet raszteres render is mindkettő, de lehet raytracing is akármelyik.
Ebből következik, hogy a "draw call" is független a render típusától. Rajzolási parancs. Ez is egy általános fogalom ilyen formában.
Egy offline elindított renderben nem kell rajzolni? De. Kirajzolsz 10 ojjektumot, X idő. Ha kirajzolsz 100-at az mennyi?PC-s DX rendernél pedig egy sajátosság, hogy a rajzolási parancsnak a rajzoláson kívül magas teljesítményigénye van. Ha technikailag ugyanazt csinálod ott is lehet overhead.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Most is minden játék real time. Ha a ray-tracingre gondolsz, akkor nem realtime-ot kell írni, hanem ray-tracinget. Egyébként erre vonatkozóan számos kutatás indult. Természetesen reális elképzelés ez az irány, hiszen itt vannak az új API-k, azokban egyéni futószalagra is van lehetőség, ahogy opció az aszinkron compute, ráadásul a GCN már stateless compute, vagyis a hardverek is egyre inkább ki vannak gyúrva a párhuzamos compute-ra anélkül, hogy állapotváltásra kényszerülnének. De azért vannak még problémák, hiszen a jelenetek jórészt statikusak, amin lehet majd változtatni az újításokkal. Erre majd a HSA kínál jó megoldásokat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak DX11-ben csökkenti a teljesítményt. Modern API-val alig észrevehető a sebességvesztés. Mivel a Nitrous motorra épülő játékok többsége eleve nem kap DX11 portot, így nem valószínű, hogy ez az effekt ki-bekapcsolható lesz.
Az offline valós idejű render nem értelmezhető. Vagy előre számolod ki a képkockákat, vagy valós időben. Ezt a kettőt nem lehet kombinálni. Ha valami valós időben számol, az nem offline render.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Offline rendernél a draw call valóban nem probléma, de most valós időről van szó.
Pedig eléggé egyértelmű, hogy ma azért van egy csomó post-process technika, mert azok nem terhelik a processzort. Például a IBR-nél jó lenne, ha nem csak a kép tartalmára terjedne ki, de ha nem post-processel oldják meg, akkor a visszatükrözött objektumokat is ki kell rajzolni, ami újra egy csomó extra parancs.
Szokj hozzá. Ők az elsők, akik ezt a problémát olyan algoritmussal közelítették meg, amelyeket az animációs filmek használnak. Leírhatod még ezerszer, hogy ez neked nem tetszik, de nem halottam, hogy az Oxide a véleményed miatt eldobta volna a koncepciót. Arról viszont halottam, hogy más is megfontolta ezt az irányt. Nem érdekli az ipart a véleményed.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3750, 100% Akkumulátor
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- iKing.Hu - Nubia Z70 Ultra 5G Black Teljes kijelzős zászlóshajó, AI-erejű teljesítmény
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3921, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

(mármint a második linked)

