Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PandaMonium

    őstag

    válasz bbandi #101 üzenetére

    Ez itt már teljesen mindegy, ha kikerül az OpenGL-ből a rengeteg bloat már azért megéri váltani. Arról nem beszélve, hogy olyan, hogy "magasabb szintű API" lassan nem létezik mert itt a DX12, Vulkan és a Mantle amik ugye mind alacsony hozzáférésű szintű API-k. Most sem könnyebb ám fejleszteni OGL4.5-re vagy DX11-re mert azért ezek sem egyszerű API-k pár tucat egyértelmű metódussal, sokkal inkább nagy katyvasz és pár száz metódus ami az évek során összegyűlt aztán rövidesen deprecated is lett - mert marhára nincs rá szükség, vagy fél év múlva írtak egy hatékonyabb alternatívát (ez ugye inkább az OGL-re igaz amiben még mindig ott a sok legacy bullshit, tekintve, hogy a DX11 egy teljes rewrite) -.

    Szóval a magasabb szintű API amire te gondolsz azok már inkább framework-ök (Unity, UE4, Ogre3D, stb.), az viszont már más történet.

Új hozzászólás Aktív témák