- Milyen széket vegyek?
- Kódolás Qwen3-mal saját gépen, Cline AI-alapú autonóm kódolási ágenssel
- Milyen videókártyát?
- OLED monitor topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- Projektor topic
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
Eszem megáll ezektől a ronda ikonoktól amit az Apple művel és némely szemkisütő fényerejű GUI elemtől az iOS-ben. És akkor most az Android elkezdte átvenni ezt a pasztell színekkel együtt, hurrá...
Maga az innováció viszont derék amit a legutóbbi WWDC-n láthattunk software fronton. Már így is a legjobb integráció iOS alatt van, Metal csak mégjobban ki fogja hozni a különbséget. Androidon ott van az ART, bár nekem ez a virtuális gépezés soha sem volt szimpatikus úgy általában. Új Apple TV elég valószínű, hogy kap AppStore-t, nagyon bika chip lesz az A8, bár még alig van kihasználva az A7 is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem valószínű. Itt arról van szó, hogy az egyes motorok megcéloznak egy piaci réteget. A Unity és az Unreal Engine 4 az ultramobil piacra fókuszál, és a PC-s igények a háttérbe kerülnek. Semmi személyes, csupán üzlet, mert az említett két motor vásárlóbázisa sem koncentrál a PC-re, így felesleges ezt a vonalat extra dolgokkal támogatni, ami elviszi a pénzt, de a licencelők számára nem igazán lényeges.
Ott van ellenpéldának a Frostbite 3 és az új CryEngine. A PC-s fókusz itt erős, így a Metal mellett van Mantle is.
-
kisbalázs
tag
Ez érdekes. A mantlét meg hogy hanyagolják. Pedig nem lehet olyan nagy különbség a két api között mert ha jól tudom az mc gépekben is AMD kártyák csücsülnek. Meg kicsit gyorsan kész lettek az api val ez nekem olyan copy paste rename érzés. .
-
KraX
őstag
Orvendetes, hogy ilyen gyorsan reagaltak. Az android erzesem szerint ebben fog lemaradni hosszutavon hisz nem valtottak akkor, amikor a ket ellenlabas meglepte, hamarosan meglepi ezt illetve maradtak opengl es-nel, a google extension-ok ki tudja mire lesznek elegek a METAL vagy DX12 elleneben.
Egyebkent erzesem szerint ez a feature foleg majd a nagykepernyore kilott jatekoknal/3d-t erosen hasznalo alkalmazasoknal fog eloterbe kerulni leginkabb, ahol sokkal szembetunobb lehet az effekt/reszletgazdagabb grafika, mint 4-5-6 esetleg 10-12 colon. -
Sinesol
veterán
Na és közben a Microsoft is saját Api-t /dx12/ amit nem nehéz a fix Qualcommra kicsit optimalizálni..
Az Android meg kanyarba se lesz a jövőben így, amilyen szettöredezett a platform...
-
Mrsoska
csendes tag
Ha ezzel a fejlesztéssel valóban lehet csökkenteni a terhelést, akkor felteszem egyúttal csökken a hőtermelés is. Ergo nem fog játék és navigáció alatt sem forróvá válni a telefon? Jól értelmezem, hogy lehet egy ilyen "mellékhatása" is?
-
Polllen
nagyúr
Kíváncsi vagyok, h air-ből mit tudnak majd így kihozni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem olyan nagy meló beírni ~2000-3000 sort egy új render back-endre. Az a sok, amikor legalább tízszer-hússzor írod be, mert nem akar működni. De a low-level API-knál ez a probléma létezik, mert ha valami nem jó, akkor javítod és mehet tovább a munka. Egyébként 9 hétbe telt az implementáció.
-
bbTamas77
aktív tag
Hát ez gyors volt srácok.
Gondolom néhány héttel előtte biztos kaptak a fejlesztők egy kis plusz infót, hogy időre elkészüljenek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Az ultramobil piac legkedveltebb videojáték-motorja már beépítette az új API-t és az iOS 8 megjelenésére vár.
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- 92 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4070 (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT Rampage SHIVA Zalman 500W
- Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest