Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz arn #207 üzenetére

    Szerintem ugyanazt látjuk.
    Lesz egy időszak amíg jobban futnak gyengébb hw-n is ugyanazok a - mai - sw-k. Lásd BF4 Mantle gyorsulás kisebb procikon.

    Hosszabb távon meg lehet az, amit te írsz, de ez is ugyanaz az eredmény. A lényeg, hogy ne a cpu 20%-át használjuk ki értelmes dolgokra. Ma ez van. Mondjuk egy csúcs procit terhelsz 20%-on bármilyen értelmes folyamattal, a többit meg elviszi az overhead feleslegesen. Gyakorlatilag csak a szoba fűtésére jó, semmi másra. Tehát ha jobb lesz a hatékonyság akkor is ugyanúgy nyertünk.
    És ide tartozik a IGP/HSA kérdéskör is. Azt meg lótúróra használják, ahogy írod, pedig több kraft van már most is bennük, mint a cpu-ban. Ha ezzel együtt nézzük akkor lehet, hogy a 20% hasznos felhasználás is túlzás. Ezért kérdeztem, hogy mire nem elég neked, mert gondoltam, hogy épp arra amit már a korábban írtam: amit gpgpu-n kéne futtatni.

    Ezen mindenképp javítani kell és errefelé megy a fejlesztés. Mantle/DX12 és HSA is.

    ps:
    Aztán, hogy a hosszabb távú fejlesztés mennyire lesz így az is kérdéses. Most pár évre a harmatgyenge Jaguar magos + erős HSA IGP-s konzolokból kiindulva szerintem nem nagyon várhatóak cpu gyilkos játékok.

    HTPC-nél mások a tapasztalataink. Én csak driver oldalon szívtam, erővel még soha nem volt gondom.

Új hozzászólás Aktív témák