Új hozzászólás Aktív témák

  • mikk2000

    őstag

    Olyan régóta vannak több magos procik. De tényleg. És a 3Dmark-os tesztképen szépen látszik, hogy még a DX11 is úgy működik, hogy az első szál 10x annyira terhel mint bármelyik másik.

    Sok játék van ami sajnos valójában egy magon képes futni, vegyítve azzal, hogy az első mag erős DX terhelés esetén aránytalanul nagy terhelést kap, akkor mégis mi marad a játéknak?

    Annyira nevetséges ez az egész. Közben meg az ember azt hinné fejlődés van. A fenéket. És persze nyilván DX12 támogatáshoz új vagy módosított kód kell, tehát a meglévő x millió játék ebből nem profitál semmit.

    Egyetértek azzal hogy az MS a Mantle miatt menekül előre. De eddig meg elpazaroltuk az erőforrásokat, és sok nem optimálisan megírt játék született, amiknek a megfelelő futtatásához aránytalanul erős gép (első mag) kell.

Új hozzászólás Aktív témák