Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz CharlieDrop #7674 üzenetére

    Az először használt 40 gigás IBM vinyó nem komálta a -20-at, ilyen vadhidegben előfordult hogy nem kapcsolt be csak amikor már pár fokot emelkedett az autó belső hőmérséklete - de az utána évekig használt 750-es Samu F1 sosem problémázott. Sajnos a balesetben az is elszállt, de addig nem szivatott.

    Az LCD is picit belassult a minuszokban - gondolom ilyet már mindenki látott hogy az autóban lévő kis tetris LCD kijelző is lusta, kenődős képet ad. Addig is látszik mi van a képen de érezhetően mosódik minden animáció és váltás, és pár perc működés után magáhoztér...

    Melegedési gond inkább a procival fordult elő - egy E2180-as 2GHz-es dualcore volt és bár a mindennapokban bírta a nyári kánikulát is, de amikor utazáshoz felpakoltam a csomagtartót koppra akkor már akadtak gondjai - a lecsökkent légtérben már túl tudott melegedni... A kalaptartóra került alulról minden: [link] [link] - sajnos az alaplap és többi cucc beépítéséről már nem készült kép, de ott voltak az erősítők mellett teljesen szabadon, fejjel lefelé (a vinyó normál állásban). Ha új CarPC rendszert építek végül, akkor egyrészt elgondolkodok a vízhűtésen - annak a radiátorát talán el tudnám helyezni úgy kívül hogy a sár se menjen bele, de kívülre tudjon hülni - vagy valami jóval modernebb procit keresek és még azt is alulórajelezem / feszelem. Viszont a Centrafuse frontend elég hardveréhes, egy E350 1.6 dualcore AMD-n még szenved, dadogósan megy, szóval nem elég neki bármi...

Új hozzászólás Aktív témák