Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stirlitz

    senior tag

    válasz proof88 #10751 üzenetére

    100% zárás az, amikor mindkét kerék a tapadástól függetlenül, egyforma sebességel forog. Ez az állapot az, amikor tulajdonképpen differenciálműről nem is beszélhetünk. (és nem is vezethető rendesen az autó) 0%-nál roppant nyugodt az autó, nagyon kezelhető, de gyorsitásnál a nyomaték útja a hajtásláncban a legkisebb ellenállás felé mutat, magyarán, amelyik kerék kicsit kevésbé tapad a másiknál, azonnal túlpörög. Eredmény, lassú kigyorsítás és fokozott gumikopás.

    A szárnyálásnál meg a magyarázat, az első és hátsó szárnyak egymáshoz viszonyított leszorító erőt termelő felületének aránya. Ez 2009ben radikálisan megváltozott 2008hoz képest. (Kivéve dupla diffúzoros kocsik ugye...) Ha emlékeztek, tavaly a gumik széllesége nem változott, és hogy panaszkodtak a csapatok az első gumik szemcsésedésére.. Egyszerűen elől borzasztó jól tapadt, míg hátul kevésbé. Ezért lett idén keskenyebb az első gumi.

Új hozzászólás Aktív témák