- Megerősíti a platformfüggetlen sugárkövetéses tesztjét a 3DMark
- A Seenda ollós klaviatúrája a Microsoft Sculpt Ergonomic Keyboard nyomdokain jár
- Gamescom 2025: Itt a legújabb Gaming NUC
- Cicomától mentes Palit GeForce RTX 5060 a kevésbé tágas gépházak gazdáinak
- Eldőlt: nem építhetnek hátsó kaput az Apple termékekbe a britek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Silεncε #13959 üzenetére
Arra már gondoltam, de ez :
camera.takePicture(shutterCallback, null, null, jpegCallback);
valahogy nem szereti, ha jól emlékszem .A GUI megállása a fényképezés idejére nem lenne érdekes, ha csak az app állna meg, és főleg, ha utána folytatódna
De még ha a Thread.Sleep helyett Countdowntimer-t teszek is (ami ugye nem állítja meg) akkor sem megy while ciklusból.
Ha már : ki milyen API-t használna arra, hogy képeket szedjen ki, lehetőleg gyorsan, a kamerából? Ez a "néha nyomunk egy képet, amikor a kamera ráér" elég nehézkes.
Már az is elég lenne, ha azt tudnám, hogy kell megoldani, hogy a Camera API-ból hogyan kell kiverni, hogy mikor nem foglalt a kamera, de nem találok rá semmit. Viszont az még jobb lenne, ha folyamatosan tudnék frame-ket kiemelni a kameraképből, de arra normális megoldást nem láttam.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest