Új hozzászólás Aktív témák

  • Marky18

    aktív tag

    válasz thrill #61550 üzenetére

    El kell tudni valasztani a kiadot a fejlesztotol. A kiado az, aki pusholja a kiadast, nekik kell felepiteni a megjelenesig a hypeot, hogy az elso heten mar boven profitot termeljen a jatek. Attol kezdve, hogy a launch idoszak leporgott, oket nem erdekli a jatek, rafordulnak egy ujabb projektre.
    Ezzel szemben a fejlesztocsapat ala van rendelve a kiado uzletpolitikajanak, tartaniuk kell a hataridoket, le kell szallitaniuk a trailerekhez a renderelt videokat, akar egy jatszhato demot is. A fejlesztes ideje alatt erosen priorizalniuk kell, mert minden csuszas kokemeny kotberrel jar.
    Ezert SZAR az AAA manapsag. A suru menetrend miatt muszaj kihagyni featureket, megvagni a jatekot, hogy legyen DLC, bele kell zsufolni oda nem illo mikrotranzakcios mechanikakat es emiatt a valodi kreativitas hatterbe szorul, a jo iparosmunkat tobbre ertekeli a kiado.
    2000 es 2010 kozott a nagy kiadok jatekai egymassal versengtek, mindegyik hozott olyan ujitasokat, olyan meroben mas jatekelmenyt, ami miatt meg ma is eloveszik az emberek. Mikor fogunk egy futoszalagon keszult jatekot elovenni? Evente megkapjuk tokre ugyanazt a jatekot csak epp a koritest kicsit megcsavarjak.Tokeletesen ki van merve az, hogy lehet minimalis munkaval a legtobb penzt lehuzni a tudatlan jatekosokrol.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák