Új hozzászólás Aktív témák
-
r3pl4y
aktív tag
Hello!
Eléggé kezdő vagyok még a php terén, de használok egy mail szervert és hozzá egy webmail felületet (xmail, és a T-Dah féle webmail).Na most nekem olyan gondom lenne, hogy amikor csatolmányként 1 mega vagy a fölötti levelet kapok akkor nem nyitja meg, egyszerűen üres kimenetet ad, semmi nem jelenik meg, de ha ilyen 1-200 kb-s adat jön akkor azt szépen meg is jeleniti hiba nélkül... gondolom, hogy ez valami php beállítás miatt lehet... Valaki nem tudná nekem megmondani, hogy mit kellene beállítanom, hogy ne legyen ilyen... vagy teljesen máshol kellene a probléma után néznem?
Üdv!P
-
bnss
veterán
válasz
Sk8erPeter #3898 üzenetére
Ha rajtam múlik, így marad.
Nem vagyok benne teljesen biztos, de úgy tudom, hogy 100%-ig a készítő kódja. Jó, bizonyos elemeknél elkerülhetetlen a hasonlóság...
-
Sk8erPeter
nagyúr
Tudom, hogy nem Te írtad, nem is azért mondtam, hanem csak segítő szándékból.
És most tényleg sokkal szebben mutat az oldal, sztem hagyd is így!Nem kell az a párszavas levágás az első mondatból...bőven elég a cím. Lehet, hogy az eredeti készítője valami blogmotorszerű cuccból költöztette át a kódot...
-
bnss
veterán
válasz
Sk8erPeter #3896 üzenetére
Én is gondoltam már rá, ugyan így vagyok ezzel kérdéssel, mint Te. Ki is szedtem, illetve egyelőre "lefokoztam" megjegyzéssé a kódot.
Az, hogy ez a feature miért készült, nem tudom, mint mondtam, nem én írtam a kódot, csak a karbantartó feladatokat látom el pár napja ezen és egy másik honlapon.
szerk.: nem foglalkozom az előbb felvázolt kóddal, így határozottabban jobban fest az oldal összképe.
-
Sk8erPeter
nagyúr
Nekem ne köszönd, csak vakondkának, csak ő segített érdemben, én nem.
Amúgy szerintem őszintén szólva elég gagyin mutat, hogy így ki van emelve az első néhány szó a bejegyzésből. Még egy blog esetén talán érthető, de itt nem értem, miért nem elég csupán a főcím, ami ott is van. Én ezt úgy, ahogy van, kiszedném a fenébe, dehát ízlések és pofonok... -
bnss