Hirdetés
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Szörnyű dolognak nevezte a CHIPS-törvényt az USA elnöke
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Apple asztali gépek
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Házimozi belépő szinten
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egérpad topik
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hzx0
aktív tag
Volt a multhéten a PP mizériam. Mivel nem sikerült a fizetés PP keresztül végül Erste virtuális kártyával fizetem. Banggood, Tomtop, . Ma éjfél óta már 4 sms érkezett.
Erste Kàrtyaör Sikertelen kàrtyahasznàlat limit tùllépés miatt. Kàrtyaszàm eleje: 4870 Tr.hely/idö: 415-503-9235 CRUN / 2025.03.02 08:11 -
Tressy
senior tag
Nagyobb összegü kifizetés esetén paypalnál kell valamit állitani esetleg? Bankkártyás limitemet értelemszerüen módositani fogom előtte.De a helyszinen nem szeretnék valami problémába ütközni nagy szívás lenne.
-
Egyébként a hivatalos kommunikáció nyelve az angol és ezért nem igazán láttam szükségét a magyarításnak. Másrészt egyértelmű a magyaru írt lépések szöveg, nem kell + segítség, adott a problémád, azt kell végig vinni.
Egy lényeges szempont hogy kell bizonyíték arra hogy az eladóval már fel lett véve a kapcsolat a probléma rendezésére, mert a PayPal a második vonal, ha az eladóval nem sikerült megegyezni.
Ha él a vásárlói védelem mindig az kerül előtérbe hogy az eladóval egyezkedjünk, ha PayPal bevonását választjuk (Tovább a PayPallal történő benyújtáshoz) akkor meg kell a bizonyíték.A probléma kiválasztás után
Azután meg értelemszerűen választani a dolgokat
-
dlaj
őstag
Sziasztok! Dispute-ot szeretnék nyitni, ehhez szeretnénk magyar nyelvű segítséget. Az összefoglalóban találtam, de az még angol nyelvű Paypal-hoz készült 2016-ban. Azóta a felület is változott és magyar nyelvű lett. Tudom nagy munka lenne ezt újra megcsinálni, ezért kérdezem tud-e valaki magyar nyelvű Paypal-ra írt segítséget.
Köszönöm előre is! -
Valóban, ha nem megy a fizetés azon nem segít a törlés, mert több oka is lehet.
2,5 éve megváltozott a dolog, most sem kell állítgatni, ha a kártya alapdevizája az amiben fizetni kell.
Most 3 virtuális kártyát használok, egy HUF, egy USD és egy EUR alapértelmezett és fizetéskor azt választom a feladott kártya listából amely devizában fizetni kel, ilyenkor a devizás összeg megy a kártya felé a PayPal semmit nem váltogat.
Ha lusta lennék kártyát választani vagy a fentiektől eltérő devizában kell fizetni akkor fizetéskor bármelyik kártyánál lehet választani a kártyakibocsájtó váltást, vagy ideiglenesen átállítani valamelyiknél az alap devizát.[ Szerkesztve ]
-
hzx0
aktív tag
Most próbáltam. Sikerült a vásárlás. Ki érti ezt. Megy Magyar, és Angol nyelven is.
-
hzx0
aktív tag
Nem találok opciót a nyelv váltásra
-
hzx0
aktív tag
George tranzakciók között nincs 0ft terhelés. Push üzenetbe jön az engedélyezés. Sms van.
Erste Kàrtyaör Kàrtya regisztràciò. Kàrtyaszàm eleje: 4870 Összeg: 0 HUF Tr.hely/idö: 35314369001 PAYPA / 2025.02.18 19:19
Régen emlékszem valami 4jegyü számot kellett be írni a PP-n a kártya hitelesítésre, de akkor 400ft terhelték. Ez általában smsben nem látszott. Csak a banki kivonatban. -
10 éve használok Erste virtuális kártyát itt, egyszer volt gond, a kártyaszámhoz nem volt jó a CVV2 kód, náluk került fel rossz adat. Nem tudom most látszik-e náluk a a kártyaszám hitelesítés 0 Ft-os terhelése, mert kellene. Az ügyfélszolgálatos konkrétan nem lát rá, de lehet kérni a hogy a technológiai részleg nézzen már rá a kártya tranzakciókra, esetleg látható valami gond.
hiszen a kártya müködik. A kártya nem minden helyzetben működik a pontos megfogalmazás és ez is lehet gond, pl lassú a hitelesítés folyamat a fizetésnél, nem fut végig időben és emiatt blokkolja. -
hzx0
aktív tag
Ebből az egyetlen ami aktív az a Magyar nyelv. De majd át állítom. Telefonon és pcn is probálkoztam tegnap. Legalább 15 probálkozas volt. Azért írtam hogy most várok 1-2 napot hátha még is valami biztonsági probléma van. Ha nem oldódik meg így akkor nem tudom kit kéne hivnom. A Erste biztos elhajt ilyen problémával hiszen a kártya müködik.
-
Az üzlet PayPal kliens programja dolgozik a háttérben és több dolgot ellenőriz. Amit én tapasztaltam ha magyar nyelven futnak dolgok akkor gyakran előjönnek problémák. Pl az oldalfordítás miatt nem lehet fizetni és az pont a Banggood kapcsán jött elő. Angolra állítva a felületet és a Google fordítót kikapcsolva már működött
Nem érdemes VPN-t használni (a PP ezt írja is a felhasználói szerződésben, lényegében tiltott) a reklámblokkolón és a tűzfalon is át kell engedni a PayPal-t, az adott üzletet és az anonim böngészés sem igazán támogatott. -
hzx0
aktív tag
Láttam hogy nem friss. Csak 2 ilyen problémás hozzászólást találtam. Ami PP oldalon van. Amúgy van egy csomó Rinya. Nem értem mit ellenöriz. Rá megyek a shppban a PP fizetésre. Be nyílik a PP oldal. Bejelentkezés ujjlenyomat/jelszó mindegy. Kicsit molyol. Egyből ezt a hibát kapom. Itt még nem hiszem hogy komunikál a kártya kibocsátóval. Az az érdekes a kártya hozzáadáskor a próba terhelés megy.
-
Azt azért láttad hogy ez 2011-es bejegyzés, már nem igazán releváns, Ráadásul válaszoltak is megoldással
Generally you will only receive this message if your card issuer denies our request to verify your card. When you initiate a payment using your debit or credit card we send an instant authorisation to your card issuer. If your card issuer denies the authorisation you will receive a message saying " you can not use this card for this transaction, please add another card".
I would suggest that when you receive this message that you contact the online authorisation department at your issuing bank as it may be their internal security system blocking the transaction.
Valahol a folyamat hibás néhány kártyánál és nem igazán tudom az okát, kártyakibocsájtói dolog a valószínűbb mert a PayPal nem tudja tiltani a kártyát, lényegében nem fér hozzá a beállításaihoz, továbbítja a fizetési kérést és ennyi, mint írtam nálam a 13 év alatt sosem fordult elő.
Az hogy a magyar nyelvű felület megint bekavarhat azt viszont nem tudom, nem magyar nyelven, hanem angolul használom a PP-t.[ Szerkesztve ]
-
hzx0
aktív tag
Eddig nálam sem volt ilyen gond. Több mint 10 éve használom a PP. Végül direktben fizettem mindenhol virtuális kártyával. Most várok 1-2 napot hátha ideiglenes ez a "tiltás". [link] Jobban örülnék ha megoldódna. Van pár shopp ahol nem szívesen adnám még a kártya adataimat.
-
Nem kell a fő kártya, az első kettőnél mehet a kártyás fizetés ezzel a kártyával PP nélkül is. A BG esetén ne a gyors fizetéses PayPal menjen hanem a normál mód és azután választani a PayPal-t.
Nálam sosem volt ilyen probléma pedig többféle virtuális kártyát használtam, használok. -
hzx0
aktív tag
Olyan helyen akartam fizetni ahol már máskor is vasároltam. Banggood, Tomtop és próba képpen autodoc. Mindenhol ugyan ez a hiba üzenet. Fö kártyám nem szívesen csatolnam fel. Bár most rá kerestem a hiba üzenetre " This card cannot be used for this transaction." Másnál is elöfordult már ez a hiba és másik kártya sem oldotta meg a problémát. Megoldást sem írnak. PP kérdez feleleket is át olvastam. Mind 2 ilyen kérdésre. 2 ügyintéző 2 különböző válasz blablabla a kártya kibocsátó a hibás azt kell hovni. Xd. Megoldást ne nincs.
-
Böngészőben próbáld meg fizetni úgy hogy USD legyen az alapértelmezett devizája. Ekkor nem kell a PayPal váltással sem foglalkoznod, megy bankkártya felé az USD terhelés.
Néha előfordul hogy ahol fizetni kell csak hitel kártyát fogad el. Vagy nem jó neki a magyar kibocsájtású kártya.
Olyan is hogy az adott fizetési helyen megadott címnek egyezni kell a PayPal címmel.
Esetleg hagyd ki a PayPal-t és közvetlen kártyával fizess.[ Szerkesztve ]
-
hzx0
aktív tag
Limit böven elég 50E. Volt már régebben olyan hogy kevés volt. Akkor sikertelen a tranzakció sms jött. El sem jutok fizetéskor a terhelésig. Ezt az üzenetet kapom ahogy be nyílik a PP ablak.
Most este fizettem a kártyával direktben allegron apróságot probábol Müködik a kártya.
Forintra van állítva. Eddig is úgy volt szerintem
Töröltem majd hozzá adtam ujra terhelte 0ft-al jová hagytam a bank app-al végig ment a fojamat. Zöld pipa. Majd be állítottam elsödleges fizetési eszköznek.
Olyan mintha a PP tiltaná a kartyát. Értesités nincs hogy valami gáz lenne.
E-mailt is kaptam a hozzarendelésröl.[ Szerkesztve ]
-
A kártyakibocsájtónál is lehet gond, ha forintos a kártya akkor elegendő a 80 USD-re a forint összeg az adott bank deviza váltása alapján? Nem blokkolták a kártyát?
Ha törlöd és rögtön újból hozzárendeled az nem igazán oldja meg a dolgot.
USD-re van állítva a kártya alapdevizája?Megkaptad a hozzárendelési e-mailt és a kétlépcsős hitelesítése is megtörtént a banknál?[ Szerkesztve ]
-
hzx0
aktív tag
[kép]
Évek óta vásárlók paypalal. Ma reggel óta ezt a hiba üzenetet kapom akárhol akarok fizetni. Virtuális Visa kártya. Limit rendben van. Már töröltem és újra hozzá adtam a paypal hoz. Egyszerűen nem találom hol a hiba[ Szerkesztve ]
-
válasz
dokee78 #48471 üzenetére
Ha egyenleg az alapértelmezett fizetési eszköz és nincs rajta az adott fizetéshez elegendő pénz mennyiség, akkor felajánlhatja a bankkártyát a hiányzó összeg pótlására. Ez nem plusz pénz, hanem hiánypótló pénz. És ekkor te megszakíthatod a fizetést, ha nem akarod a kártyát is használni
A beszúrt képen csak bankkártyával lehet fizetni mert az egyenlegen 0 Ft van, így az nem használható semmire és amennyi pénz elérhető a kártyával annyi fizethető majd. -
válasz
dokee78 #48469 üzenetére
Most is úgy működik, nem változott semmi. Hozzáadod a bankkártyát és azt adod meg alapértelmezett, elsődleges fizetési eszköznek, ezután mindig a kártyával fogsz fizetni. Vagy az egyenleg vagy a kártya lehet az alap fizetési eszköz, te választasz.
Ahogy ezen a képen is van:[ Szerkesztve ]
-
válasz
dokee78 #48466 üzenetére
Többet nem lehet leemelni mint ami rendelkezésre áll a kártyának, ha nem hitelkártya, nem egészen világos hogy mit szeretnél. A bankkártyát a bankodnál kell paraméterezni, ténylegesen a PayPal nem fér hozzá a beállításokhoz, mert nem ő a kártyakibocsájtó.
[ Szerkesztve ]
-
dokee78
félisten
Sziasztok.
Be lehet állítani azt,hogy ne emeljen le összeget a hozzá adott bankkártyámról?
Csak annyi összeget használjon ami rá van töltve. -
válasz
Icewloxy #48463 üzenetére
Ha vásárolsz valamit annak az árát kereskedelmi tranzakcióval (nálad a g&s ) kell fizetni a felhasználói szerződés alapján, ekkor neked lesz vásárlói védelmed, de az eladótól jutalékot szednek be, mert jövedelemszerzésre használta a PP-t, ami nem 7% hanem kevesebb. Attól függően változik hogy az eladó mely országban él. (Magyar 3,4%+90 Ft, német 2,49%+,035€ van még nemzetközi kiegészítődíj 0%, vagy 1,29% vagy 1,99% a vásárló országától függően)
A személyes tranzakció (nálad a f&f )esetén ha azzal fizetnél nem reklamálhatsz ha probléma lenne és ugye mindketten megsértettétek a PP-vel kötött szerződést.A fentiek alapján ha kapsz pénzt és abból vonnak díjat akkor kereskedelmi tranzakcióval küldik (azt kell használnod ha valami ellenértéke) míg személyes tranzakció esetén nem vonnak díjat a bejövő pénzből.
Kereskedőként eleve beleszámolom a költségeket az eladás árba így a PP díját is és akkor van a vásárlónak védelme és nem sértjük meg a szabályokat, szóval érdemes a valós díjjal emelt összeget fizetni ami nem 7%.
De az már gyanús ha valaki a te "érdekedben" azt javasolja hogy a vásárlói védelem nélküli módon fizess.
A vevő fizet mindent, azt is amit levonnak majd tőle.[ Szerkesztve ]
-
Icewloxy
junior tag
tervezek vásárolni egy terméket paypalon keresztül, az eladó azt mondta hogy f&f az olcsóbb, a g&s +7% az árra,mert azt levonja a paypal neki. ez igaz? Ha f&f fizetek és valami baj lenne a csomaggal, azt tudom a paypal felé jelenteni a problémát és teljes refundot kérni? és a paypal megterheli ilyenkor az eladó paypal számláját a vételár összegével? a másik kérdésem pedig az volna, ha én megadom másnak a paypal email cimem, és kapok pénzt rá, hol tudom megnézni hogy azt f&f vagy g&s opcióval küldték?
[ Szerkesztve ]
-
Hintalow
senior tag
válasz
enginev3.0 #48461 üzenetére
Vagy esetleg ha más nem oldja meg, kérdezd meg a bankot, hogy nem -e korlátozta le ügyfélvédelem/csalásmegelőzési automatika.
-
-
válasz
enginev3.0 #48459 üzenetére
Inkább egy Erste virtuális kártyát adj hozzá mint egy normál kártyát
De nem sikerült a kártya hozzáadása ha ezt írja, hiába látod a kártyát a felületen.Böngésző.
Lépj be a PP-re és töröld a kártyát, állítsd a nyelvet magyarról angolra. Lépj ki.
Töröld a PayPal sütit a böngészőből, majd a böngésző gyorsítótárat.
Ne használj VPN-t, ne használj reklámblokkolót és engedélyezve legyen a felugró ablak.
Add hozzá a kártyát, a folyamat végén miután megjött az értesítés erről állítsd be azt amit beszéltünk.
A 435 USD esetén 180000 Ft fedezet kellene. 405.77 Ft az árfolyam, tegnap és ma reggel meg 407.52 Ft körül volt -
válasz
enginev3.0 #48458 üzenetére
-
-
válasz
enginev3.0 #48456 üzenetére
Nekem sosem volt gondom az Erste kártyákkal.
Lehet azzal is ha elfogadják, de szerintem ott nincs olyan vásárlói védelem mint a PayPal-nál.
Nem jegyezték meg az előző PayPal+bankkártyát és esetleg az a gondjuk?
Azért csak ellenőrizd már az Erste felületén a limitet és a rendelkezésre álló pénzt, itt az árfolyam máshogy számolandó mint az OTP-nél és lehet hogy rosszabb az árfolyam is és több forint kell és azt hogy használható külföldi fizetésre az ne legyen tiltva. Amikor hozzáadtad akkor is kellet elérhető pénznek lenni a kártyán. -
-
válasz
enginev3.0 #48454 üzenetére
Akkor nézd meg hogy ahol fizetni szeretnél elfogadott-e a PayPal bankkártyás fizetés és hogy nemcsak hitelkártyát fogadnak el. Illetve magyarként is lehet-e fizetni.
Ha máshol lehet online fizetni ezzel a kártyával és PayPal-on kersztül is akkor az elfogadóhelyen van valami korlátozás. -
válasz
enginev3.0 #48453 üzenetére
-
-
válasz
enginev3.0 #48451 üzenetére
Elméletben használható, de 400 Ft-os tranzakciónak kell megjelenni nem 0 Ft-nak
Hitelkártyák és bankkártyák összekapcsolási és megerősítési díja
Ezen felül ennél a terhelésnél jönni kell a banki fizetés jóváhagyási ablaknak, ahogy az Összefoglalóban lévő leírásnál írom, A leírása ezen a linken olvasható. szaladj át rajta hogy a mozzanatok meg voltak-e.
Ha ott a kártya megerősítve a fiókodban akkor célszerű alapértelmezett fizetési eszköznek beállítani és azt a devizát megadni alapértelmezettnek amiben fizetni kell. -
Lehet valami oka hogy Erste bankos MasterCarddal nem tudok paypallal fizetni?
Limit oké
Kártyát is hozzá adtam a pphoz
De amikor webshopban akarok fizetni akkor nem engedi, azt írja ellenőrizzem a kártyát vagy miGeorgeban is elfogadtam a 0ftos paypal tranzakciót
-
válasz
Kukcaman #48448 üzenetére
Nézd aki küldi az is bekavarhat, mert ha EUR érkezőnek állítva küldi akkor az úgy könyvelődik.
De ha az alsó lett a háromból jelölt
és a pénz érkezéskor van AUD egyenleged akkor nem történik más egyenlegre pakolás, több mint 10 éve használom és soha nem volt ilyen.
A könyvelési tételsornál az látszik hogy AUD jött és EUR-ra váltotta? -
Kukcaman
senior tag
-
válasz
Kukcaman #48446 üzenetére
Ha EUR küldenek akkor az megy az EUR egyenlegre, nem váltja más devizára. Ugyanúgy ha USD jön vagy HUF vagy AUD mind a saját egyenlegére kerül nálad ezeket látva
Annyi történik hogy a képernyőn az összegyenleg kiírásnál, az egyenlegeken lévő összegek az alapértelmezett devizában kerülnek a nagy számnál kiírva, nem váltja át.
Valahogy így az alábbi képen HUF az alapértelmezett és arra számolja át de alább ott vannak a konkrét deviza összegek. Ez csak tájékoztató szöveg.
Viszont ha kiutaltatod magadnak a pénzt akkor mivel forintos számlára küldhető ki azt automatikusan forintra fogja váltani.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Kukcaman #48444 üzenetére
Ez a díj nem váltási költség, hanem kereskedelmei tranzakcióként kapott pénz jutaléka.
3,4%+90 Ft és attól függően hogy honnan jön pénz, 0%,1,29% és 1,99%. Ahogy írtam a pénzváltás díja nem külön tétel, az árfolyam tartalmazza.
Lehet hogy egyértelműbb ha angol nyelvű a felület vagy a tranzakció részletes adatait nézed.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Kukcaman #48442 üzenetére
Csak akkor váltja át ha nincs olyan egyenleg felvéve mint amiben érkezik pénz (és nem a harmadik opció van jelölve)
Kezdetektől az a beállítása hogy ha van olyan egyenleg akkor nincs konverzió, ezt a beállítási oldalt amiről szól a kép 1,5 éve vezették be és az a lényeg ha a legalsót állítod akkor nem vált és ha nincs olyan egyenleg akkor létrehozza, ez az egyik változás.
Én nem találkoztam átváltási költséggel, az benne a váltási árfolyamban. -
válasz
Kukcaman #48440 üzenetére
Annak kell lenni az alapértelmezettnek hogy ne váltsa át, itt már írtam, illetve a változáskor felhívták rá a figyelmet hogy ellenőrizzük, állítsuk be.
Az alábbi link elméletben a megfelelő oldalra visz.az alábbi van beállítva a beérkező pénzekre) és majd elvásárolod mert akkor jársz jobban.
-
Kukcaman
senior tag
Nekem be van állítva, hogy konvertálja át a beérkező valutákat.
Euró van elsődleges pénznembe beállítva, de felvettem mellé az ausztrál dollárt - mert van hogy így jön pénz. Mégis átváltja az elsődleges valutára és ilyenkor levonja az átváltási költséget is. Van rá megoldás, hogy ne váltson, hanem ugyanabban a valutában hagyja, amiben küldték? -
Ott a leírás az összefoglalóban. A bankod neve és a belföldi bankszámlaszám kell, az IBAN kezdetű az nem jó ide, nem nemzetközi utalással kapod a pénzt.
Bankszámla hozzáadás a PayPal fiókhoz
A virtuális bankkártya, virtuális számlája nem adható hozzá, mert nem fogad bankon kívülről pénzeket, nem önálló számlának tekintendő.
Csak a fő pénzforgalmi számlát lehet hozzáadni, amelyre a jövedelem érkezik és amelyről az utalások történnek.
Ez országon belül forint átutalásokkal működik, ezért nem az IBAN nemzetközi szám, hanem a 3*8 számjegyű bankszámlaszám adható hozzá. Ha a vége 8 darab 0 én azt javaslom hogy az is legyen beírva.
Pl.: Egy OTP-s számlaszám: 117730580568998400000000 vagy egy K&H-s 102007684931816400000000Belépés a PayPal fiókba
Bank acounts and cardsnál kattintás a Link a bank or card linkreA bankszámla hozzáadás választása és beírhatóak az adatok.
A Bank neve nekünk tájékoztató információ, vannak karakterek amelyek nem írhatók , Pl: a K&H-ból a & jelet nem fogadja el.
A számok folyamatosan írva, nem kell kötőjel, így a 3*8 számjegy egyben.
Ha beírtuk az adatokat akkor a Link Your Bank (Bank csatolása) gombra katt[ Szerkesztve ]
-
UserX
addikt
Szia!
Minden úgy történt, ahogy írtad!!!
Most forintban van a pénzem, szeretném átutalni a folyószámlámra, amihez bankkártya is kapcsolódik, de elakadtam!!!Az 'Account number'-t hol tudom elővarázsolni???
Bocsánat a hozzá nem értésemért, de eddig ebbe még nem futottam bele! Guglizás sem hozott eredményt!Köszönöm szépen a gyors választ bárkitől!
-
Átváltja automatikusan a PayPal mert csak forintban lehet kiutalni, így semmit nem kell átváltanod.
Azt gondoltam hogy ezt érgthetően írtam:
Feladja, hogy mennyi van a PP számlán, az Transfer amount (Átutalás összege)-hoz beírni a kívánt összeget, ott kell lenni a regisztrált számlaszámnak.
Beírjuk az összeget.
Ha más devizában van az egyenlegen pénz, az akkor a forintos számlánkra konvertálva kerül kiküldésre.
Ha több deviza egyenlegen van pénz, akkor külön-külön kell kiküldeni vagy az egyenlegen forintra konvertálva lehet egyszerre kiküldeni.
Mivel csak az USD egyenlegen lesz a pénz nem kell forintra konvertálni.Ha nem állítottad azt be hogy hagyja a bejövő pénzt az eredeti devizában akkor meg a megérkezéskor rögtön forintot csinál belőle és az kiutalható lesz a bankszámlára.
-
UserX
addikt
Sziasztok!
Bocsánat a hozzá nem értésemért!
Elovastam az összefoglalót, de nem lettem tőle sokkal okosabb.
USD-ben várok egy összeget, amit szeretnék átutalni a forint alapú fizikális számlámra.
Érdemes állítani valamit az átváltás módján???
Ha lehet lépésről-lépésre kérném a választ!
Előre is hálás köszönet!!! -
dlaj
őstag
Sziasztok! Vettem egy terméket amiért PayPal-lal fizettem. Több mint 2 hete rendeltem és 10 napja érdeklődésemre az eladó azt válaszolta, hogy várjak még 10-20 napot és megkapom.
Még mindig semmi és most felmerült bennem, hogy nem is akarja elküldeni, egyelőre az időt húzza.
Most csak annyi lenne a kérdésem, hogy vásárlástól számítva hány napom van vitát indítani? Nem szeretnék kifutni az időből.[ Szerkesztve ]
-
A kommunikáció nyelve még mindig angol a felhasználó szerződés szerint, de valószínűleg le tudják fordítani. Az ügyfélszolgálat Írországban működik, ezért bár más származású munkatársak is lehetnek, jobb az angol mint más nyelv.
Amit elsőként elküldesz reklamációt azt az eladónak továbbítják, aztán ha nem tudsz 20 napon belül megegyezni vele akkor fognak kérésedre közbelépni. Ha nem kéred akkor egyszerűen lezárják a 20. nap[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Pár év után úgy tűnik ( 99,999...% ) hogy ismét átvertek. Magánszemély, "apróhirdetés." Hirdetési oldalon nem reagál, ismét meghirdette a terméket.
Kérdésem, hogy a PP felületén, ami magyar nyelvű, milyen nyelven ajánlott írogatni? Anno
Google fordító segítségével írtam németül. Most van értelme magyarul írni, mert mondjuk a másik oldalon az országának megfelelő nyelven fog az üzenet megjelenni?
Meg ajánlott itt is küldeni egy üzenetet az "eladónak" ugye? Anno küldtem itt is, csak utána beindult az ígérgetés. Amivel nyert 1-2 hetet. De csak visszakaptam akkor a pénzem. -
Dyingsoul
veterán
Sziasztok!
Paypal-on keresztül fizettem egy termékért ezen az oldalon.
Egy széket vásároltam itt. De egyáltalán nem felel meg a leírtaknak, miszerint felújított szék. A szék funkcióiban hibás, de nemhogy felújítva, még csak takarítva sem volt! Büdös/koszos/hibás. A koszt még megoldanám, hogy valahogy elmosogatnám de a bűzt nem tudom hogy lehetne kiszedni belőle (kutatás alapján sehogy). De azt már nem tudom lenyelni, hogy hibás mechanikával küldték el nekem, miközben határozottan kértem, hogy ellenőrizzék a terméket küldés előtt.
Egy körülbelül kukából kiturkált terméknek felel meg, nem egy felújított terméknek.Idézet az oldalról:
"These office chairs have been refurbished. For us, 'refurbished' means that the chairs have been carefully checked, possibly reupholstered, fitted with new official parts, cleaned and resprayed if necessary. We try to get the condition of the chairs as good as new again. To guarantee our quality, we give a 60-month warranty on these Herman Miller chairs!"Szóval ez egy nagy kamu, átverés.
Paypal-on indítanék dispute-ot de nem tudom melyik opciót válasszam...
Valakinek van tapasztalata? Melyik opciót éri meg választani, melyikkel számíthatok mielőbbi teljes visszatérítésre? Illetve mi jelenleg a paypal visszatérítési menete? Már vagy 10 éve nem csináltam ilyet PayPal-on...1) Olyan tételt vagy szolgáltatást kaptam, amely eltért vagy nem felelt meg a leírtaknak
2) Visszatérítést szeretnék igényelni a vásárlás egyes tételeire vagy az összes tételre
Mindkettő igaz, ezért sem tudok dönteni.
-
Kukcaman
senior tag
Sziasztok!
Paypal-omat szeretném az ApplePay wallettba csatlakoztatni (Macbook-on keresztül). Ez most megvalósítható Magyarországon? Vagy business fiók kell hozzá és/vagy paypal fizikai kártya, ami itthon még nem igényelhető.
-
mexel
veterán
Itt szoktam belépmni én is. Minden sütit töröltem, telefonom fogadja az sms-t. most sikerült úgy belépnem hogy belépve maradtam laptopon és közben azstalira mentem, így kiírta végre hogy küld sms-ben pint. Most sikerült, és hozzáadtam a böngészőt a megjegyzett eszközökhöz.
A telefonszámom meg van adva, sms értestést küld, de csak ilyenkor ha gebasz vanKöszönöm szépen a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Hát minden működik. Az alap elvárás már régóta hogy legyen aktív vagy az sms vagy a hitelesítő alkalmazás.
Ha ez nincs akkor sűrűbben jön a ember vagy-e azonosítás és az hogy küldnek sms-t hogy te vagy-e és ezek elhasalhatnak a nem megfelelő beállítások miatt.
Ezért nem mindegy hogy milyen beállítással használod a böngészőt és hogy a telefon ne vegye spam üzenetnek (nálam minden üzenetet fogadnia kell és néha ellenőrzöm, mert a rendszer központi spam szűrője néha meghülyül és a telefon letilthat sms-eket)Ha sms-t állítasz be akkor legyen egy másik telefonszám biztonsági tartalék, én a feleségem számát adtam meg, nála meg az enyémet. Így ha gond van az adott telefonszámot hordozó telefonnal, vagy számot cserélnénk akkor is be lehet lépni
Ha a hitelesítő alkalmazás akkor ott is használni a hozzátartozó biztonsági mentést és esetleg más eszközt is hozzáadni. Ez azért kell mert ha mondjuk újrarakod a telefont és előtte nem kapcsoltad ki a hitelesítő alkalmazást akkor megint lehet telefonálgatni hogy kapcsolják ki, mert nem tudsz majd belépni.Ilyen belépés hercehurca után érdemes lenne törölni a PayPal sütiket, a böngésző gyorsítótárat, ellenőrizni a böngésző beállítását.
Ez a link üzembiztos évek óta és nem javaslom a magyar nyelvű felületet, még ha menet közben ki is javították a fordítás miatti hibákat.[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Az a baj hogy ahol be tudok lépni laptopon, nem enged semmit módosítani, nem engedi megnézni a biztonsági részeket, mert azonnal vekeng hogy biztos én vagyok?
Onnantól semmi lehetőség, csak telefonon hívhatom őket.
Próbáltam biztonsági választ is beállítani, de azt sem engedi, mert mi van ha nem én vagyok, nem tudja biztosan. Melyik 2 lépcsős azonosítás lenne a legjobb?
Telefonszám van megadva de sms-t nem küld belépéskor, nincs semmi 2 lépcsős azonosítás. Így van kb 10 éve vagy régebben, eddig soha nem volt baja csak a múltkor[ Szerkesztve ]
-
Semmi gond a PayPal-al. Normálisan működik az azonosítás. Ma több alkalommal is használtam.
Melyik 2 lépcsős belépési azonosítást használod?
Ha sms akkor előfordul hogy telefonod spam-nak veszi, meg kell nézni az üzenetkezelésnél.
Nálad lehet technikai probléma az adott eszközzel ha egy másik számítógépen vagy a mobil alkalmazásban be lehet lépni.
Amit én nem használok VPN, a reklámblokkolón a PayPal nincs tiltva, nincs oldal fordítás és nem magyar a PayPal felület. A felugró ablak nincs tiltva, mert néha jön az ember vagyok-e azonosítás és az felugró ablakos.
Ha a Security, Biztonság résznél a Manage your logins-nál szerepel az adott eszköz akkor nem fog üzengetni.[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Közben a laptopon beenged az asztali gépen nem. De nem küld semmi emailt hogy énb vagyok -e stb. Ennek mi értelme? Nem lehet beállítani valahol valami biztonság részen hogy ilyennel ne szívasson? Full értelmetlen így az egész
-
mexel
veterán
Sziasztok! Miért kezdi a Paypal is amit a gmail? Ismét nem enged be az accomba. Kb 2-3 hete eljátszotta ezt, akkor telefonon kellett hívni őket, angolul lecsevegni hogy igen én vagyok, egy macera volt. Akkor megváltoztattuk a jelszót. Most fizetnem kellene erre megint nem enged be, ezt miért csinálja? Hogyan lehetne bejutni telefonálgatás nélkül? Csináljak újat az egyszerűbb lenne?
-
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:A telefonszámot azt nagyon ajánlják hogy aktuális legyen, változást azonnal átvezetni.
-
IG55
senior tag
Üdv!
Nem férek hozzá az autentikátor appomhoz, így nem tudok belépni. A megadott telefonszámom pedig már nem elérhető, így nem tudok oda sms-t küldetni. Tudom a 2 db biztonsági kérdésre a választ, de az sajnos nem elég. Hogy tudok személlyel kapcsolatba kerülni, aki tudna segíteni?
-
válasz
szpal17 #48409 üzenetére
Nem vonta le, ilyenkor csak lefoglalja, zárolja, ha sikertelen lesz a fizetés és itt most az akkor majd a bankod feloldja, ez Net elérési probléma vagy böngésző probléma lehetett.
Vársz. A banktól függ hogy ez mennyi idő.
Ha kell a dolog akkor az Alzánál pontosítani hogy náluk mi az állapot, ha nincs fizetve akkor az újbóli próbálkozás független lesz az előzőtől és a bankkal is lehet egyeztetni, de ez csak zárolt tétel náluk is, nem kifizetett. -
szpal17
őstag
Sziasztok,
Alzás vásárlást szerettem volna kivételesen Paypal-al fizetni, de a ,,köszönjük, hogy a paypalt használja,, szövegnél nem ment tovább és csak tekert, tekert. Nyilván egy idő után kénytelen voltam bezárni az ablakot. A webkártyámról levonta az összeget, látszik, hogy Alza/Paypal, de a Paypal-ban semmi nyoma, és a webáruházban sincs. Mi szokott ilyenkor lenni?
Köszi!
-
prtvlogan
aktív tag
Köszönöm, és innentől már tényleg nem a paypal topikba tartozik.
Viszont ezzel kapcsolatban még csak annyit:
"A Google Pay hozzáférésnél ha vásárolsz ott is van hozzáférés védelem, a beállításokat te adod meg."
Két telefon esetén, ha ugyanazt a fizetési (paypal) adatokat adod meg, akkor sem látod az "A" készülék előfizetés/ fizetés menüjében azt, amire a "B" telefonon fizetsz elő/vásárolsz. Pedig ugyanaz a fiók, paypal minden.
Köszönöm mégegyszer a türelmet, segítséget, és további jó fórumozást! -
válasz
prtvlogan #48406 üzenetére
Nézd Google Pay-os fizetés volt, innentől szétválik a PayPal téma, nem a PayPal-nak kell jelszót kérnie, átadtad ezt a jogosultságot a Google Pay-nek.
A Google Pay hozzáférésnél ha vásárolsz ott is van hozzáférés védelem, a beállításokat te adod meg.
Én nem látok olyan PayPal visszatérítési lehetőséget amely érvényesen használható lenne erre a szituációra.
Van ez a rész a PayPal könyvelési tételnél (Report a problem)Itt lehet kezdeményezni valamit, ha a linkre kattintasz akkor egy gomb az elfogadó helyre irányít hogy elsőként ott próbáld meg rendezni és van a Continue filing with PayPal link ott meg ezek vannak:
Az eladó nem volt hajlandó segíteni nekem
Gyanítom, hogy a PayPal számlámon jogosulatlan tevékenység történtEzért írom már sokadjára akinek fizetve lett ott kell reklamálni. Ha nem segít akkor jelölheted az első gombot.
A második gomb nem használható mert olyan nem történt. -
prtvlogan
aktív tag
Igazad van, bocsánat!
Nem a paypal a hibás, de nem csúsztatok. A "Pay" áruházban a google one előfizetés miatt el vannak mentve a fizetési adataim. Sokáig nem volt ez így, csak ugye 1-2 évvel ezelőtt eszébe jutott ott valakinek, hogy a fotók, dokumentumok, fájlok feltöltésére hozzanak egy korlátozást. Ugye nagyon sokáig, ha nem ragaszkodtál pl a fényképek esetén az eredeti minőséghet, mérethez, akkor a tárhely korlátlanul rendelkezésedre állt. Aztán jött a feketeleves, 15 GB az ingyenes tárhely, a többi kuka. Nem olcsóbb így, de egyszerűbb a családban is inkább az előfizetést használni, mint nas szerverrel szórakozni.
És igen, google pay áruházon keresztül történt az említett feliratkozás, ami esetében rögtön levonta a majdnem 15.000 Ft-ot, és (nyilván rá kellett nyomni) és beállította ismétlődő fizetésként. Arra nem tudom, hogy érdemes-e akkor kitérni, hogy ilyenkor a fizetés/előfizetés gomb a telefon 3/4-ét lefoglalja, kéken, zölden vagy valamilyen egyéb biztonságot sugaló módon villog, a lemondás vagy visszavonás pedig egy kis pipa apróbetűvel valamelyik sarokban elrejtve, amire ha rányomsz átirányít egy másik oldalra,
Tudom, hogy hibás vagyok, nincs ezzel gond. De ne haragudj, topikgazdaként biztos tudod ezeket a folyamatokat. Menj fel az Ebay-re, rendelj valamit paypal fizetéssel. Kérni fogja az email címed, és a hozzátartozó jelszót. Ha esetleg túl gyorsan megadod, akkor feldob 15 képet, hogy válaszd ki azokat, amiken bicikli látható. Miután ez sikerült, jelez a netbank, hogy jóváhagyandó tranzakciód van, engedélyezd a pin kódoddal/jelszóddal.
Nálam legalábbis így működik, és nincs is bajom vele.
Ezzel szemben a Pay áruházban a paypal, gombnyomásra tud pénzt levonni, illetve beállítani, hogy ez havonta ismétlődjön. Ismétlem, ha nem lépek be a netbankba, számomra ez ki sem derült volna.
Nincs itt baj szerinted?
Mivel gyerekről van szó, youtube megvan? Nézne rajta egy mesét, ami megáll, hogy "fizess elő a youtube prémiumra" Érti, és tudja, és az X-re kattint, de ha egyszer véletlen az előfizetésre, akkor jön az én esetem...
Pay áruházi rendelés, vagy előfizetés esetén nem kér a paypal jelszót, ha el van mentve szóval ez szerintem nem volt csúsztatás. KH bank esetén meg nincs tudtommal digitális netbankos "virtuális" kártya, mert állításuk szerint elég biztonságos a rendszerük. Tehát még csak az sincs, hogy beállítok egy 1000 Ft-os limitet, aztán csókolom.
Na mindegy, köszönöm az információkat, a paypal-ban látom a levonást, csak ezért itt kezdtem az érdeklődést.. -
fjudors
aktív tag
olyan, mintha a google play-ben lenne beállítva a paypal, és azon keresztül történt volna a fizetés
-
válasz
prtvlogan #48402 üzenetére
Már rég fel kellett volna venned velük, az ügyfélszolgálatukkal a kapcsolatot, legtöbb esetben van lehetőség a fizetést sztornózni és visszaadják a pénz. Nem azonnal kapják meg a pénzt ezért is kell azonnal lépni hogy tudjanak ők is mihamarabb reagálni.
Nehogy már a PayPal legyen a hibás.
A fizetés nem a PayPal-on lett kezdeményezve hanem az adott oldalon, nem random nyomogatással történik az hogy valaki valamire előfizet, több adatot meg kell adni.előfizetes esetén a PayPal nem kér jelszót, semmit. Ez csúsztatás, eleve nem lehetsz állandóan belépve, így van azonosítás a használat során, a PayPal biztosít két lépcsős belépési azonosítást, aktiválni kell és akkor nem tud más fizetni a nevedben. Miután belépsz azután fizetsz, így van jelszó, jóváhagyó sms vagy a egyéb azonosítás meg minden.
Ne keverd ide a banki bankkártyás kettős hitelesítéses fizetést, mert annál ugye nem kell belépni sehova, de hasonló az elv. Mindkét esetben azonosítás után lesz érvényes a fizetés, már ahol ezt alkalmazni kell.[ Szerkesztve ]
-
prtvlogan
aktív tag
Na, köszönöm! Akkor az előző hosszú levelem már tárgytalan is. De miként lehet az, hogy ilyen előfizetes esetén a PayPal nem kér jelszót, semmit. Egy 3 éves gyerek simán atkattintja, és atlepi a biztonsági színvonalat.?? Kutyatapot szoktam meg rendelni, amit paypallal fizetek ki. 1, meg kell adnom a jelszót. 2 a netbankban jóvá kell hagynom a tranzakciót. 3 kapok róla emailt, és netbanki értesítést, hogy az xy számú kártyámmal tranzakciót végeztek xy összeg ertekben
De Ezek szerint Rá kell csodálkozni arra, hogy ilyen feltételek mellett. Virágzik az online csalás... Nem nézegetem a banki egyenlegem, mert nincs R szükségem. Pusztán a véletlen, hogy ezt most kiszurtam. Viszont ismétlődő előfizetes volt, tehát elvipeg a végtelenségig szivhattak volna le a pénzem. Köszi mindenkinek, azért minden lehetséges fórumon jelenteni fogom a céget, mert szerintem nonszensz, ahogy jelenleg ezeket az előfizetes éket kezelik, a elmondásuk meg megint egy gyötrelem.
Bocsánat a helyesírási hibákért, telefonról potyogtem.
Köszönöm meg egyszer. Mindenkinek, -
prtvlogan
aktív tag
válasz
slice14 #48400 üzenetére
Igen, ebben igazad van!
A céget, ahol dolgozok, nyáron feltörték a gonosz hekkerek. Az egyik informatikus rendszergazdai jelszavával jutottak be, majd mindent titkosítottak, és töröltek. Irreális összegért visszaállítottak volna mindent, viszont ennek nem engedett a cég, ezért több 100 milliós kiadással új hálózatot, rendszert telepített. Azóta mi van? Bérpapírodad meg akarod nézni, 12 karakteres jelszó, + email kód, a jelszavad 3 havonta megváltozik, és nem lehet az előző 6 havival egyező.
A számítógép jelszava ugyanez. 3 havonta meg kell változtatatnod, nem lehet az előző, tartalmazzon kis betűt, Pí számot, és egy két ismeretlenes egyenlet harmadik ismretelnes tagját.
Nem tudom, hogy mennyire hihető, vagy hihetetlen, de ezért nem akartam kamu profilt létrehozni, olyyat, amit nem használok, aktívan, és egyszer csak töröl a google.
A sztorit mostmár nagy vonalakban ismeritek, a gépet ki kell kapcsolnom, mert muszáj lefektetni a gyerekeket.
De, a kérdésem még mindig az, hogy ezt a pénzt van-e esélyem visszaszedni ettől cégtől.
Ha nincs, akkor lehet, hogy elgondolkoznom azon, hogy nyitok egy ugyanilyet. Két kattintással lehúz egy gyerek 15.000 forinttal, ha ez 1.000 ember esetén bejön, akkor köszönöm szépen! :-) Törvényt biztos nem sért, az meg hogy a számlavezető bank sem tudja, hogy hova kinek ment az összeg, csak még inkább bizakodásra ad okot. ... -
válasz
prtvlogan #48399 üzenetére
A kártyás fizetés esetén nem lehet leállítani, tiltani. Annál a cégnél kellene sztornóztatni a fizetést ahova ment a pénz, azzal hogy téves előfizetés vagy rendelés.
Itt a PayPal-on van ugyan olyan hogy lehet jelezni a jogtalan fizetést, levonást, de nálad ezt nem fogják elfogadni mert hiába kiskorú gyerek, a saját eszközödről, a saját azonosítóiddal lett kifizetve valami. Ezt nem veszik jogtalannak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kuponkunyeráló
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós topik
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- IdeaPad 5 Pro 16ARH7 16" QHD+ IPS Ryzen 7 6800HS CE RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Lenovo ThinkPad T480 / i5-8350U / 8GB RAM / 256GB / FHD / Több darab / Számla /
- Új bontatlan Technics AZ80 Bluetooth fülhallgató High End, LDAC, HI-Res Audio
- Vízszerelő Budapest összes kerületében
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest