Új hozzászólás Aktív témák
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
ex700 tipusu a tv-m, jól értelmezem ha felszeretnék venni tv műsort, akkor azt csak bekapcsolt állapotban és az adott csatornára kapcsolva tudom csak megtenni? -
MPM
tag
Na akkor én is megpróbálom: Miskolcon nem tudna valaki kölcsönadni egy napra a biztosan kompatibilis szemüvegek (TY-ER3D4ME, TY-ER3D4SE, TY-ER3D5ME, TY-ER3D6ME) közül egyet, hogy meg tudjam állapítani, hogy a TV-mmel van-e a probléma, vagy a szemüveggel?
Természetesen honorálnám a szívességet!
-
arnicode
tag
Info:
Az 5év garancia promo meghosszabítva feb.28.-ig
-
ztsoft
őstag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a Videopart szervizzel kapcsolatban. Be szokták tartani a határidőt?
Még szerdán dél előtt jelentettem a hibát a Panasonic-nak, be is diktáltam az adatokat, majd azt a választ kaptam, hogy kettő munkanapon belül keresnek telefonon a szervizből, egyeztetés miatt. Eddig ez nem történt meg.
Hétfőn hívjam megint a Panasonic-ot, vagy várjak még pár napot? Már arra is gondoltam, hogy lehet hibásan lett rögzítve a telefonszámom, így meg nem tudnak elérni.Még egy kérdés, a távirányítóra is vonatkozik a garancia? Sajnos egy pár gomb nagyon nem akar működni.
Olvasva kezo0 fórumtárs írását, Nála gyorsan lezajlott ez a rész. Igaz, annak is köze lehet hozzá, hogy messzebb lakok Budapesttől.
-
ztsoft
őstag
Sajnos, bebizonyosodott, hogy a TV-vel van probléma. Ma kaptam kölcsön egy Panasonic TY-ER3D6ME (ami ezen [link] oldal szerint kompatibilis a TV-mel) szemüveget tesztelésre, ugyan úgy szellemképes az összes forrás, amit korábban leírtam. Már csak a szerviz telefonját várom az egyeztetés miatt.
Engedjétek meg, hogy itt megköszönjem sazo fórumtárs önzetlen segítségét, Ő ajánlotta fel az említett szemüveget. Örök hálám érte!
-
MPM
tag
válasz
Csabesz1 #6442 üzenetére
Szia!
Én vettem egy párat, de egyik sem működik, nem tudom mi lehet a baj, itt írtam róla bővebben.
-
Csabesz1
csendes tag
Üdv mindenkinek.
Érdekelne, hogy a Panasonic TX-58EX780E készülékemmel a Samsung 3D SSG-3100GB típusú szemüveg használható-e? Próbálta-e már valaki?
Azt tudom, hogy a SSG-5100GB típussal működik, de valahogy a 3100-as jobban tetszene, jobban kitakarhatja a külvilágot a szem körül.
Köszönöm. -
-
kezo0
addikt
válasz
N.YCityBoy #6439 üzenetére
Akkor a Panasonicos furgont is lopták hozzá.
-
-
kezo0
addikt
válasz
trophylaci #6437 üzenetére
Update: az én tévémet ma délben már el is szállították a szervizbe, szóval ahhoz képest, hogy tegnap kapták meg a hibabejelentést, ez gyorsan ment. Ez eddig egy nagy piros pont most nekik.
A tévé talpát és minden tartozékát itt hagyták, ezekre nem lesz szükség a szervizben. Aggodalmaskodásomra, hogy vajon javítható-e még ez a 2014-es modell, azzal nyugtattak, hogy miért ne lenne javítható, nyugodjak meg, 8 éves tévéket is szoktak javítani. Majd hozzátették: és ha mégsem tudnák javítani, akkor csereutalványt fognak adni. (Azt is mondták, hogy egyébként ez egy rendkívül jól sikerült tévé, a képminősége máig etalon, és a szervizben is mindössze egy példány járt náluk eddig az AX800-asból.)És akkor a „vicces” rész. Nem sokkal azután, hogy elindultak a tévémmel a szervizbe (kb. 20 perce ment el tőlem a furgon, szóval még valószínűleg nem értek oda a Kalotaszeg u.-ba), telefonon keresett egy ember a szervizből, és megkért, hogy mondjam el, mi a tévé hibajelensége, és kérte a gyári számot is. Mindezt azután, hogy már a legelső, írásos bejelentésemben megírtam nekik részletesen mindent, és a Call Centernek is bediktáltam már egyszer telefonon ugyanezeket az infókat... Szóval a belső kommunikációjukon még lenne mit javítani. (Arról nem is beszélve, hogy a gyári számot akkor kérdezi meg tőlem a szervizes, amikor már perceken belül odaér hozzájuk a készülék, amiről csak le kéne olvasnia. Érthetetlen.)
-
trophylaci
csendes tag
Szia!
A szervíz háttér az tényleg borzalom. Én novemberben jelentettem egy hibát, -ide le sem merem írni hogy mivel- , de nekem a debreceni szervízhez továbbították a javítást. Azóta várom hogy jöjjön a szervíz a tv-ért, mert elvileg jönnek érte. Már igazából szarok rá, együtt tudok élni a dologgal csak bosszantó hogy egy egyedi gyártási hibával ennyit foglalkoznak egy nagy múltú és hírű cégnél.
-
ztsoft
őstag
Megköszönném ha lenne valakinek Mátraszőlős környékén egy Panasonic TY-ER3D5 típusú 3D-s szemüveg kölcsönbe (ha kell, ellenszolgáltatás fejébe), míg kipróbálnám a TV-vel a fentebb említett hiba miatt. Sajnos a Panasonic képviselet nem fogadja el a Samsung szemüveget (pedig itt a fórumon többen írták, hogy jó hozzá és azzal használják), így hibára sem tudom jelenteni. Itthon jelenleg nem kapható, meg ugye az a 12900 + 1000 Ft egy tesztért már egy kicsit sok, főleg ha javíthatatlan a TV, akkor kidobott pénz.
Köszönöm előre is.
-
sazo
tag
válasz
#44416768 #6425 üzenetére
Szia!
A TV minden esetben skáláz, hiszen "ki kell tölteni a rendelkezésre álló teret". Nálam egy 58DX750 TV, egy Yamaha RX-V681 erősítő egy Zidoo X9S médialejátszó van, mindegyik tudja a 4K-t, de a médialejátszó skáláz, így a TV csak megjeleníti a kapott anyagot.
Üdv:
Z
-
kezo0
addikt
válasz
hunaqua #6429 üzenetére
Azért sem értem, hogy ők miért ragaszkodnak az elszállításhoz, mert nekik is egyszerűbb lenne egy ekkora készülék esetében a helyszínre kijönni, és legalább megpróbálni helyben cserélni benne, amit kell (és ugye elvileg a hibajelzés alapján nálam is alaplapot kéne), mert az ide-oda szállítgatás számukra sem kockázatmentes. Még úgy sem, hogy megvan a tévé eredeti gyári doboza. (Amivel együtt 58 kg-ot nyom kompletten a kicsike.)
Ja, és azt is mondta a szerviz ügyfélszolgálatosa, hogy lehet, hogy csak szoftvert kell rajta frissíteni... Hát ha így lenne, ahhoz meg aztán pláne minek kell elszállítani. -
hunaqua
addikt
Azért kell a Panasonic-hoz bejelenteni a hibát,mert a Videopart ''csak'' egy szerződött javító partner.A megbízást a Panasonic adhatja nekik,hiszen a javítás költségét Ők állják garanciális esetben a javító cég felé.
Igen,a Sony partner cége kijön,és lazán cseréli az alaplapot. Az egész művelet nincs egy óra. -
kezo0
addikt
Gondoltam, leírom a fejleményeket a meghibásodott AX800-asommal kapcsolatban.
Még vasárnap éjjel e-mailben megírtam mindent a szerviznek (Videopart Kft.), hogy már a hétfő reggeli nyitáskor megkapják a bejelentést a hibáról. A levélhez csatoltam a tévé számláját, a garanciajegyet és a kiterjesztett 5 éves gariról szóló dokumentumot is.
Nagyon korrekten, még reggel vissza is írtak, hogy sajnálják a meghibásodást, és legyek szíves telefonon bejelentést tenni róla a Panasonic Call Centernél, mert ott kell kezdeni a garanciális ügyintézést. Mondjuk ez nekem kicsit fura, hogy ilyenkor nem elég a szerviznél bejelenteni a hibát, de mindegy, hívtam a Call Centert... Az ügyintéző hölgynek ismét be kellett hát diktálnom a telefonba mindazokat az adatokat, amelyeket a szerviznek már írásban megküldtem (készülék pontos típusa, vásárlás dátuma, gar.jegy száma, kiterjesztett garanciás dokumentum száma, a nevem, címem és elérhetőségem...), ami kicsit bosszantott, hiszen ugye mindezeket már egyszer megadtam a szerviznek, ráadásul írásban, ami némileg megbízhatóbb, mint a telefonba diktálni bármit is.
Oké, ezek után ismét írtam a szerviznek, hogy tudjanak róla, hogy kérésüknek megfelelően telefonon is bejelentettem a meghibásodást a Call Centernek.
Hamarosan visszaírtak, hogy köszönik szépen, már meg is kapták a Call Centertől a munkalapot, és a szállítók "a napokban" felveszik velem a kapcsolatot.
Itt láttam elérkezettnek az időt, hogy telefonon felhívjam a szervizt is, hiszen szerettem volna elkerülni ennek a kényes, 58"-es tévének a szervizbe (és talán onnan vissza-) hurcolászását. Elég hosszú beszélgetést folytattam a szerviz ügyfélszolgálatosával, aki arról győzködött, hogy már semelyik cég sem végez helyszíni javítást, ezért mindenképpen be kell hozzájuk szállítani a tévét...Mondjuk ha jól emlékszem, talán a Sony tévés topikban olvastam én már helyszínen elvégzett alaplap-cseréről, de mindegy: a pasas, bár kedves, de e téren hajthatatlan volt.
Szóval harmadik napja nem működik a tévé, és most ott tart a dolog, hogy várnom kell a szállítók jelentkezésére, akik majd időpontot fognak velem egyeztetni, hogy mikor vihetik be a készüléket a Kalotaszeg utcába.
Kiváncsi vagyok, hány nap fog eltelni, mire újból lesz egy működőképes tévém. Vagy az, aminek még csak várom a szervizbe szállítását, vagy helyette egy új... -
#44416768
törölt tag
-
Baky1987
tag
válasz
#44416768 #6425 üzenetére
Szia!
Én azt hallottam (de szigorúan csak hallottam, még én sem tapasztaltam ki jól a dolgokat, meg annyira nem is értek hozzá), hogy nem szabad a médilejátszóval skálázni, hanem minden esetben a TV-d skálázzon felfele 4k -ra. Max akkor kell a médialejátszót átrakni 4k-ra, ha tényleg 4k-s a tartalom, ami jön a médialejátszóból..
De ha hallasz vmit Te is máshol, és megosztod velem, megköszönöm
-
#44416768
törölt tag
Ex780 esetében érdemes az 1080p filmeket (külső médialejátszóval) felskálázni 4K-ra, vagy az 1080 rendben van?
-
ztsoft
őstag
Szia!
Köszönöm a válaszod!
Igen, sikeres volt a párosítás, kommunikál a TV-vel (be/ki kapcsol, frekvenciát vált).
A film nem tudom, hogy aktív módban van-e felvéve, de mint írtam a Samsung-gal tökéletes (az is aktív, ráadásul ez a típusú szemüveg a gyári tartozéka), minden maradt, csak a TV volt cserélve, így a HDMI-t is kizárnám, már csak azért is, mert a TV saját lejátszójánál is ez a jelenség.
Igen, a TV kiírja, hogy 3D jelet észlelt, át is kapcsol (a szemüveg is bekapcsol).Már próbáltam a Youtube-on is, meg 3D demókkal is, de ugyan az a helyzet, még a 2D -> 3D átalakításnál is.
Írtam a Panasonic-nak is, annyi volt a válaszuk, hogy csak a gyári szemüveggel garantált a tökéletes 3D. Sajnos ezt a típust (Panasonic TY-ER3D5) itthon már nem lehet kapni, rá is kérdeztem, hogy honnan lehetne beszerezni (csak már elmúlt 17 óra, így holnapra tolódik a válasz). Sajnos nincs Blu ray lejátszóm, így az kilőve.
Eddig nagyon pozitív a Panasonic hozzá állása.
-
AL
addikt
Szia ! A szemüveg párosítása sikeres volt a TV - vel ? A letöltött film aktív módban van felvéve ? A HDMI kábel jó ? A film elindulásakor a TV kiírja, hogy 3D adás ? Ezeket kellene ellenőrizni . Jobb ötletem nem nagyon van .
Interneten is próbáld ki, de nekem is volt ott olyan, ami szellemképes volt . Amikor Hozzáértőktől érdeklődtem, hogy miért, azt mondták, hogy : vannak aktív és passzív felvételek a neten . Ha van 3D Blu ray azzal biztosan megtudnád állapítani, hogy hol a hiba . Üdv. -
ztsoft
őstag
Sziasztok!
Nem rég vásároltam egy TX-48AS640E típusú TV-t, sajnos a 3D nézhetetlen, szellemképes.
Már több anyaggal is kipróbáltam (még 2D -> 3D is), LibreElec box nasról, USB-s pendrive-ról, de ugyan az a jelenség. Már próbáltam közelebbről, távolabbról, oldalról, semmi változás. A szemüveg egy Samsung SSG-5100GB (SSG-P51002 van a dobozán) ezt kaptam hozzá.
Ugyan ezek a források egy Samsung PS51F5500-án ugyan ezen szemüvegekkel (8db van belőlük) hibátlan.
Az lenne a kérdésem, hogy a Panasonic TV hibás lenne, vagy a szemüveg nem jó hozzá (itt a fórumon azt olvastam, hogy többen hibamentesen használják ugyan ezzel a felállással)? Vagy esetleg van valami beállítás, amin átsiklottam (már mindent állítgattam)? A TV 2019 decemberéig garanciás.
Előre is köszönöm a válaszokat.
-
arnicode
tag
Sziasztok!
Tulajoktól kérdezném ex600 és ex700-ban van PVR?
-
kezo0
addikt
Köszi a választ, akkor reménykedem, hogy velem is tisztességesen fognak bánni.
Írtam, hogy nekem kellene a 3D is (sok ilyen anyagom van, nem csak virágboltiak, hanem fizikai BD3D lemezeken is), ezért lennék bajban, ha csere lenne, mivel az OLED-ek nem tudják a 3D-t.Pro Koryak: a 65” is problémás, írtam azt is, hogy nálam az sajnos nem fér el. Az 5 éves garival meg az a gond, hogy jan. 20-ig tart az akció, így esélyes, hogy mire csere esetén hozzájutnék egy új készülékhez, addigra pont kifutnék az időből...
Szóval talán a legjobb opció most az lenne, ha javítható lenne a tévé, mégpedig gyorsan, és úgy, hogy nem viszik el. Tudom, bilibe lóg a kezem.
-
MPM
tag
EX780E-vel használ valaki SSG-3100GB 3D-s szemüveget?
Sikerült beszereznem 2 db-t, de a kezdeti örömök után rájöttem, hogy egyik se működik jól. A jobb lencséken is a bal szem képe jelenik meg dominánsan, csak halványan látható a jobb szem képe, így szinte egyáltalán nem észlelhető a 3D, max a kettő látás. (A bal lencse se tökéletesek, de azok úgy ahogy elfogadhatók.)
Kérdésem, lenne, hogy másnak jól működik ez a szemüveg ezzel a TV-vel? Azt szeretném kideríteni, hogy kompatiblis-e egymással, vagy valami gagyi hamisítványt sikerült beszereznem, vagy a TV-m rossz? Vagy esetleg lehet valahogy konfigurálni az eszközöket, hogy működjenek? (Kerestem, de nem találtam.)
(Még egy megjegyzés: Elvileg a szemüveg bekapcsolásakor ki kéne írnia a tv-nek, hogy csatlakoztattam az eszközt, de semmi jelzés nincs, amikor átváltok 3D módra, akkor jelzés nélkül működik, majd ha vége a filmnek, automatikusan kikapcsol a szemüveg.)
-
-
xabel
csendes tag
válasz
N.YCityBoy #6414 üzenetére
Nem használnám játékra, ezért az input lag nagysága nem igazán befolyásolja a döntésemet, inkább tényleg az a fontos, hogy egy HD tv adású focimeccs jól nézzen ki, illetve a filmeket és sorozatokat ilyen méretben is élvezhetően adja vissza.
-
sting2
addikt
válasz
N.YCityBoy #6412 üzenetére
A KS sorozat egy nagyon jól összerakott készülék a tudását tekintve.
Up neki! -
Szerintem amiket írtál elég nagy különbségek, plusz még amit fentebb írtam, az inputlag a DX-nél ha konzolozol akkor az a 45ms game módban rengeteg, no meg azért az ár sem ugyanaz a kettőnél ugye😎
Én ezért nem vettem meg sajnos, az EX-re pedig nem lett volna annyi cash, így választottam más alternatívát, és nem bántam meg -
-
szpetyko
csendes tag
Sziasztok!
Alig másfél hónapja vettem egy TX-55EX600E típusú készüléket, és most vettem észre, hogy 1 pixel kiment. Nem nagy gond, de mik a tapasztalatok? Gyakran pixelhibásodik?
Üdv
-
xabel
csendes tag
Sziasztok!
Régóta szemezek a lehetőséggel, hogy vegyek egy nagyobb méretű tévét. Most adódott két lehetőség is, már csak az a kérdés, hogy szerintetek melyik a jobb ár/érték arányú: TX-55EX600E 190e forintért vagy egy TX-55DX600E 130e forintért? A fő használati esetek: tévé műsorok közül szinte csak sport közvetítések, illetve számítógépről sorozatok, filmek nézése lenne. Köszi a segítséget! -
Pro Koryak
addikt
"A Te eseted szerintem más, ha nem tudják megjavítani, akkor csereutalványt adnak, amit a vásárlás helyén lehet levásárolni a blokkon szereplő értékben ( 800 ezer ) . Ezért most már egy Oled készüléket is kapsz, de ezen szerintem még ne izgulj, nem biztos, hogy olyan komoly a hiba . "
Pedig jobban járna, ha komoly hiba lenne, mert akkor max200-ból meglenne az új 65" pana oled!
Amit, ha jól tudom megint lehet 5évre hosszabbítani. -
AL
addikt
Szia ! Nekem még régebben ( 5 éve ) volt garanciális cserém . Szerencsére nem ilyen komoly gondom volt, mint neked . Az én készülékemnek típushibája volt, amit igazából nem is mindenki vett észre ( néhány Blu Ray filmnél egy - egy jelenetnél torzult a kép ), ezért egyedi esetként kezelték . Szerelő nem jött ki, csak a garanciális ügyintézők közül egy kolléga . Többször próbáltak frissítésekkel javítani rajta, de nem sikerült, ezért felajánlották a cserét . Elvileg ahogy Te is írtad a készülék utódja jár érte, de mondták, hogy mást is választhatok . Én egy nagyobbat választottam, ezért rá kellet fizetni . A Te eseted szerintem más, ha nem tudják megjavítani, akkor csereutalványt adnak, amit a vásárlás helyén lehet levásárolni a blokkon szereplő értékben ( 800 ezer ) . Ezért most már egy Oled készüléket is kapsz, de ezen szerintem még ne izgulj, nem biztos, hogy olyan komoly a hiba . Az ügyintézésükről én csak jót tudok mondani. Nem próbáltak lerázni, inkább Ők is kíváncsisággal, érdeklődéssel kezelték a problémámat . Üdv.
-
kezo0
addikt
Baj van.
Jan. 15-én lesz három éves a TX-58AX800E tévém, és valószínűleg elhalálozott benne az alaplap(on valami).
Van ebben a tévében egy szenzor, ami előtt elhaladva a képernyő feléled standby-ból, és a képernyő alján megjelenik egy infó-sáv, ami mutatja az aktuális időjárást, az utoljára rögzített műsor címét és még pár hasonló infót. Ilyenkor elég annyit mondani, hogy “my home screen”, és a tévé bekapcsol erre a hangutasításra. Mármint akkor, ha minden normálisan működik. Kényelmes volt eddig így bekapcsolni, hozzászoktam már.
Pár napja viszont elkezdte azt csinálni a tévé, hogy amikor beszambáztam a mozgásérzékelő szenzor látóterébe, nem csak a megszokott info-sáv jelent meg alul a képernyőn, hanem eleinte kis színes foltokból álló téglalapok is, majd tegnap már eljutott odáig a dolog, hogy az info-sáv egyáltalán nem jött fel, csak ezek a fura, színes, téglalap alakú foltok. Ettől függetlenül a tévét még nagy nehezen, többszöri távirányító-nyomkodással be lehetett kapcsolni, és utána működött is normálisan.
A nap végén gondoltam egyet, és elhatároztam, hogy egy kis ideig áramtalanítom tévét, hátha csak valami szoftveres gubanc támadt, amit így talán sikerül helyrerakni. Na, ezt nem kellett volna, mert azóta már egyáltalán nem kapcsol be a tévé. Amint áram alá helyezem, a hátsó bekapcsoló gombot hosszan kell benyomni, hogy egyáltalán történjen valami, és ekkor is mindössze addig jut el, hogy kb. egy-két percig megjelenik a nagy Panasonic logo, majd eltűnik, és a tévé kikapcsol. Ha ekkor újra megpróbálom bekapcsolni, akkor a tévé elején levő power led 13-szor felvillan, majd kis szünet után újra 13-szor, és ezt ismételgeti. Annyit tudtam kiguglizni, hogy a 13 felvillanás alaplappal kapcsolatos hibára utal.Mondjuk a táblázat, amit sikerült megtalálnom a neten, elvileg Panasonic plazmák power ledes hibaüzeneteit tartalmazza, de felteszem, hogy a villogás-kódok a LED-tévéiken is ugyanazok maradtak. Mindenesetre ennél frissebb infót nem tudtam előbányászni sehonnan. „Természetesen” a tévé user guide-ja sem tartalmazza a villogós hibakódok leírását...
Na szóval hétfőn hívhatom a szervizt, és kicsit be vagyok tojva, hogy mi fog történni. Szerencsére 5 éves garancia van a készülékre, amin még bőven belül vagyok, de kissé aggódom, hogy
- lesz-e még alaplap ehhez a 2014-es modellhez;
- ha lesz alaplap, mennyit kell majd várni rá (mert az szinte biztos, hogy itthoni raktárban nincs);
- ha ki tudják cserélni az alaplapot, akkor ahhoz elszállítják-e a tévét a szervizbe, vagy házhoz jönnek, és a helyszínen végzik el a javítást (remélem, az utóbbi, mert nem bízom az ide-oda szállítgatásban egy ekkora tévénél);
- ha netán nem lesz már cserealkatrész, akkor mi lesz az eljárás: felajánlanak egy mostani, hasonló tudású modellt a tévém helyett?
- ha felajánlanak egy másik tévét, vajon melyik típus lesz az? Nekem kell a dupla tuner, a dupla CI+ foglalattal, és kellene az aktív 3D is – hogy csak pár olyan feature-t említsek, ami máris jócskán leszűkíti a kört. Az én tévém akkor, amikor megvettem, ebben a képátlóban majdnem a legdrágább modell volt, talán csak egy modell volt felette árban. Mindenesetre 800e Ft felett volt akkoriban az ára, és én 750e-ért vettem meg leakciózva 2015 januárjában, szerintem az utolsó példányt, ami még volt belőle az országban. Gyönyörű képű, nagytudású 4K tévé, persze még nem HDR-es, de ettől függetlenül nagyon megszerettem, hozzámnőtt. Ha cserélni kell, mi fogja eldönteni, hogy mit adnak helyette? A régi ára, amennyiért három éve megvettem? A mostani értéke (amit hogyan állapítanak meg?)? A paraméterei? Ez utóbbival pl. csak az a gond, hogy ahogy nézem, ennél csak kisebb vagy nagyobb tudású készülékek vannak most a kínálatban. Eleve pont ilyen képátlójú alig van, márpedig nálam nem fér el egy 65”-os tévé, 55”-osra viszont nem szeretnék visszalépni, mert azért számít az a 3” is...Bocs, ha egy kicsit hosszú lére eresztettem, de most eléggé aggódom, hogy mi lesz, és gondoltam, hátha van itt olyan, aki került már hasonló helyzetbe ilyen nagyértékű tévé garanciális javításával ill. cseréjével. Jó lenne előre tudni, hogy milyen hozzáállásra számíthatok a Videoparttól: korrekten intézik az ilyen ügyeket, vagy szívózni fognak, a végsőkig elhúzva az ügy megoldását, igyekezve rámsózni valami gyengébb tudású tévét (már ha egyáltalán csere lesz ebből)?
-
sting2
addikt
válasz
N.YCityBoy #6399 üzenetére
Nem valós 10 bit, és ne is higgyük hogy egyenlő a valós 10 bittel..
Illetve, hogy ne csak PSN-en morzézzunk :
-
mano
csendes tag
válasz
N.YCityBoy #6399 üzenetére
Szia!
DX750
A displayspecifications oldal szerint:
https://www.displayspecifications.com/en/comparison/bc7518068
10 bits (8 bits + FRC)
-
greenday
csendes tag
válasz
Baky1987 #6382 üzenetére
Szia, csak a film elején nézted az infot vagy közben is? Csak mert nekem amikor elindítok egy filmet, előrebufferel a Netflix lejátszója és az elején van, hogy SD-ben indul el és egyre jobb a minőség...
Kipróbáltam egy filmnél úgy, hogy épp bekapcsolatam csak a tv-t, és először 720p aztán 1080, 1440
és úgy 1 perc után nekem 2160-at ír ki a filmre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardvereket hozott a májusi cserebogár
- Kerékpársportok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- One mobilszolgáltatások
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- DUNE médialejátszók topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Xiaomi Poco M6 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest