Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    Sziasztok!

    Nem rég vásároltam egy TX-48AS640E típusú TV-t, sajnos a 3D nézhetetlen, szellemképes. :W Már több anyaggal is kipróbáltam (még 2D -> 3D is), LibreElec box nasról, USB-s pendrive-ról, de ugyan az a jelenség. Már próbáltam közelebbről, távolabbról, oldalról, semmi változás. A szemüveg egy Samsung SSG-5100GB (SSG-P51002 van a dobozán) ezt kaptam hozzá.

    Ugyan ezek a források egy Samsung PS51F5500-án ugyan ezen szemüvegekkel (8db van belőlük) hibátlan.

    Az lenne a kérdésem, hogy a Panasonic TV hibás lenne, vagy a szemüveg nem jó hozzá (itt a fórumon azt olvastam, hogy többen hibamentesen használják ugyan ezzel a felállással)? Vagy esetleg van valami beállítás, amin átsiklottam (már mindent állítgattam)? A TV 2019 decemberéig garanciás.

    Előre is köszönöm a válaszokat. :R

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz AL #6423 üzenetére

    Szia!

    Köszönöm a válaszod!
    Igen, sikeres volt a párosítás, kommunikál a TV-vel (be/ki kapcsol, frekvenciát vált).
    A film nem tudom, hogy aktív módban van-e felvéve, de mint írtam a Samsung-gal tökéletes (az is aktív, ráadásul ez a típusú szemüveg a gyári tartozéka), minden maradt, csak a TV volt cserélve, így a HDMI-t is kizárnám, már csak azért is, mert a TV saját lejátszójánál is ez a jelenség.
    Igen, a TV kiírja, hogy 3D jelet észlelt, át is kapcsol (a szemüveg is bekapcsol).

    Már próbáltam a Youtube-on is, meg 3D demókkal is, de ugyan az a helyzet, még a 2D -> 3D átalakításnál is.

    Írtam a Panasonic-nak is, annyi volt a válaszuk, hogy csak a gyári szemüveggel garantált a tökéletes 3D. Sajnos ezt a típust (Panasonic TY-ER3D5) itthon már nem lehet kapni, rá is kérdeztem, hogy honnan lehetne beszerezni (csak már elmúlt 17 óra, így holnapra tolódik a válasz). Sajnos nincs Blu ray lejátszóm, így az kilőve.

    Eddig nagyon pozitív a Panasonic hozzá állása. :C

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #6424 üzenetére

    Megköszönném ha lenne valakinek Mátraszőlős környékén egy Panasonic TY-ER3D5 típusú 3D-s szemüveg kölcsönbe (ha kell, ellenszolgáltatás fejébe), míg kipróbálnám a TV-vel a fentebb említett hiba miatt. Sajnos a Panasonic képviselet nem fogadja el a Samsung szemüveget (pedig itt a fórumon többen írták, hogy jó hozzá és azzal használják), így hibára sem tudom jelenteni. Itthon jelenleg nem kapható, meg ugye az a 12900 + 1000 Ft egy tesztért már egy kicsit sok, főleg ha javíthatatlan a TV, akkor kidobott pénz.

    Köszönöm előre is. :R

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #6435 üzenetére

    Sajnos, bebizonyosodott, hogy a TV-vel van probléma. Ma kaptam kölcsön egy Panasonic TY-ER3D6ME (ami ezen [link] oldal szerint kompatibilis a TV-mel) szemüveget tesztelésre, ugyan úgy szellemképes az összes forrás, amit korábban leírtam. Már csak a szerviz telefonját várom az egyeztetés miatt.

    Engedjétek meg, hogy itt megköszönjem sazo fórumtárs önzetlen segítségét, Ő ajánlotta fel az említett szemüveget. Örök hálám érte! :R

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    Sziasztok!

    Lenne egy kérdésem a Videopart szervizzel kapcsolatban. Be szokták tartani a határidőt?

    Még szerdán dél előtt jelentettem a hibát a Panasonic-nak, be is diktáltam az adatokat, majd azt a választ kaptam, hogy kettő munkanapon belül keresnek telefonon a szervizből, egyeztetés miatt. Eddig ez nem történt meg.
    Hétfőn hívjam megint a Panasonic-ot, vagy várjak még pár napot? Már arra is gondoltam, hogy lehet hibásan lett rögzítve a telefonszámom, így meg nem tudnak elérni.

    Még egy kérdés, a távirányítóra is vonatkozik a garancia? Sajnos egy pár gomb nagyon nem akar működni.

    Olvasva kezo0 fórumtárs írását, Nála gyorsan lezajlott ez a rész. Igaz, annak is köze lehet hozzá, hogy messzebb lakok Budapesttől.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz kezo0 #6448 üzenetére

    Szia!

    Igaz, ez egy jó ötlet. Köszönöm.

    Más. A távirányító probléma megoldódott, szétszedtem és nagy meglepetés ért. Valami ragadós trutyi volt benne (az előző gazdi ajándéka :D ), ki is mostam tiszta alkohollal, most már tökéletesen működik.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #6445 üzenetére

    Úgy látom a Panasonic-nál sem megy minden zökkenőmentesen, a múlt szerdai hiba bejelentésem eltűnt (nincs a rendszerben), most megint felvették az adatokat. :W

    A Videopart szerviznél korrekt volt a srác, több helyen is érdeklődött, de nem találta a munka lapot (egyben a hibáról is beszéltünk), mondta, hogy hívjam ismét a Panasonic-ot (amúgy is ez lett volna a következő lépés).

    A szállítás is érdekes lesz, mivel a TV doboza nincs meg (az előző tulaj kidobta, a szervizben sincs), nem tudom, hogy mibe tudom majd csomagolni. :F

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz AL #6453 üzenetére

    Szia!

    Nálam is "ki lehet kapcsolni" (azaz 3D -> 2D), igen, ekkor szemüveg nélkül tökéletes a kép.
    Csak nekem a 3D megjelenítéssel van problémám, megvan a 3D élmény (érzet), csak szellemkép is társul hozzá.

    Már teljes biztonsággal kizártam mindent, biztos vagyok benne, hogy a TV-vel van probléma. Azt meg kétlem, hogy a neten fellelhető összes 3D-s demó rossz lenne (LG, Samsung, Sony, stb., persze a Samsungon megnézve mind tökéletes).

    Azért köszönöm.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz AL #6457 üzenetére

    Szia!

    Ha már külön említed (igaz, nem tudom, hogy mi különbség van köztük), de akkor miért működik a Samsung TV-n (ugyan úgy aktív az is, ráadásul, még ugyan azzal a szemüveggel nézem)?

    Már a Videopart-nál is említette a srác (azaz, körül írta a "virágboltos" forrásokat :D ), mire közöltem, hogy a 3D-s demókkal is gond van, így már elfogadta, hogy mégis a TV-vel lesz a probléma. :C

    [ Szerkesztve ]

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #6452 üzenetére

    Újabb fejlemény az ügyben, ma hívtak a szervizből (azaz, egy 37 körzetszámú telefonról, Heves megye, nem találtam semmi infót a számról), csütörtök vagy pénteken jönnek megnézni a TV-t. Ismét előkerült a Samsung szemüveg, mint hiba forrás, meg, hogy csak a Blu ray 3D-s film a tökéletes (ez estben maradok a Samsungnál, annak mindegy a forrás, úgy is tökéletes a 3D). Eddig kettő lehetséges ok kavarog a fejembe,

    1, hülyének néznek, hogy nem értek hozzá, a TV nincs baja.
    2, ismert hiba, de megpróbálják a felhasználónak beadni, hogy ez így tökéletes (azaz, hülyének néznek).

    Igaz, van még egy, a TX-47AS640E csak akkor képes tökéletes 3D-s képet adni, ha minden körülmény megfelelő (ami igen csak rossz fényt vet a Panasonic-ra).

    Nos, még mindig itt van a másik TV, bármikor tudom ellenőrizni a forrást. Azt meg nem hiszem el, hogy az egyik TV tökéletesen megjeleníti, a másik már csak szellemképesen tudja a 3D-t.

    Már alig várom, kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki belőle (sajnos, már nagyon kezd hasonlítani a helyzet a UPC-s probléma megoldásra).

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #6462 üzenetére

    Újabb fejlemény a garanciális javíttatás ügyében. A szerviz visszadobta, mondván ez csak egy vélt hiba, a TV jól működik (mindezt úgy, hogy nem is látták a TV-t, nem jöttek a megbeszélt időpontban)! :F A kifogás indoka az volt, hogy nem tudok biztosítani számukra gyári 3D-s szemüveget a kipróbáláshoz (talán még én vegyek nekik szerszámot is, hogy tudjanak dolgozni)! :Y

    Akivel beszéltem, az azt mondta, hogy nincs nekik Panasonic szemüveg. Rá kérdeztem, hogy akkor hogyan ellenőrzik a szervizben a TV-t? Erre jött a frappáns válasz, természetesen a tulajdonos szemüvegével (ez volt a CIVIS-TV SZERVIZ, gondolom a munkájukat is így végzik), csak mellékesen, a Panasonic TV-hez nem is lehet jó a Samsung szemüveg, mivel teljesen más szoftver fut a két készüléken, ezt az mondta, akivel telefonon beszéltem! :DDD Ráadásul nem is Ők jöttek volna hozzám, hanem a Gyöngyösi FM 95 Bt. szerelői (Ők hívtak telefonon, mint korábban írtam), amiről a Panasonic központ nem is tud!

    Már az is érdekes, hogy a munkalap miért a Debreceni szervizhez (CIVIS-TV SZERVIZ) került, ami több, mint 200km-re van tőlem, szemben a Budapesti (Videopart Kft) ami ~100km.

    Hívtam a Panasonic Ügyfélszolgálatát, hogy panaszt tegyek, de itt is falba ütköztem. Miszerint nincs kapcsolatuk a szervizzel, csak a munkalapot továbbítják! Nyomatékosan kértem egy elérhetőséget, hogy panaszt tegyek, erre kaptam az Ő e-mail címüket (az ügyfélszolgálatos hölgy nem is akarta elhinni a történteket).

    Nagy nehezen sikerült egy webshop-ot találni, ahol még van raktáron a Panasonic TY-ER3D6ME szemüveg, meg is rendeltem (ami 14300 Ft-omba kerül szállítással). :W

    Ennek még lesz folytatása, meg fogom írni a panasz levelet, ha nem történik semmi, akkor megyek tovább!

    Sajnálom a Panasonic-ot, tényleg szép a kép a TV-ben, de ilyen feltételek mellet többet biztos, hogy nem veszek!

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz Pro Koryak #6468 üzenetére

    Igen, itt a hardveraprón, 2014 decemberében vásárolták (megvan az 5 év kiterjesztett garancia).

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz Pro Koryak #6470 üzenetére

    Elmondása szerint nem használta a 3D-t. Fel is ajánlotta, hogy vissza veszi, ha nem sikerül javíttatni.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz trophylaci #6472 üzenetére

    Szia!

    Én a helyedben simán bepanaszolnám Őket a Panasonic-nál. Erre a javításra biztos nem várnék 2 hónapot (biztos van sürgősebb javítani valójuk, de ez már túlzás).

    Érdekes módon a Video-Part kft (központi márkaszerviz) ügyfélszolgálatával normálisan lehetett beszélgetni. Meg azt mondta, hogy ha megkapják a munkalapot, Ők akkor is a szervizbe szállítják a készüléket hogyha nincs is semmi baja. Akivel beszéltem, az értett is hozzá, ki akart zárni minden felhasználói hibát (ezt meg is értettem, persze, mind ezt normális hangnemben). Mikor említettem a kölcsönkapott Panasonic szemüveget, akkor már Ő is hajlott arra, hogy a TV-vel lesz a gond.

    Sajnos nem hozzájuk került a munkalapom (nem is értem, hogy miért, szerintük hozzájuk tartozok, mivel Ők vannak a legközelebb hozzám).

    Eddig a Call Center-re sem lehet egy rossz szavam sem (na jó, az első hiba bejelentésem elveszett a bit-ek között), kedvesek, segítőkészek. Az e-mail-re is hamar válaszoltak.

    Más. Elég nehéz leírni, hogy mi a pontos hiba, de talán egy képpel könnyebb lesz (neten találtam, ha valakinek ismerős, akkor elnézést kérek érte, hogy engedély nélkül felhasználtam :B ). Ehhez hasonlót látok a szemüvegen keresztül, mint a jobb oldali alak. Ugyan ezt látom a Samsung és Panasonic szemüveggel is, forrástól függetlenül.

    (#6473) kezo0 Ez egy jó kérdés. Régen járt, még emlékszek rá, hogy bizonyos napon túli javítás után járt a csere készülék a javítás idejére. Szerintem nézz utána.

    [ Szerkesztve ]

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz kezo0 #6475 üzenetére

    Köszönöm, hogy megosztottad velem, velünk. Jelenleg az én ügyemet nem érinti, mivel a szerviz vissza utasította a javítást, nevetséges indokkal (én még ilyet soha nem tapasztaltam). A linkeden sem találtam erre vonatkozó információt, hogy ilyenkor mik a jogaim, vagy hova fordulhatok.

    Majd kiderül, hogy a Panasonic-nak írt panasz levél (e-mail) megteszi-e a hatását, vagy a fogyasztóvédelemhez (nem tudom jelenleg ki a jogutód) kell fordulnom. De az biztos, hogy lesz következménye.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz kezo0 #6477 üzenetére

    Szia!

    Nálad sem megy minden hiba nélkül.

    Én már a második kört futom velük, kíváncsi leszek, hogy most kihez kerülök, lesz-e végre tökéletes TV-m.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #6467 üzenetére

    Újabb fejlemény az ügyben.
    Most nem kellett újabb hiba bejelentést tennem, az új szemüveg (Panasonic) megérkezése miatt. Így újra vártam a kapcsolat felvételt, de ez nem történt meg az elmúlt 2 napban.
    Ismét írtam a Panasonic-nak, erre az a válasz jött, hogy többször is próbáltak hívni, de nem sikerül. Csak egy probléma van, hogy rossz számon próbálták. :W

    Érdekes módon a munkalapon biztos a jó szám szerepel, mert a múltkor is fel tudtak hívni (még mindig a Debreceni Cívis TV Szerviz Kft.), azóta meg nem vettek fel újra adatokat!

    Kezd tele lenni a hócipőm az egésszel!

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #6487 üzenetére

    Ma sikerült felvenni a kapcsolatot a Cívis TV Szervizzel. Rossz telefonszám szerepelt náluk az adatbázisban (csak azt nem értem, hogy a múltkor mégis fel tudtak hívni). Ezt orvosoltuk.

    A Gyöngyösi szervizes ismét hívott, hogy hétfőn délelőtt jönne (hacsak nem közbe semmi, de mindenféle kép felhív előtte). :C Remélem már nem lesz leállítva, és sikerül eljutni hozzám is, és végre érdemben is bizonyítani tudom, hogy gond van a TV-vel.

    Más. Ma kipróbáltam a Panasonic TY-ER3D6ME szemüveget egy Samsung PS51F5500 TV-n is. Nagy meglepetésemre párosításnál kiírta, hogy a párosítás sikeres (szemüveg képet is kitette), csak az akkumulátor töltöttségét nem jelezte. :Y Úgy látszik a Samsung máshogy áll a más márkák támogatásához.
    Használat közben nem vettem észre különbséget a gyári és a Panasonic között.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz sting2 #6490 üzenetére

    Ahhoz képest, hogy "halott" formátum, elég sok új film jön ki így, [link]. A másik meg, hogy a TV még garanciális, már ha csak az eladási értékét nézem (azaz, érték csökkentő, ha nem tökéletes), így megér ennyit.

    Főleg, hogy rávilágítok a gyártó hazai képviselet, szerződött szerviz gyengeségeire, hiányosságaira. Esetleg később még segítség is lehet, egy hasonló cipőben járó tulajnak.

    Nem utolsó sorban, nem szeretem, ha hülyének néznek, nem is hagyom magam.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #6489 üzenetére

    Újabb fejlemény az ügyben.

    Hétfőn (02.05) jött a szerelő, megnézte a TV-t. Néztünk egy HD TV adást, 2D -> 3D átalakítással, meg egy 3D-s demót a pendrive-ról. Látta Ő is, hogy valami gond van a TV-vel, el is vitte.

    Ma felhívtam, hogy van-e valami fejlemény a javítással kapcsolatban. Várja a szakvéleményt a Debreceni szervizből, amit jövő hét elejére ígértek. Ha megkapja, akkor majd fel fog hívni.

    Ismerve a Debreceni szerviz hozzáállását (tapasztalatok alapján, amit korábban le is írtam), ez sokáig fog tartani.
    Nem ismerem a többi márka szervizelési szokásait, de amit a Debreceni szerviz művel, azt felháborítónak tartom! Főleg nem méltónak egy ilyen nagy múltú márkához, mint a Panasonic.

    Azért kíváncsi lennék, hogy az anyacég mennyit tud az egészről.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz Pro Koryak #6500 üzenetére

    Ja, ha tudnák angolul, akkor meg is tenném. A barátom (Google) ehhez kevés, fordítva is úgy kell kimazsolázni a szövegből a lényeget, ott meg sem értenék, hogy miről van szó. :DD

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #6499 üzenetére

    Újabb fejlemény (úgy néz ki, hogy az utolsó).

    Ma hívott a szervizes (aki Debrecenből jött fel Gyöngyösre), hogy a TV-nek semmi baja nincs. Elmondása szerint csak 3D-s Blu-ray lejátszóról, 3D-s filmmel ad tökéletes 3D-s képet! :Y A 2D->3D átalakítás csak ennyit tud, azaz, használhatatlan!

    Ezek után, ezen a típuson (TX-48AS640E) csak és kizárólag 3D-s Blu-ray lejátszóról használható a 3D! Erről szakvélemény is készül!

    A fentebb említett úriember elmondása szerint hozott magával egy ugyan ilyen 40"-os készüléket, összehasonlítás céljából, szintén elmondása szerint, mind a két készülék ugyan olyan tesz paramétereket produkált.

    Azt nem tudom, hogy ez minden Panasonic TV-re vonatkozik-e vagy csak az említett két típusra (esetleg típus hiba), de az biztos, hogy ez volt az első, és egyben az utolsó Panasonic készülékem!

    Már túl sokat buktam az üzleten. Nagyon nagy csalódás volt, amennyi jót olvastam erről a modellről, de erről a hibáról egy szót sem.

    Köszönöm a hozzászólásokat, az önzetlen felajánlást! Köszönöm Panasonic, nagy élmény volt! :(((

    ui.: Ha valakit érdekel egy Panasonic TY-ER3D6ME szemüveg (pár percet volt használva), az keressen privátba.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz Piftuka #6527 üzenetére

    Szia!

    Először is, köszönöm a válaszodat. Másodszor, nem vettem magamra.

    A TV-kről, Panasonic TX-48AS640E, Samsung PS51F5500 (mind két TV aktív 3D-s, RF-es). A szemüvegekről, Panasonic TY-ER3D6ME (kompatibilis a Panasonic TV-vel, [link]), Samsung SSG-5100GB (Samsung gyári tartozék).

    Kezdésnek, egy használt készülékről van szó, amihez az előző tulaj kettő darab Samsung szemüveget adott, amit a Panasonic és a szerviz sem fogadott el (mint utóbb kiderült, tökéletesen működik vele, ahogy itt a fórumon is olvastam), ezért vettem az ajánlott szemüveget. Ugyan úgy, ugyan azt a hibát produkálja mind a kettő szemüveggel a Panasonic TV.

    A párosítás sikeresen megtörtén mindkét TV-nél, mindkét szemüveggel (működik a 3D hatás is), csak a Panasonic-nál szellemképes (ez forrástól, szemüvegtől függetlenül így van, ezt a szerelő is látta, aki elvitte a TV-t, meg is jegyezte, hogy valami nincs rendben).

    A 2D->3D átalakítás úgy került a képbe, hogy a szerviz nem fogadta el forrásnak az internetről letöltött 3D demó videókat, mivel ez forrástól független (mellékesen a Samsung-on működik, nem szellemképes, mint a Panasonic, igaz nincs az a nagy élmény, mint a filmeknél, de ez most lényegtelen), így próbálkoztam ezzel.

    Igen, Half-OU, Half-SBS filmeket néznék (utóbbit többségében, azt olvastam, hogy jobb az aktív TV-hez), de itt most nem a tökéletes élménnyel van baj, azaz, az "élmény" meglenne mind a két TV-nél, azzal a különbséggel, hogy a Panasonic szellemképes, nézhetetlen.

    Most próbálok szerezni egy 3D-s Blu-ray lejátszót meg 3D-s filmet a próbához (igen, csak próbához, mert nekem elég az az "élmény", amit a Samsung-on látok, ha ezt tudná a Panasonic is, akkor nem lenne miről beszélni), ha azzal is jelentkezik a hiba, akkor ismét be fogom jelenteni hibára.

    Amiért a Panasonic-ot szidom, leírom, az a szerviz hozzáállassa miatt van (amit leírtam, azt a szervizes mondta telefonon), ezt ki is fejtem. Ha a tervezéskor betesznek egy szolgáltatást (esetünkben 2D->3D átalakítás), gondolom nem azért tették bele, hogy használhatatlan legyen (mint ahogy a szervizes állítja, hogy ez csak ennyit tud, érdekes módon a Samsung-on jól működik). Ezek alapján vagy a Panasonic-nál rontottak el valamit, vagy a szervizes akar hülyének nézni.

    Amit most leírtam, azt mind végig beszéltük a Videopart szerelőjével telefonon, mindenre kitérve (a virágboltot is ideértve ;) ), és arra a következtetésre jutott az elhangzottak alapján, hogy valószínű a TV-vel lesz a probléma.

    Természetesen tisztába vagyok azzal is, hogy a különböző márkák másként jeleníthetik meg a tartalmat, eltérés lehet az élmény között, de azt nem hiszem el, hogy az egyik TV-n az összes forrás (ide értve a 2D->3D átalakítást is) jó, míg a másikon nézhetetlen.
    Meg lehet itt dobálózni a szak szavakkal, meg, hogy teljesen más szoftver fut a két készüléken, meg, hogy ez a modell 2014-es, már elavult, ne is várjak tőle többet (ezt mind a szervizes mondta, mellékesen a Samsung 2013-as). Mivel én is szerelő vagyok (csak más területen), így ezek a halandzsák nem hatnak meg, főleg az, ha hülyének akarnak nézni.

    A szakvéleményről még nem tudok nyilatkozni, mivel még nem láttam, ahogy a TV sem érkezett még vissza, de kíváncsi leszek rá (nem is értem, hogy hogyan lehet úgy szakvéleményt kiadni, hogy két azonos típusú, de eltérő átmérővel rendelkező TV-t hasonlítunk össze, ezt a szervizes mondta telefonban, hogy ez alapján nincs semmi baja a TV-nek, mivel a másik is ugyan az produkálja).

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz arnicode #6530 üzenetére

    No igen, ezt bebuktam. :D :C

    Ha én is így dolgoznák, akkor már senki nem jönne hozzám, ezt meg sem engedhetném magamnak, de még ha lehetne sem tenném. Ezzel csak saját magamat járatnám le. Egyeseknek ez nem számít.

    Pedig az említett modell nagyon jó, egy plazmát váltana (ha ez a hiba nem volna, akkor meg lennék elégedve vele).

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz Piftuka #6532 üzenetére

    Köszönöm a válaszod. Akkor én is sorban megyek.

    1. Erről még nem olvastam, igaz nem beszélek más nyelvet, így a külföldi fórumokat a Google barátom segít megérteni (több, kevesebb sikerrel).

    A kép majdnem jó, de, a tárgy képe jobb és bal oldalt is megjelenik (nem úgy mint a Tieden, hogy csak bal oldalt), sajnos most nem tudom kipróbálni, nincs itt a TV, de ha jól emlékszek, akkor a jobb szemem becsukásakor a jobb oldali tűnik el, a balnál a bal oldali szellemkép.

    2. Ennyire nem néztem utána a Samsung-nak, így erről nem is tudtam, de a Panasonic feketéje sem elhanyagolható, főleg, hogy LCD. Kellett egy kis idő, mire sikerült kihozni belőle a számomra elfogadható képet (több fórum, több teszt videó, kép, és persze a Samsung-gal való összehasonlítás segített).

    A csere egyik fő szempontja a Samsung fogyasztása (persze a plazma velejárója, sima TV adás ~100 W-tól indul, 3D filmnél ~380 W, mind ez bekapcsolt energiatakarékosság mellett, csökkentett cellafénynél). Ugyan ez a Panasonic-nál sokkal kevesebb (TV adás ~48 W, 3D film ~100 W).

    3. A szemüveggel egyelőre nem foglalkozok, mivel a sötét szobában a Samsung is jó, a Panasonic talán kényelmesebb, nagyobb területet fed le.

    4. Igen, a Half-OU-ról én is olvastam, ezért részesítem előnyben a Half-SBS-t (igaz kíváncsiságból ugyan azt a demót kipróbáltam mind a két verzióban, de nem nagyon vettem észre különbséget köztük, lehet a szemem sem a régi már).

    5. Igen a Cívis-Tv Szerviz hozzáállása, hozzáértése számomra is kérdéses, már csak a telefon beszélgetések alapján is. Ellenben a Videopart szerviz telefon beszélgetés alapján hozzáértőnek tűnt, nem mellesleg, nem lekezelően beszélt velem.

    Az anyacéggel kapcsolatban igazad van, de azért az elvárható, hogy valamilyen szinten figyeljék a kirendeltségek, szerződött szervizek hozzáállását, munkáját, mivel a márka megítélését is nagyban befolyásolják. Ezek fényében kíváncsi lennék, hogy mennyire vannak képben az itthoni folyó ügyekről.

    6. Azt soha nem is vitattam, hogy a tökéletes 3D csak a jó lejátszó, és a gyári filmekkel érhető el (ezzel teljesen tisztába vagyok), volt már részem benne, de jelenleg ez nem kivitelezhető.

    A két TV már luxusnak számít számomra, így ez nem kivitelezhető, meg az elhelyezés is macerás lenne.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz AL #6536 üzenetére

    Szia!

    Köszönöm szépen a biztató szavakat, meg a megerősítést. :R

    Ma hívott a Gyöngyösi szerelő, hogy még mindig nincs kész a szakvélemény (kedd óta nem sikerül összehozni, "jó munkához idő kell, a ..." ;] ), a főnökét meg nem tudja elérni telefonon (aki a Debreceni szerviz egyik tulajdonosa), így hétfőn Ő elhozza a TV-t. Ha kész lesz a szakvélemény, akkor azt majd e-mail-ben elküldi. Elméletileg tesztelték Blu-ray lejátszóval gyári 3D-s filmmel, úgy tökéletes volt (mondtam, hogy ezt én is ki fogom próbálni, ha nem jó, akkor már megy is vissza).

    Nekem korábban AX630 - as készülékem volt . Tudtommal ez a Tieddel azonos évjáratú.
    Igen, ezen lista alapján az [link].

    A 2D - 3D átalakítást többször próbáltam rajta, de a Tiedhez hasonló jelenséget nem tapasztaltam soha. Tökéletes nem volt, mert nem volt olyan térhatása, mint a valós 3D - nek, de szellemkép nem volt soha.
    Ezért is próbáltam ezzel bizonyítani a TV hibáját, mert a másik TV-n hiba nélkül működik. Persze, nem is várom, hogy tökéletes legyen, hiszen szoftveres átalakításról van szó, de azért nézhetőnek kellene lennie.

    Biztos vagyok benne, hogy butaságot mondtak, mert ha a Tieden is ( az AX 630 - ashoz hasonlóan ) van 2D - 3D átalakítás akkor működnie kell
    Igen, van a menüben is, meg a 3D gombra is előjön. Pontosan ezt nem akarom elhinni, hogy akkor minek rakták bele.

    először mindegyik azt mondja, hogy nem hiba, próbálnak lerázni . Kicsit " idegmunka " , de végére kell járni.
    Ebben már profi vagyok, ugyanis a UPC is rendszerint ezt szereti játszani, de nem hagyom magam.

    Amit (#6532) Piftuka említett, hogy a tesztben lehúzták a 3D képességét, én csak egyet találtam (lehet rosszul kerestem), de ott 10-ből 6-ot kapott rá, ahogy a hangra is, [link].

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz kezo0 #6610 üzenetére

    Szia!

    Olvasva a sztoridat, az, az érzésem, hogy nem volt rossz döntés, hogy vissza vittem a TV-t az előző gazdájához. A mostaninak nincs olyan szép képe, de cserébe van normális 3D (nem Panasonic).

    Kitartás, remélem sikerül jól kijönnöd ebből.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • ztsoft

    őstag

    válasz kezo0 #7270 üzenetére

    Tényleg szép a kép a Panasonic-ban (a mostaniban nincs meg, nem Panasonic), elismerem, jó készülékeket gyártanak, de ha egy kis porszem is bekerül a gépezetbe, akkor oda minden. A saját maguk által felállított szabályokat sem tartják be (most ez mindegy, hogy egy szerződött szerviz, vagy egy külképviselet, Ők a Panasonic márkanevet rongálják ezáltal).
    Pont az ilyen hozzá állás miatt soha többé nem kell a portára Panasonic.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák