Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz k-adi #3028 üzenetére

    Én sem így értettem, de ettől függetlenül szerintem Bastion inkább late-game hero - pugok ellen aláz mindenhogy, de ha van egy kicsi összhang az ellenfélnél, már nem tud olyan sokáig élni. A másik ilyen hős szerintem Reinhardt - sokan elbízzák magukat vele, mert hogy előttem van a pajzs = hallhatatlan vagyok, de olyan jó nézni amikor Symmetrával (akiről ugye mindenkinek az él a fejében, hogy ratyi a fegyvere) megtolja az ember gömbökkel, mikor apad az élete bepánikol, chargeol és aztán jól meghal ;] Vicces, de 10-ből 7 Reinhardt tényleg ezt csinálja (nekem is ez volt a reakcióm eleinte). Chargeolás közben lőni kell rá, ilyenkor a legvédtelenebb, s a healertől is gyakran elszakad. Illetve pajzs mögött a hátulról jövő támadásokat is az egész csapat megszívhatja. Igazából nekem a Bastion-t védjük be a Reinhardt shielddel is azért tűnik felemás megoldásnak, mert 1 immobilis herot még általában eltűr a csapatösszeállítás, de ha már 2-en cövekelnek le egy helyre akkor 2-en válnak könnyű célponttá.
    Szumma szummárum valóban nincs rossz hero vagy összeállítás, de amelyik karakter a mozgékonyságát áldozza fel plusz sebzésért vagy életért cserébe, azzal szerintem nehezebb jól játszani egy ilyen fedezék és kerülőút orientált játékban (McCree is milyen szánalmas halálokat tud már produkálni, mikor mondja, hogy It's High N...blöööö). Legalábbis szerintem jobban díjazza a játék azt a taktikát, ha a csapat homogénen próbálja lefedni az arcvonalat, mint azt, mikor több játékos tömörül kis helyre (support hero range meghatározó). A pályák kialakítása is olyan, hogy a végéhez közeledve a védekező fél egyre több fedezéket kap, a támadók által használható kerülők minősége és mennyisége pedig egyre alacsonyabb lesz - én ezért tartom jobb ötletnek, ha csak a végén vált valaki Bastionra. Nem mondom, hogy nem működhet már az A pontnál, de így talán érthetőbb, miért fogalmaztam úgy, ahogy.

Új hozzászólás Aktív témák