- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Én sem így értettem, de ettől függetlenül szerintem Bastion inkább late-game hero - pugok ellen aláz mindenhogy, de ha van egy kicsi összhang az ellenfélnél, már nem tud olyan sokáig élni. A másik ilyen hős szerintem Reinhardt - sokan elbízzák magukat vele, mert hogy előttem van a pajzs = hallhatatlan vagyok, de olyan jó nézni amikor Symmetrával (akiről ugye mindenkinek az él a fejében, hogy ratyi a fegyvere) megtolja az ember gömbökkel, mikor apad az élete bepánikol, chargeol és aztán jól meghal Vicces, de 10-ből 7 Reinhardt tényleg ezt csinálja (nekem is ez volt a reakcióm eleinte). Chargeolás közben lőni kell rá, ilyenkor a legvédtelenebb, s a healertől is gyakran elszakad. Illetve pajzs mögött a hátulról jövő támadásokat is az egész csapat megszívhatja. Igazából nekem a Bastion-t védjük be a Reinhardt shielddel is azért tűnik felemás megoldásnak, mert 1 immobilis herot még általában eltűr a csapatösszeállítás, de ha már 2-en cövekelnek le egy helyre akkor 2-en válnak könnyű célponttá.
Szumma szummárum valóban nincs rossz hero vagy összeállítás, de amelyik karakter a mozgékonyságát áldozza fel plusz sebzésért vagy életért cserébe, azzal szerintem nehezebb jól játszani egy ilyen fedezék és kerülőút orientált játékban (McCree is milyen szánalmas halálokat tud már produkálni, mikor mondja, hogy It's High N...blöööö). Legalábbis szerintem jobban díjazza a játék azt a taktikát, ha a csapat homogénen próbálja lefedni az arcvonalat, mint azt, mikor több játékos tömörül kis helyre (support hero range meghatározó). A pályák kialakítása is olyan, hogy a végéhez közeledve a védekező fél egyre több fedezéket kap, a támadók által használható kerülők minősége és mennyisége pedig egyre alacsonyabb lesz - én ezért tartom jobb ötletnek, ha csak a végén vált valaki Bastionra. Nem mondom, hogy nem működhet már az A pontnál, de így talán érthetőbb, miért fogalmaztam úgy, ahogy.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED