- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Feketelaszlo #33 üzenetére
DLC, vagy megvehető karakterek. Mit gondoltál?!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
thomeef
őstag
válasz Feketelaszlo #45 üzenetére
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Ch0b
tag
válasz Feketelaszlo #336 üzenetére
Én is úgy vagyok vele, hogy jobb, ha fizetni kell érte, de azért azt tisztázzák, hogy jövőbeli új karaktereket hogyan kapjuk meg. Amennyiben minden egyes új karakterért fizetni kell, akkor az Evolve sorsára fog jutni a játék. Félek, hogy ez lesz talán a Blizzard első olyan játéka ami bukni fog, de remélem, hogy rosszul látom a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz Feketelaszlo #351 üzenetére
Roleból biztos sok, heroból pont kellemes
-
Wolverine
félisten
válasz Feketelaszlo #373 üzenetére
Nem, annak sokkal prózaibb oka van. Az Overwatch az, amit nem dobtak a kukába a Titanból, ami a nextgen MMO-ja lett volna a Blizzardnak. A világ megvolt, a karakterek megvoltak (akár játszhatóként, akár NPC-ként), és szerintem ez eredetileg a PvP lett volna, vagy annak egy része. Ami nem működött, azt eldobták (illetve talán felhasználják a tapasztalatokat a WoW-ban és a D3-ban), a maradékon ujjongunk a topicban.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Altair77
tag
válasz Feketelaszlo #385 üzenetére
Az Overwatch a Titan pvp modulja lett volna több helyen is írták és nem hivatalosan ez a Blizzard részéről is megerősítést nyert
''Aki vadállatot csinál magából, megszabadul az emberi lét fájdalmától''. /Dr. Johnson/
-
Wolverine
félisten
válasz Feketelaszlo #385 üzenetére
Elfelejtesz egy apró dolgot. A WoW - és azóta a Battle.net - iszonyatosan zabálja is a pénzt. Szerverek, sávszél, áram, a kisebb hadseregnyi GM, a BlizzCon vesztesége, a Titan fejlesztésének vesztesége... Nyilván összességében nyereséges a WoW, de pl. a befolyt összegből azóta építettek egy tök új bázist maguknak a nulláról Irvine-ban, az sem lehetett két fillér. Szóval volt ott dollárdump az elmúlt években.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
[Prolixus]
addikt
válasz Feketelaszlo #781 üzenetére
AMúgy jah, nekem is gondom ez. Ilyen szempontból egy június 21. sokkal jobb lett volna.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-conrad-
addikt
válasz Feketelaszlo #803 üzenetére
Azért valamennyire igaza van, a blizzard az utóbbi években elment abba - a szerintem nagyon rossz - irányba, hogy a casual gamereknek fejleszt játékokat. Nem akar jó játékokat csinálni, hanem tömegjátékokat akar.
Anno ez érződött a WoW-ban is, évről évre elmentek egyre casualabb irányba, akinek nagyon komplex a MtG annak ott van a HS, aki nem tud érvényesülni Dota-ban vagy LoL-ban annak ott a HotS, de vegyük csak a hatalmas bukás real money auchtion house esetét a Diabloban.
Tény, hogy ezekkel a lépsekkel 10x annyi játékost vonzottak be, de attól még a régi motorosoknak nem tetszik a casualosodás, de ők az elenyésző kisebbség.Az Overwatch is ugyanezt az irányt képviseli, nagy mélységet nem látok még benne, max a csapatjátékban lehet majd benne élvezeteset játszani de a solo play egyelőre arról szól, hogy 90% próbál a legtöbb fragre menni, 10% meg olyan hősöket pickel amivel lehet supportolni a többieket. Mennek a flame-ek a chaten ha olyan herokat pickelnek amit a "profik" nem tartanak helyesnek, stb. (Widowmakerrel tolja valaki támadáskor és ettől automatikusan tard valaki, stb)
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #806 üzenetére
A régi motorosok többsége már felnőtt, szerintem már nekik sincs igényük egy hardcore játékra... főleg komolyabb munka, család mellett már inkább casual-kodnak ők is, ami érthető. Látható volt most az EA SW Battlefronton is mennyire le lett egyszerűsítve, nem véletlen. És megmondom őszintén én is szívesebben "prüntyögök" munka után este 1-2 órát valamiben, mintsem hogy nagyon keményen rá kelljen feküdnöm valamire, hogy 2 év után legyen valami skillem is fenének se lenne ideje és kedve munka után, stb.
Ahogy én látom ez az Overwatch a Blizznek vagy nagyon be fog jönni vagy marhára nem. Én nagy potenciált látok benne. Bár eléggé hajaz a TF2-re de egy tf2-klón valóban értelmetlen lenne csinálni, így szerintem TF2--cod/CS közti átmenet lesz, aminek ha eltalálják jól az arányát akkor nagy sikere lesz. Ha nem, akkor nem
Egy jó medic TF2ben csodákra képes sokszor voltam én is medic, mert a többiek általában nem tudták mikor kell benyomni a medic-sebezhetetlenség-képességét így kb. értelmét vesztette a karakter (meg support karaktereket heal-eltek Heavy helyett, stb.... sok fogyatékos )
-
[Prolixus]
addikt
válasz Feketelaszlo #836 üzenetére
Szerintem néhány jön, legalább anniy, hogy mind a 4 kategóriában azonos számú hős legyen. Viszont ezen már filóztam én is, hogy ha nagyon felduzzasztják a hősszámot, akkor kábé garantáltan nem lesz normális balansz a játékban. Plusz a pályatervezés is annál nehezebb, minél több hős van ilyen szempontból. Amúgy azóta kikockázták már azt a részt, egyik-másik hős, nagyon kezdetleges koncepciórajzon van csak berakva, Azokat nem hiszem, hogy komolyan gondolja a Blizzard.
Tyler Durden: Igen, pont ezt írom én is. Viszont a legutóbbi pecsekben nem volt intenzív nerf egyik szóban forgó karakteren sem, szóval kicsit tartok tőle, hogy a Blizz úgy gondolja, "jóvannak azok így". Turret kapcsán a range ami gáz szerintem, rohadt messziről észrevesz.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #836 üzenetére
21 hős van? wow... én még 12-nél ragadtam le féléve szerintem azért bizonyos létszám fölött már inkább negatívba megy át.... ugye az említett balance, pálya desing kérdése, csak hogy 2 dolgot említsünk...
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #863 üzenetére
"érdekes" hogy vannak olyanok akiknek ez fáj de talán túléljük nélküle
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Feketelaszlo #863 üzenetére
Olvastam én is, de nem igazán értem a felháborodást.
Live-Die-Respawn
-
nonsen5e
addikt
válasz Feketelaszlo #863 üzenetére
Legközelebb jön egy másik
sjwhölgy tesztelő, és a javaslatára új skint kap tracer, vagy mi?TotalBiscuit jól összefoglalta a lényeget.
Nevetséges, hogy minden hülyeség miatt van aki felháborodik és csonkolni kell a játékokat.
Lassan elérünk majd kína szintjére, és a content 3/4-e cenzúrázva lesz a mindig mindenen felháborodó kisebbség miatt?[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #879 üzenetére
szégyellem magam, hogy már ennyi leütésnél tartok amúgy jól leírtad a lényeget.
nevessünk és lépjünk túl rajta
-
[Prolixus]
addikt
válasz Feketelaszlo #1002 üzenetére
Igazából minden megtalálható könnyen, ha keresi valaki, csak keresni kell ugyebár.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
F-ECT$
titán
válasz Feketelaszlo #1002 üzenetére
Instant Gaming-es kulcs tuti nem jó: "Beta access not included with the pre-order. You will have access to the open beta on May 5th on battle.net."
Dive ever, work never.
-
őstag
válasz Feketelaszlo #1002 üzenetére
Köszi az infókat!
-
pohár
félisten
válasz Feketelaszlo #1079 üzenetére
hm, ha még szabad, akkor elkérném tőled, a sajátjaimat meg majd felajánlom akkor másnak
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
addikt
válasz Feketelaszlo #2552 üzenetére
Remélhetőleg azért tölti majd a Blizz tartalommal az Overwatchot is. A többi játékot elnézve azért mindenhez adnak valamit a megjelenés után. Remélem itt nem merül ki a képregények készítésében.
Persze már van valami karakter beharangozva, ami elvileg a következő hónapban kéne,hogy jöjjön. :]
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
Ellia
addikt
válasz Feketelaszlo #2552 üzenetére
Symmetriaval az első két meccsem alatt hasonlóan szívtam meg, nem biztos, h így akarta amúgy jó karaktet, a turretek idegesítőek tudnak lenni nagyon ha jó helyre pakoljak őket (focilabda ftw!), illetve a lassú bogyó ami ami simán atmegy a pajzson is, na meg a szűk folyosókon rendesen takarít
-
headhunter86
senior tag
válasz Feketelaszlo #2617 üzenetére
Addig is jó lesz ez a csati.
Aki tud jöjjön fel és próbáljuk ki.
[ Szerkesztve ]
Galaxy A52 | Garmin Fenix 7X Pro Sapphire Solar | PlayStation 5
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #2682 üzenetére
Sokan a teleport mellé rakják a kis sentry-ket de én sosem, mert így 6 sentry dmg kiesik a csapattól...... a teleportot hátrább rakom picivel, a senty-ket pedig a támadók ellen, segítve a védekezést...
-
wanted5
őstag
válasz Feketelaszlo #2794 üzenetére
jaj, én is elírtam, HD5650M-ről van szó, kicsit fáradt vagyok már, bocsi
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #3047 üzenetére
Alapvetően a végefelé érdemes becampelni Bastionnal pont amiért írtad, de vannak mapok ahol már az elején, az A pontnál (előtte a "kapunál") is szépen meg lehet állítani őket (Hanamura, King's Row, Temple of Anubis, stb)
hallod arrow, azt a yt videódat már vagy negyedszer linkeled be
[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
válasz Feketelaszlo #3288 üzenetére
Az ellenfél valószínűleg egy 6 fős csapat volt, akik ezt megbeszélték, én meg pug-almentem. Ennyit a taktikáról. DVa teljesen hatástalan volt ellenük, egyedül az orosz csajjal tudtam az első helyen fogást találni rajtuk, de utána már azzal sem, mert a tracer teljesen rámállt, csapattársaim meg sík hülyék voltak.
Hanzo volt nálunk egy pont egy béna tökkelütött volt, healt meg soha nem kaptam meccs alatt.
Ja amúgy az orosz pályán voltunk, és könnyen el lehet képzelni hova tették le a turreteket a törpök. Ráadásul olyan hamar feltöltötték az ultikat, hogy esélytelen volt ellenük bármi is. Fogtam magam és kiléptem....nem volt kedvem ezen idegeskedni.
Továbbra is tiltanáma több azonos hős használatát - elolvasva az ellenvéleményeket is - ugyanis én nekem nem az a játék ha olyanokkal kerülök össze, akik csak puffogtatni akarnak. Győzni szeretek, vagy szoros eredménnyel veszíteni, mert akkor jó a játék. Az nem pálya ha egy perc alatt letolnak minket mint hólapáttal a járdát télen. Ez van.
Szerencsére este mentünk csapatba pár meccset és nagyon jó volt. Na ott nyertünk is elég sokat.A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #3293 üzenetére
A helyzet az, hogy elég ha csak a fél csapat pre-made és a többi csak "félig" idióta, mert sokszor láttam már olyat, hogy a 3 random szimplán alkalmazkodott a 3 premade játékoshoz. Nyilván nem teljesen, de eléggé tudnak idomulni azok akik csak "félig" önfejűek, ha látnak egy bizonyos taktikát a másik 3 játékostól.
Viszont a kő-papír-olló -s komment részed totál igaz, szerencsére a level nem ad semmilyen extra képességet vagy több hp-t, maximum pályaismeretet.
-
Raysen623
addikt
válasz Feketelaszlo #3293 üzenetére
Amit leírsz azzal nekem nincs semmi bajom, sőt szöveg és kérés nélkül is lehet jól együtt működni, amire szintén van példa. Aki egy kicsit is gondolkodik, az nem hozza be a 3. ugyanolyan hőst. Ennyi.
Márpedig ha én azt látom, hogy se healer, se tank a láthatáron, akkor onnantól kezdve engem sem érdekel és csak játszom, mert tudom veszíteni fogunk. De ha érzékelem a hajlandóságot a csapatmunkára, akkor azonnal váltok karaktert és ha kell tankolok, ha kell gyógyítok. Erre tökéletes példa, amikor bementem az egyiptomi pályára védeni Reinhardt-al és szóltam a két bastion-nak hogy mögém álljanak. Végül csak az egyiknek volt elegendő esze és meg is tette. Mondanom sem kell meg volt az eredménye.A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
7
addikt
válasz Feketelaszlo #3325 üzenetére
-
Vanir
veterán
válasz Feketelaszlo #3325 üzenetére
Jobban igénylem a 75 Hz-et, mint a nagyobb felbontást.
[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz Feketelaszlo #3372 üzenetére
"...egy ekkora cégóriás nem vegetálhat örökké in-game shop bevételeken."
Pedig hulyere keresik magukat vele, tobbszorose jon be ezek altal mint maga a jatek ara
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #3661 üzenetére
Amíg nem nerfelték a cowboyt, az is alázta a mecheket... 1v1-be
Amúgy nem akarok beleszólni, mert már ki lett tárgyalva, de DVA nem olyan fos, amint amilyennek tűnik.. megvannak az előnyei, hátrányai is... az ultiját is többféle szituációban lehet használni, nem kell mindig kill-ekre gondolni, pl. út tisztítás vagy CP kiürítésre is tökéletes.
Eleinte Symmetrán is röhögtem, de sokszor vele megyek pl. Anubis és Hannamurán is... A teleport nagy segítség a védekezőknek, legalábbis amíg el nem esik az "A" pont.... értelemszerűen
Zenyatta viszont szerintem is gyenge, hiába az orb... de az ultija neki is jó ha van csapatmunka.. mondjuk publicon nem igazán még mindig
-
#14955008
törölt tag
válasz Feketelaszlo #3729 üzenetére
"hogy sok Vér István fog erre rákattanni"
A demote-nak ez a lényege a vér iván lent marad. Iszonyatosan utáltam hogy SC2-ből kivették hála az égnek itt betették újra.
-
saen
veterán
válasz Feketelaszlo #3806 üzenetére
Én nem értek a hálozatokhoz, de:
- a hivatalos fórum tele van panasszal, feltételezem nem mindenki magyar
- megcsináltam a tracert és pathping tesztet amit ajánlanak, az elsőnél a probléma az EU Overwatch serverrel van, minden más jónak tűnik
- viszont telekomos vagyok... -
nonsen5e
addikt
válasz Feketelaszlo #3827 üzenetére
280X-el is alig játszható... Kifolyik a szemem, hogy csak 180 fps-em van a 60hz-es monitoromon. 539 fps alatt nem tudok lőni.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Bazsi1987
őstag
válasz Feketelaszlo #6458 üzenetére
Szerintem nem lesz blizzconig semmi 😕 oda tartogatnak már mindent ☺
-
saen
veterán
válasz Feketelaszlo #6458 üzenetére
Nemrég volt egy developer update amiben volt szó, hogy a fejlesztések hogy állnak. Ott azt mondták, hogy egy hős van közel kész és egy pálya van ami még jó eséllyel idén kijön, minden más később. A lehetőségek amik vannak:
-Sombra kijön a héten, Blizzcon-on az új pályát jelentik be
-Sombra kijön a héten, Blizzcon-on valami olyasmit jelentenek be amit titkoltak eddig
-Sombrával megvárják Blizzcon-t
Tekintve, hogy jelenleg tart a Halloween terror, mint újdonság, simán megvárják az új hőssel a Blizzcon-t. Ez persze csak az én tippem, remélem holnap meglepődök -
knoxhu
senior tag
válasz Feketelaszlo #6470 üzenetére
ennyire nem drasztikus a különbség.
-
Kanczy
veterán
válasz Feketelaszlo #6593 üzenetére
Szerintem ilyen teasing még a játéktörténelemben nem volt
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Sirandrish
legenda
válasz Feketelaszlo #6593 üzenetére
Jézus..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
torik
senior tag
válasz Feketelaszlo #6593 üzenetére
Nem tudom eldönteni hogy ez az egész Sombra mizéria inkább unalmas vagy bosszantó
All that and a bag of chips
-
rumos XIII
aktív tag
válasz Feketelaszlo #6739 üzenetére
Kösz szépen!
Még egy hülye kérdés. Mi a különbség a standart, és az origins edition között?
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #6837 üzenetére
de koreai és kínai játékosok rendszeresen átjárnak pl. EU szerverekre -- miért ? (network lag értelemszerűen nagyobb lesz)
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Feketelaszlo #6941 üzenetére
Sombra nem volt szimpi, ő nem élte bele magát. De Reinhardt tényleg király
-
torik
senior tag
válasz Feketelaszlo #7050 üzenetére
Hát meg nem kicsit idegesítő már most
All that and a bag of chips
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #7779 üzenetére
nekem is no sombra pls a chat, pedig nem rossz karakter, sőt... jó harasser szerintem mint tracer vagy genji, stb
-
Sirandrish
legenda
válasz Feketelaszlo #8165 üzenetére
Úgy értettem hogy neked mint Lucio player nem mindegy-e?
Oké..háttértörténet, hasznos, sokakat érdekel és a legtöbb tényleg jó.
De a karakter minőségén, vagy az adott karakterrel történő játék közbeni élményen ront/javít bármit az hogy meleg-e?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
saen
veterán
válasz Feketelaszlo #8002 üzenetére
Hivatalos fórumon elhangzott tegnap, hogy se húsvét, se valentin nap nem lesz jövőre a játékban. Szóval valami más lesz tavasszal...
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G5, Core i5-8250U, 13.3" HD, 8-16GB DDR4, 128-256GB SSD, 4 órás akku (Bios jelszavas)
- Új! Gamer pc, i5, 32gb, rtx 3060 12gb, 1,5TB nvme M.2, 650W 80+
- Új iPhone 15 Pro 128Gb Natural Titanium
- iPhone 13 Pro 128gb Sierra blue
- PowerColor Radeon RX 6700XT Red Devil 12GB OC DDR6 (OC) Rgb Videokártya