Hirdetés
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Riasztó topik
- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
Új hozzászólás Aktív témák
-
OldAkita
aktív tag
Zöldfülű kezdő vagyok a témában. A kalibrálás azt jelenti, hogy az időkép adataihoz kézzel hozzáigazítom a saját készülékemet? Egyébként megjött a Sencor, de mivel ajándék lesz, csupán annyit csináltam vele hogy a a tápegységet konnektorba dugtam és csatlakoztattam a cuccost és néztem milyen szép színes és azonnal mutatja a hőmérsékletet és a páratartalmat. Július 3.-án lesz átadva, majd utána írok a tapasztalatokról. Közben eszembe jutott hogy olvastam itt, az a nagy kérdés hol helyezze el az ember a kültéri szélmérőt. Legideálisabb talán az udvar közepén egy fém rudat lebetonozni és arra szerelni mondjuk 2 méter magasan. Csakhogy azt onnan igen hamar levernék a gyerekek ahogy labdáznak, na meg tönkretenné a kert harmóniáját. Végül arra gondoltam felszerelem arra a fa villanyoszlopra ami az kerítésen belül van és saját tulajdon, mert túl messze lenne az utcai oszlopról a házik az elektromos vezeték és kötelező volt egy ilyen oszlopot telepíteni. Erre aztán nyugodtan rakhatom, akármilyen magasra mert 7 méter az oszlop. Igaz ettől 6-7 méterre van a szomszéd háza, és egy kis fa is 3-4 méterre, de ezzel kell beérnem. Felmerül a kérdés, okoz e problémát ha mondjuk 4-5 m magasra szerelem? Kérdés az is, az a másik kis egység ami szelet nem mér hanem gondolom hőmérsékletet, azt milyen magasra érdemes tenni, persze vigyázva hogy olyan helyen legyen hogy ne verje az eső és ne süsse a nap?
-
OldAkita
aktív tag