- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #9011 üzenetére
Aki több monitorban utazik annak egyértelmű, hogy hátrány lehet a kevesebb VRAM. De nagyobb hátrány, hogy az NVIDIA az Eyefinity SDK-ból él, így multimonitoros élményre eleve Radeont érdemes venni. A legtöbb játéknál jól beállítható a képarány, és ebből általánosan profitál minden multimonitoros rendszer, hiszen maga a működés is eléggé általános. Ellenben a HUD pozicionálása problémás, erre driverbe épített speciális megoldások kellenek igazodva az SDK képességeihez. Az Eyefinity nyilván egy komplett csomag, így itt nincs gond, ha a fejlesztő mondjuk a középső monitorra akarja helyezni a HUD-ot, de a Surround ezeket specifikus parancsokat már nem tudja értelmezni, így ki lesz helyezve a HUD az oldalsó monitorok szélére. Ezen persze lehet javítani, mert a Surround is fejleszthető, de sok időbe kerül, amíg az NVIDIA reagálni tud az Eyefinity SDK fejlődésére. Ha belépnének a támogatók közé, akkor gyorsabban lehetne beépíteni a driverbe az SDK specifikus funkcióit (hiszen konkrétan részt vennének a fejlesztésben, így megkapnák a tényleges képességek listáját és működését is), ezzel mindig ugyanúgy viselkedne egy Eyefinity SDK-val megírt játék a VGA-kon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- PALIT RTX 4080 16GB GDDR6X JetStream- Új, 2 év garancia - Eladó!
- SAPPHIRE NITRO+ RX 5700 XT 8G GDDR6
- JÉG Kisbironak!ASUS TUF GAMING RTX 4090
- AMD RX 7900 XTX 24GB EKWB EK-Quantum Vector 2 D-RGB Nickel + Plexi Vizesblokkal Garancia!
- Gainward RTX 2060 Super Ghost 8GB használt videókártya eladó garanciával! AKCIÓs
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest