Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #49871 üzenetére

    Az mindegy, mert a 32 bites runtime-ra az offloadhoz is szüksége van a hardvernek, kell az API interoperabilitáshoz. Tehát a társkártyás irány is le lett zárva.

    Az offload régen azért működött, mert ugyanazt a runtime-ot betöltötte a fő GPU és a társkártya is. De ugye most pont az a baj, hogy a Blackwell ezt nem tudja már betölteni. Tehát már az API interoperabilitásra sem képes, így az offloadra sem.

    Technikailag ez úgy működhetne, hogy a CPU-n futna a runtime, de arra meg timebomb van a driverben, hogy Radeon mellé ne rakj társ GPU-t PhysX-re, és ugyanúgy timebombozná a Blackwellt is, mert maga a védelem azt nézi, hogy a runtime be tud-e töltődni a fő GPU-n. Ha nem, akkor tuti, hogy az Radeon. :D

    Ezt amúgy még mindig ki lehet szedni, csak az egész driver erre van felépítve, tehát az egész nagyon körülményes. Újra kellene írni az egész supportot, annak az összes tesztelési költségével. Erre pénzt nem fognak áldozni, egyszerűbb az, hogy kuka az effekt és kész.

    Az egésszel egyébként nyer az NV, mert így egy csomó játékot kiütnek eleve, az újabbak még mennek, de alig van ilyen cím. Szóval idővel a teljes GPU PhysX runtime kiszedhető. És akkor ennek a tesztelési költsége is megspórolható. A PhysX 4/5 amúgy is robotikára van tervezve, és azt lehetne majd pénzért adni. Tehát nemhogy olcsóbb lenne a driver fejlesztése, hanem egyenesen pénzkereseti lehetőséget adna.

Új hozzászólás Aktív témák