Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért a neurális shadereket ne keverjük ide. Azokat tök egyszerű lesz támogatni a DirectX új shader modell frissítésével, hiszen abban jönnek a kooperatív vektorok. És ennyi. Nem kell semmi más hozzá, ráadásul ezeket azért visszafelé is elég jól támogatják a meglévő hardverek. Nem csak az érkező generáció, hanem már az előzőek is. Még a Qualcommnak a rém buta Adreno IGP-je is tudja támogatni. Tehát ez egy olyan képesség, amelyre a hardver már most ott van több tízmilliónyi user számítógépében. Nem kell hozzá új GPU-t vásárolni.
A többi dologgal sokkal nagyobb munka van. Például a Displaced Micro-Mesh Engine, vagy a Opacity Micromap Engine azért nem terjedt el semennyire, mert kétszer kell hozzá megtervezni a tartalmat a játékba. És itt a geometriára kell gondolni. Ez a gond velük, illetve általában a geometriát érintő fejlesztésekkel. És amíg ezek szabványosak, addig ez vállalható, mert akkor tervezed erre a tartalmat, de kétszer senki nem fogja ezeket letervezni és szállítani. Emiatt nem ugyanaz a dolog, mint mondjuk a neurális shaderek vagy a SER esetében, amelyek ugye nem növelik meg egy 4 évig fejlesztett játék fejlesztési idejét 6 évre. Vagy, ha 4 év alatt végezni kell, akkor nem kell másfélszer több embert alkalmazni, hogy legyen letervezve kétszer a tartalom.
#47867 gbors : Nem is mondtak mást. Az NV elsődlegesen a DLSS4-gyel hangsúlyozza a teljesítménynövelést. Alma-alma vonalon nem mondanak annál többet, amit megmutattak a mostani dián. Ezt csak azért rakták bele így, hogy senkit se érjen váratlanul, és ezt ki is hangsúlyozták. Ez azért fontos, mert így kritikus szempont azt hangsúlyozni, hogy DLSS4-gyel jön majd a teljesítmény, amiről szólniuk kell majd a teszteknek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- További aktív témák...
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W