Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #47866 üzenetére

    Azért a neurális shadereket ne keverjük ide. Azokat tök egyszerű lesz támogatni a DirectX új shader modell frissítésével, hiszen abban jönnek a kooperatív vektorok. És ennyi. Nem kell semmi más hozzá, ráadásul ezeket azért visszafelé is elég jól támogatják a meglévő hardverek. Nem csak az érkező generáció, hanem már az előzőek is. Még a Qualcommnak a rém buta Adreno IGP-je is tudja támogatni. Tehát ez egy olyan képesség, amelyre a hardver már most ott van több tízmilliónyi user számítógépében. Nem kell hozzá új GPU-t vásárolni.

    A többi dologgal sokkal nagyobb munka van. Például a Displaced Micro-Mesh Engine, vagy a Opacity Micromap Engine azért nem terjedt el semennyire, mert kétszer kell hozzá megtervezni a tartalmat a játékba. És itt a geometriára kell gondolni. Ez a gond velük, illetve általában a geometriát érintő fejlesztésekkel. És amíg ezek szabványosak, addig ez vállalható, mert akkor tervezed erre a tartalmat, de kétszer senki nem fogja ezeket letervezni és szállítani. Emiatt nem ugyanaz a dolog, mint mondjuk a neurális shaderek vagy a SER esetében, amelyek ugye nem növelik meg egy 4 évig fejlesztett játék fejlesztési idejét 6 évre. Vagy, ha 4 év alatt végezni kell, akkor nem kell másfélszer több embert alkalmazni, hogy legyen letervezve kétszer a tartalom.

    #47867 gbors : Nem is mondtak mást. Az NV elsődlegesen a DLSS4-gyel hangsúlyozza a teljesítménynövelést. Alma-alma vonalon nem mondanak annál többet, amit megmutattak a mostani dián. Ezt csak azért rakták bele így, hogy senkit se érjen váratlanul, és ezt ki is hangsúlyozták. Ez azért fontos, mert így kritikus szempont azt hangsúlyozni, hogy DLSS4-gyel jön majd a teljesítmény, amiről szólniuk kell majd a teszteknek.

Új hozzászólás Aktív témák