- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Szelek helyett a nosztalgia szárnyán érkezik a SilverStone legújabb miditornya
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Okos konnektor: tényleg spórol az áramon, vagy csak pénzkidobás?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Új hozzászólás Aktív témák
-
margo80
csendes tag
Sziasztok!
Először is el kell mondanom hogy még nem igazán értek a számítógépekhez vagyis még kezdő vagyok.Olyan problémám lenne hogy mikor megnyitom az eszközkezelőt néhány helyen sárga háromszög van.Ahol van ilyen oda rámentem és csináltam olyat hogy illesztőprogram frissitése és olyat írt ki hogy naprakész de még mindig ott a háromszög!Akkor probáltam azt is hogy letöröltem és a hardver hozzáadásában ujra telepítettem de akkor ott azt írja hogy a program nem fog működni vagy hibás.Mi ennek az oka hogy eddig ezek működtek és most meg ilyen jel van előtük? Nekem egy fujitsu siemens amilo pa2548-as laptopom van amin vista home premium van.Leírom hogy mik előtt van háromszög:
Átviteli kábelek itt minden háromszöges: Belkin usb áttelepítő kábel és usb áttelepítő kábel
Tároló vezérlők itt csak egy:AJYCYERB IDE Controller.A Microsoft iSCSI-kezdeményezőn nincs az jó.
Windows adatfigyelőnél megint minden háromszög:Microsoft Windows adatfigyelő MTP-alapú eszköze éa a Microsoft windows adatfigyelő-kompatibilis eszköz.
Volt még a videokártyáknál is:Intel R 82852/82855 GM/GME grafikavezérlő ezt letöröltem baj?,de viszont a NVIDIA GeForce8400M G az jó.
Hogy tudnám ezeket helyre hozzni? MI a baj velük? Remélem elég részletesen írtam le és tud valaki segíteni!?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Gyúrósok ide!
- iPhone topik
- Építő/felújító topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)