Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
edgR
őstag
Murray tweetjeiből pont az derül ki számomra, hogy nem akarják elcseszni, és inkább finomhangolják még egy picit a játékot, ami 0. napos patch-et fog kapni. Már volt egy nagyobb csúszás, emiatt nem gondolom, hogy akkora baj lehetne a játékkal vagy a PC-s porttal, épp ellenkezőleg.
Egyébként jól megszívták, akik ilyen-olyan forrásból dollár ezrekért megvették a lopott korai verziót. Mert semmit nem ér, amit eddig játszottak vele (teljes univerzum és progress reset lesz); ráadásul nem azt a verziót látták, ami a végleges lesz. -
oriic
HÁZIGAZDA
-
Phobion
őstag
-
Cruzolka
aktív tag
A No man's sky, Sony Ps4 exclusive címnek indult, ezt azért ne felejtsük el...
Az már megint más kérdés, hogy Pc gamer-ek nagy része lobbizott a játék pc-s megjelenése mellett, és a Sony - Hallo games engedett a nyomásnak. Örülhet a pc gamer társadalom azon része aki ezt a játékot várja, hogy a Sony nem volt akkora G*ci mint az MS - Squer tavaly, mikor is a TombRaider-t egy éves exclusiveitással látta el
-
LÁZ
addikt
pedig gyanús, hogy ez van, gondolom a szoni megvette őket kilóra, aztán kussoltatja őket, mert nem érdekli a pc-s port, ebből kifolyólag gondolom nem párhuzamosan ment a fejlesztés sem, mivel ugye kicsi a brigád is, stb..
kiváncsi leszek én is mi lesz a pc-vel, ezért nem fogok ps4et venni..
-
Rison77
senior tag
Hát nem tudom, de én igazából kezdek azon rágódni, hogy valami probléma van a pc-s verzióval. Azért ha 2 héttel a megjelenés előtt hivatalosan megkérdeznek egy gyártót, hogy ugyan már, most tisztázzuk már a dátumokat, akkor tisztázzák, és nem lapítanak mint akik most őrülten tanácskoznak, mi tévők legyenek, mert nem olyan állapotban van a port, hogy ki lehessen adni, nagy felháborodás nélkül, de ha meg csúsztatják szintén felháborodás lesz.
Ennyi elég is az összeesküvés elméletekrőlNem lesz olyan vészes kibírni azt a 2 napot ha 12.-én jön.
-
Rison77
senior tag
Friss pcgamer-es cikk vége, azt hiszem nem kommentálom :
Unfortunately, and with all due apologies, we're still not 100 percent clear on the release date. Steam continues to say August 9 (in North America, at least) while the No Man's Sky “about” page says the PC release will happen on August 12; GOG is sticking with “soon,” and Iam8bit's $150 “Explorer's Edition,” with the big box and the spaceship model and all that, will ship in Q3. Four different sellers, four different answers, and neither Hello Games nor Sony have responded to our requests for clarity. We'll let you know if we hear more, but at this point I imagine we'll just have to wait until August 9 and see what happens. -
Vesa
veterán
Ehhez nem tudok hozzászólni, kulcskereskedőtől nem mertem venni eddig sem, ezután sem. Normál helyzetet tekintve viszont, semmi előnye nem származik az elővételből. Ennek addig volt értelme, amíg fizikai hordozón jött a cucc, mivel egy sikeresebb cím hamar elfogyott a polcokról és akkor aztán tényleg várhattunk akár heteket is az újabb adagra.
-
-
Vesa
veterán
válasz
Bazsi1987 #174 üzenetére
Magánvéleményem szerint, digitális terméknél teljességgel felesleges az előrendelés!
Nem kapod meg előbb mint bárki más, és elfogyni sem fog a "DVD" a polcról!
1 nap türelem elég, addigra tele lesz a cső review-okkal, a Steam pedig értékelésekkel. Megnézed, döntesz!
Ha előre megveszed és nem hozza amit elvársz, akkor kidobtál 60eurót az ablakon. Én pl. így jártam a SimCity-vel. Azóta nem veszek előre semmit, csak ha már láttam mit is veszek valójában! -
Bazsi1987
őstag
Folyamatosan agyalok mi tévő legyek rendeljem elő vagy várjak de nagyon vonz közbe meg félek is tőle ☺ angol tudásom elég hiányos szóval a reddites fórumot nem tudom olvasni miket írnak akik tolják vele? Amiket itt írtatok azokat tudom követem a fórumot ☺ köszönöm annak aki össze foglalja a véleményeket ☺
-
Phobion
őstag
-
Mister_X
nagyúr
válasz
Brett001 #171 üzenetére
"Bocs a többiektől , hogy más progiról dumálunk, de míg nem jön az NMS, addig is elütjük az időt"
Meglátásom szerint viszont jobb lenne az adott programok topicjában elütnötök az időt. Nem akarok én lenni semmi jónak az elrontója, de baromi lelombozó, amikor rákattintok a topic linkjére és kivétel nélkül offtopic kommentekkel van tele. Én is mesélhetnék, hogy micsoda élmény volt az Elite-ben ez meg az, vagy épp "túléltem" egy manapság nagynak mondható 100 fős csatát EVE Online-ban, ahol testközelből láthattam életem első ember irányította Titánját.
Egy hetet csak kibírunk már...
-
Brett001
aktív tag
Én most 4GB-os GTX960-al+16GB RAM+i5-6500-al nyomom, 0-ás LOD-al még 1440-ben is élvezhető, full HD-n meg tök simán megy. Tényleg sokat csiszolt a progin a srác. Ebben a verzióban már nincs 2-es LOD az 1 a maximum. (Konzolból persze be lehet állítani.) A régi 0.972-es meg 0.973-as első verziókkal még 0-án is szaggatott. Bocs a többiektől , hogy más progiról dumálunk, de míg nem jön az NMS, addig is elütjük az időt.
Végül is hasonló progiról van szó. Ugye a távlati tervekben benne van a felfedezős, építgetős SP, meg a multi is, gondolom azt már nem egyedül csinálja, mert ha igen, akkor ő Chuck Norris.
-
Romvr
őstag
Jobban belegondolva szerintem az a pár hónapja tavaly karácsony előtt lehetett
Mindent maximumra állítottam és FHD-n játszogattam vele. Direkt mértem az időt mert rettentően sokáig tartott míg a full részletesség bejött.Biztos sokat fejlődött azóta. Lehet megnézem holnap ezt a verziót. Legalább elütöm az időt a NMS-ig
-
Vesa
veterán
Nekem GTX 970+i5+8Gb RAM mellett szinte tökéletesen megy. De ilyen 16perces töltést még a 650 Ti-vel sem tapasztaltam anno, úgy a v0.9.7 körénykén járhatott a progi. Kicsit vedd lejjebb a LOD-ot, lehet, hogy az volt a baj.
Ebben a programban az a zseniális, hogy egyetlen ember csinálja és alapvetően tudományos pontossággal (eredetileg sem játéknak készült). Már van teljes körű joystick támogatása, azóta hajóval is repkedek benne.
-
Romvr
őstag
válasz
Brett001 #164 üzenetére
Hú ezzel mennyit játszottam pár hónapja... elképesztő volt már akkor is (főleg a gépigénye maxon. R9 270-el és 4 magos AMD CPU-val 16 percig töltötte a bolygók domborzatát mire teljes részletességbe bejött. Remélem a hétfőn érkező GTX1060 már jobban bírja a mostani i5 mellett) de a linket videó alapján rengeteget fejlődött. A fekete lyukak akkor még nem voltak kidolgozva. Kis lencsetorzulás volt a helyükön és annyi.
Erre az emberre kellene önteni 10-20 millió dollárt és adni mellé egy csapatot hogy alkossa meg a No Man's Sky 2-t ilyen látványvilággal, csak kicsit kisebb gépigény mellett... szerintem sokak álla landolna a földön és besöpörne pár ládányi díjat is abban az évben. Nem is beszélve a dollár hegyekről.
A Space Engine-ben nekem az volt a kedvencem mikor el-warp-oltam az ismert univerzum szélére és a galaxisok úgy suhantak el mellettem mint a csillagok még a tejúton belül... elképesztő volt... belegondolni hogy az egyik pöttyön belüli trilliónyi aprócska kis pöttyöcske közül az egyik alig pislákoló kis fényfoltocska körül keringő csöppnyi porszem-töredéken éldegélünk és hogy ez egy akkora világ amit az emberek 90%-a sose fog bejárni teljes egészében... katartikus élmény
-
kovsol
titán
Én berendeltem egy ilyen limited verziót. Remélem nem bánom meg
Mondjuk még mindig el tudom adni legalább ellenben a PC verzióval.
Kíváncsian várom mennyire bír lekötni majd.
-
Brett001
aktív tag
-
Vesa
veterán
Plnetáris ködökről volt szó, azt meg jól látjuk még sima teleszkóppal a Földről is, csak nem színesben. Fotózni is jól lehet őket (kiváló magyar asztrofotósaink vannak egyébként).
Az ismert univerzum minimális részét teszik ki, a világűr 90%-a "sötét".Akinek igazán profi univerzum szimulátor kell, annak melegen ajánlom a Space Engine nevezetű INGYENES programot (Brutál video DEMO). Trilliárdnyi csillag (procedurálisan generált, de integrálva van az ismert csillagászati adatbázisok zöme is, tehát minden ismert égitest, kvazár, nebula, csillag ott van ahol a valóságban is), mind bejárható, minden planétára le lehet szállni, és ez a program tudományos alapokon nyugszik!
-
Rison77
senior tag
(#146) Brett001:
sziklaoszlopból kibányászom a közepét és a szikla teteje ott marad lebegve a levegőben?Azért azt ne felejtsük el, hogy még mindig egy indie stúdió kb 10 fővel. Azért ne várjunk egy cryengine-t.
Színes világűrhöz hozzászólva, attól, hogy az emberi szem semmit nem lát, attól még közel sem biztos, hogy a világűr pontosan úgy néz ki ahogy látjuk, inkább pontosítók ahogy a tudósok "valószínűsítik. Mert oké, hogy a naprendszerünket látjuk, de a távolabbi részeket, a tudósok is csak számok alapján látják, amihez megpróbálnak színértékeket rendelni, szóval közel se olyan biztos, hogy nem ilyen a világűr
Nekem még mindig csak az vakarja a csőröm, hogy ennyire nem foglalkoznak a pc verzióval, se gameplay még a megjelenést se tisztázták pontosan... Kezd egy kicsit sántítani.
-
Romvr
őstag
válasz
Mister_X #150 üzenetére
"emberi elmével kvázi végtelen nagyságú játszóteret fogunk kapni."
Ráadásul ha nem hagyják magára a játékot a készítők akkor DLC-kel és új tartalmakkal is lehet frissíteni. Bár kétlem hogy CDPR szintű DLC-k belekerülnek a jövőben, de pár újítás, finomítás, esetleg új küldetésrendszer...stb. Én a videók alapján rengeteg potenciált látok ebben a játékban... remélem ki fogják aknázni mindet, mert kár lenne érte.
Annyi már biztos hogy száz órákat is bele fogok tenni, ha ennek a játéknak a kistestvérével is vagy 10-15 órán keresztül elvoltam azzal hogy leszálltam bolygókra és bóklásztam a semmi közepén, meg űrcsatában vesztettem sorozatosan
(#146) Brett001:sziklaoszlopból kibányászom a közepét és a szikla teteje ott marad lebegve a levegőben?
No igen ezt megcsinálhatták volna. Nem hiszem hogy egy kis fizikai motor a játék alatt (havoc vagy valami) nem fért volna el. Pedig fejlettebb szinten milyen vicces lett volna mondjuk bolygókat robbantani. Vagy egy aszteroidaövben köveket lökni a bolygóra és nézni ahogy becsapódik és krátert csinál...stb... Némi fizikával minden ilyen játék szórakoztatóbb lehetne.Meg ez a színes világűr!
Tekintve hogy az egész játék a színes helyszínekre és inkább a képregényesebb megjelenítésre hajaz ez nem akkora gond. Bár tény hogy a "nagy büdös semmit" megcsinálhatták volna üresebb helynek is.Igy első blikkre az ok, hogy craftolás a játék lényege,
Természetes hogy erőforrásokat kell találni amiből fejleszteni tudszl. Ezzel szerintem sincs semmi gond. Ráadásul ha hihetünk a készítőknek akkor ezt lehet űrcsatákkal megszerezni, kereskedni, csereberélni a dolgokat illetve természetesen bányászni a bolygókat. Ez utóbbi tűnik a legegyszerűbbnek így nyilván sokan fogjuk ezzel indítani az egész játékot.Más: Van valami hivatalos hír az ajánlott gépigényről? A minimumot megtaláltam, de eddig csak egy oldalon volt utalás rá hogy az ajánlott már i7-3rd gen és R9 285 / GTX 970 szintű gép. Nehezen hinném.
-
Mister_X
nagyúr
Oblivionban szaladgáltam a Golden Coaston, mint szökött boci a réten és szedtem a virágokat (alkímiából elég jól meg lehetett élni, na), Skyrimban meg hegyeket mászok - ha épp nem küldetéseket teljesítek te jó ég, még ezer óra után is tud meglepetéseket okozni - a felfedezésnek megvan az öröme. Ha kerül is mögé valami quest rendszer (frakcióküldetések, kutatások, háborúk, kereskedelmi megrendelések), akkor emberi elmével kvázi végtelen nagyságú játszóteret fogunk kapni.
-
Brett001
aktív tag
No megnéztem ezt a 2 órás videót, hát vannak benne érdekes meg illúzióromboló dolgok. Pl. a már említett LOD mellett, milyen már az, hogy egy sziklaoszlopból kibányászom a közepét és a szikla teteje ott marad lebegve a levegőben?
Meg ez a színes világűr! Mintha mindenhol egy csillagköd belsejében lennénk. A világűr bársonyfekete! Amúgy ez a 30 óra alatt elért a faszikám a galaxis közepébe is elég nehezen hihető, mikor ebben a videóban csak arra megy el másfél óra, hogy megjavítson egy lezuhant űrhajót. Igy első blikkre az ok, hogy craftolás a játék lényege, (ezt tudtuk) szeretem is az ilyesmit, de hogy minden csip-csup szarhoz (pl. egy enciklopédia elolvasásához) anyagot kell gyűjtögetni, egy idő után nyomasztó lesz majd. (pl. a Witcherben jól megoldották, hogy ha egyszer elkészitettél egy főzetet, csak alkohol kell hozzá, nem kell mindig mászkálni ismét gyógynövényért)
Másrészt való igaz, csak akkor lehet bővebbet mondani, ha már kijött és sokan játszanak vele, befutnak az első tapasztalatok. Nem sok olyan játék van amiről ennyit pofáztak volna a készítők (Dunát lehet rekeszteni a 15-25 perces Sean Murray-es videókkal), mégis alig tudunk valamit a játékról...például én kiváncsi leszek arra, hogy van-e szerepe hogy egy bolygónak mekkora a gravitációja? Lehet-e jetpack nélkül nagyokat ugrálva haladni egy a Holdunkhoz hasonló méretű bolygón/holdon? Itt a videóban is jártunk egy holdon de nem tudni mekkora a mérete.
-
front3r
őstag
Ez nem sim. Ez arcade játék. A legjobb benne a felfedezés által nyújtott érzés. Ennyit ad a játék, nem többet. Ha valakinek ez nem jön be, az le is mondhatja az előrendelését.
-
duvi
nagyúr
"Elite-ben ha kifarmoltam a legnagyopbb hajót, nincs sok értelme tovább grindelni"
Az Elitehez folyamatosan (évente 4) jönnek tartalmi frissítések. Nemrégiben kijött az Engineer, amivel speciális modul és fegyver upgradket szerezhetünk. Ezen kívül ott a CQC Arena PvP kedvelőknek és a background simulation, amivel játékos frakciók szerezhetnek meg és uralhatnak saját rendszereket. De ez már nagyon off... -
Vesa
veterán
Hasonló véleményen vagyok. Az Elite alá kéne egy ilyen unvierzum generátor, mert az minden más szempontból komolyabb, bár tulajdonképpen nem lehet őket egy lapon említeni. Az Elite hibája is az ami ennek lesz. Nincs benne építés! Innentől mindkettő hamar célt veszt. Elite-ben ha kifarmoltam a legnagyopbb hajót, nincs sok értelme tovább grindelni, a felfedezés pedig azért nem jó, mert nagyon egyformák a rendszerek, csak az elrendezésük más. Megint az van, hogy a kettőből lehetne egyet összegyúrni, de leginkább háromból, mert pl. építés szempontjából az X3 a legjobb a műfajban.
Modolhatóságról tudni valamit? Abban még lenne potenciál, látva miket csinál a community más játékokhoz.
-
duvi
nagyúr
- Előre is megjegyezném, hogy az alábbi sorokkal nem áll szándékomban vitát generálni, vagy más játékot favorizálni. Pusztán az eddigi információk alapján formálok véleményt, mivel kíváncsi vagyok a No Man's Sky-ra.
- Az utóbbi pár spoileres videóból is az jött le nekem, hogy a játékidőnk nagy részében "túrni kell a földet" nyersanyagok után. Utána ugrunk a következő bolygóra, ahol ismét ez vár ránk. Említettétek az Elitet, hogy szerintetek mennyire unalmas játék. Hát az eddig látottak alapján nem mondanám, hogy a No Man's Sky változatosabb lenne
Sőt! Kevesebb tartalmat látok benne, jóval gyengébb látványvilággal. Látszik, hogy a random generátorra támaszkodik az alapkoncepció, amivel tényleg nagyot alkottak. Tartok tőle, hogy a tizedik, huszadik, századik ... bolygó után ez is elveszíti a varázsát és unalomba fullad. Sokat dobna a játékélményen, ha legalább coopban játszhatnánk. A pénzszerzésnek egyetlen(?) alternatívája a nyersanyagok bányászata, begyűjtése. Hajók maximális méretéről és funkcióikról tudtok valami konkrétumot mondani? Eddig minden videóban csak kis "űrvadász" méreteket láttam, amivel repülhetünk is. Léteznek (összelegózhatóak) nagy rakterű szállítóhajók? Űrharcok szintén elég ritkának és arcade jellegűnek tűnnek. Remélem, hogy van még jó pár újdonság, amiről nem szivárogtak ki infók, mert ez így elég kevésnek tűnik
-
Vesa
veterán
Nekem pont a térképpel vannak problémáim. Se rendszer térkép nincs, se útvonaltervezőt nem látok rajta. És kicsit zavar az is, hogy minden planetáris ködben úszik, nincs egyetlen "fekete terület" sem, ami ismét csak nagyon arcade. Mondjuk ez legyen a legnagybb baj vele, ettől még lehet nagyon jó a játék.
-
Vesa
veterán
Igazad van, de talán azért nem ennyire vészes a helyzet. A videókon a gyerek iszonyatosan arcade módon játszik, minden bolygóra úgy zuhan be. Talán ha rendesen, a valóságnak megfelelő módon, kicsit szimulátor-szerűen szállunk le, illetve úgy siklunk be egy bolygó légkörébe, akkor nem lesz ilyen durva a LOD sem.
Bár nem tudom ez mennyire lesz kivitelezhető, a játék alapvetően nem szimulátor, a hajók mozgása, a leszállás, dokkolás és minden más is, absolute arcade játékot idéz. -
Vesa
veterán
Két dolgot várok ebbe a játékba később, esetleg DLC formában.
1. Építés! (az nagyon kéne bele, saját bázist, házat, akármit építeni, máris milliónyi célt adna)
2. Városok generálása! Jelenleg kicsit furcsa, hogy kizárólag növény és állatvilág létezik minden bolygón, de technológiailag fejlett népek nem nagyon. -
Romvr
őstag
Nekem csak a LOD-al van bajom. Ahogy az aszteroidák felbukkannak, meg a bolygóhoz közeledve lépcsősen jelennek meg a dolgok, előbb a szigetek ugranak be majd a nagyobb tereptárgyak...stb. Nem pedig szépen kibontakoznak hanem csak úgy puff, betöltötte a rendszer, puff egy hegy, puff már árnyéka is van, puff növényzet...stb.
Remélem ezt azért javítják, mert illúzióromboló.
-
Romvr
őstag
-
Phobion
őstag
"Nem vesztettél semmit, kb. 2 textúra váltakozik jelenleg, az is teljesen sívár tájakra van feszítve. Ok. lehet menni holdjáróval, csak értelme nincs sok."
Volt szerencsém a Horzinnal játszani egy keveset. Kifarmoltam a reput, hogy elmehessek SOL-ba, ott ahova lehetett leszálltam a Python-al és ennyi. Sajnos sivár nagyon ilyen szempontból az elite.
"Elite gyönyörű, csak unalmas. Ha láttál 20rendszert, láttad mind a 4milliárdot, mert ott aztán semmi változatosság nincsen sajnos. Én is felfedezés mániás vagyok, sajnos ebből a szempontból az Elite jelenleg rettentően egysíkú és unalmas."
Igen, ez így van.
(#129) Vesa - Eddig úgy tűnik, hogy igen, csak bizonyos bolygókon sokkal kevesebb. Jaj, de már ez sem érdekel, csak jöjjön.
Steam-en még mindig 10.-t írnak, mindenhol máshol pedig 12.-e. -
front3r
őstag
Hangolódjunk a játékra: https://open.spotify.com/track/2hHBR26EfLmnDkm9Dp6Fh4
:-P -
Vesa
veterán
"Már akkor siránkoztam a NMS után, mert ha legalább járkálhattam volna a bolygón, már az sokat jelentett volna"
Nem vesztettél semmit, kb. 2 textúra váltakozik jelenleg, az is teljesen sívár tájakra van feszítve. Ok. lehet menni holdjáróval, csak értelme nincs sok.
"helyette csak nézegettem a szebbnél szebb bolygókat, mert az bizony az elite számlájára írandó, hogy gyönyörű, de nekem tetszik a NMS is nagyon"
Elite gyönyörű, csak unalmas. Ha láttál 20rendszert, láttad mind a 4milliárdot, mert ott aztán semmi változatosság nincsen sajnos. Én is felfedezés mániás vagyok, sajnos ebből a szempontból az Elite jelenleg rettentően egysíkú és unalmas.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Stream (bár eléggé tré minőségű)
-
Cruzolka
aktív tag
BRUTÁL SPOILER!!! SPOILER!!! SPOILER!!!!!!!
1 órás gameplay
[link] -
Phobion
őstag
Nekem kb. 200 tuti óra volt. Ne tudd meg azt a frusztrációt amikor félúton jársz, de már megbántad, viszont vissza már nincs értelme fordulni, de a cél még messze.
Már akkor siránkoztam a NMS után, mert ha legalább járkálhattam volna a bolygón, már az sokat jelentett volna, helyette csak nézegettem a szebbnél szebb bolygókat, mert az bizony az elite számlájára írandó, hogy gyönyörű, de nekem tetszik a NMS is nagyon.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Lol, érdekes, mert erről eddig semmi szó volt, egyáltalán nem volt hír arról hogy több galaxis lesz. Szép lesz, ha ezt utólag találják ki.
szerk:
Neked meddig tartott Sag A-ig eljutni Elite-ben? Rá akartam venni magam, de inkább lemondtam róla, mert valaki felhozta hogy realtime vagy egy hétig tart az út.
-
Phobion
őstag
"Erről van bármilyen hivatalos forrásod, mert ez így konkrétan nem igaz. A játék legfőbb célja, hogy a galaxis közepébe kell eljutni."
"Ez már csak azért is nem igaz, mert az aranylemezes buildet küldik tovább sokszorosítani."
Azt viszont nem tudjuk, hogy akitől vásárolta ebayről, az a személy honnan szerezte. Simán lehetséges, hogy az egy lopott build régebbről.
De mindegy is, annyira "belefáradtam" már ezekbe, hogy az a "rakás" negatív dolog amit felsoroltak redditen, egyszerűen nem érdekel, csak ne crasheljen a játék és tudjak felfedezni. Számomra nem az lesz a cél, hogy minél hamarabb bejussak a központba.
Ha az ELITE: Dangerous galaxisában kibírtam az oda-vissza utat a Földtől Sag A*-ig, akkor ez leányálom lesz, és akkor bizony még nem lehetett leszállni az atmoszféra nélküli bolygókra.
Csak jump scan jump scan jump scan...
-
oriic
HÁZIGAZDA
"Ugyan a cél, hogy az univerzum(!) közepébe jussunk el."
Erről van bármilyen hivatalos forrásod, mert ez így konkrétan nem igaz. A játék legfőbb célja, hogy a galaxis közepébe kell eljutni.
"Külföldi fórumokon sokan azon a véleményen vannak, hogy a megvásárolt példány nem az aranylemezre került végleges játék.
"
Ez már csak azért is nem igaz, mert az aranylemezes buildet küldik tovább sokszorosítani.
-
Rison77
senior tag
Hát igen, de tekintve, hogy mindenki ugyanabban a galaxisban fog kezdeni, és elvileg "nagyon kicsi" lesz az esélye, hogy bárki belebotlik másikba, így elég kicsinek tűnik. Bár elolvasva, hogyan is jutott el, hogy egy anyag irreálisan drága, amiből rengeteg üzemanyagot tudott venni. De ez is felvet pár kérdést, elfogy az üzemanyag, leszállsz egy bolygón, amin éppen nem találsz üzemanyagot, akkor ott a játéknak kakukk? Vagy minden bolygón található valamennyi, csak győzd idővel bejárni a valós méretekkel rendelkező bolygót, hogy rátalálj.
-
Phobion
őstag
Fontos lenne azt is megjegyezni, hogy 30 óra alatt jutottak el az első galaxis közepébe, ami nem játék vége.
Ugyan a cél, hogy az univerzum(!) közepébe jussunk el. Nem véletlen látni a leakelt videókban, hogy a galaxisnak nevet adtak, tehát nem csak egy galaxis lesz.A játékban pontosan 18446744073709551616 bolygó lesz, ami 18 quantillió nem trillió.
-
baphomet
senior tag
válasz
Cruzolka #104 üzenetére
"18 Trillió bolygó, akkor ez így megfelel ???"
Kábé.Azért is írtam, hogy igazából tökmindegy, mert olyan mennyiségről beszélünk, amit úgysem lehet ésszel felfogni. (persze csak a magam nevében nyilatkozom
).
Az talán jobban érzékelteti az arányokat, hogy ennyi bolygó minimum milliónyi olyan galaxisban van összesen, mint a mi jól ismert Tejútrendszerünk. -
-
djculture
félisten
Szerintem eleve túlvan hypeolva ez a játék..
-
baphomet
senior tag
válasz
Cruzolka #101 üzenetére
Csak szarrágás, meg tökmindegy, de: 18*10^18=18 quintillion (US rövid skála)=18 trillió (magyar hosszú skála). Wikipedia.
-
Cruzolka
aktív tag
Tévedésben vagy. A Fejlesztők elmondása szerint 90%on egyáltalán nincs élet. a maradék 10%on találni életet, és ezen felül is igen kevés az esély rá, hogy nagyobb állatok népesítsék be az adott bolygót...
De ez 18 quad Trillió bolygó esetén még ezeket számításba véve is Nagy szám.
Tehát az élettel teli bolygók valószínűsége így is nagy!
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a warez! (másolt tartalmak, másolásvédelem kijátszása, stb.)
● Profil értékesítés tilos! (Steam, GOG.com, PSN és PH! végfelhasználói szerződése alapján)
- Fűnyíró topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Kuponkunyeráló
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Honda topik
- Xbox Series X|S
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!