- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- UHD filmek lejátszása
- OLED TV topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Ha csak egy alkalmazottrol van szó, akkor aligha részesült a milliókbol. Abból csak a tulajdonosok szoktak. Sean hipszter bácsinak biztos nem lesz mar gondja az életben, de a többi kóder es grafikus melós nem ezzel fog dicsekedni, ha majd munkát keres.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
danih
veterán
válasz jonnyjoker01 #1498 üzenetére
Mr Robot sub: 89 ezer felhasználó
Új Mr Robot sub: 139 ezer felhasználó -
danih
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
-
danih
veterán
A játék körüli hűhó már tényleg szórakoztatóbb, mint maga a játék.
-
danih
veterán
válasz Rony949 #1491 üzenetére
Úgy néz ki nem hack, egy elkeseredett HG munkatárs írhatta, aztán mégis inkább hack-ra kenték
Sean Murray tweetjei pedig egyenesen undorítók. "Are you still hacked and stuff"? Haha. Már nem is rejti véka alá hogy leszarja, és még cinikus is ráadásul.
[ Szerkesztve ]
-
Rony949
őstag
A Hello Games twitterére ki lett írva egy tweet amit azóta töröltek és a twitter profil is le lett zárva. Lehet hogy hack, de kifejezetten vicces! :'D
-
Brett001
aktív tag
A bázis építésnek én sem sok értelmét látom. Tény, hogy nyomot hagyhatsz, de ebben a hatalmas világban elég kicsi a valószínűsége annak, hogy más is odavetődik, és igen itt az a hajtóerő, hogy mindig újabb bolygókra menj, hogy "vajon az hogy néz ki?" motivációval. Sajnos ez a része nagyon el lett szúrva. Nem tudom olvastátok-e ezt a cikket, amiben mélyebben belenéztek a forráskódba.
A lényeg röviden, ha jól vettem ki a gyenge angolommal, hogy maga az alap program, a procedurális rész nagyon jól, ötletesen van megírva, ahogy a szerző fogalmaz "egy valóságos gyöngyszem", ugyanakkor látszik rajta a sietség, a vége felé összecsapták az egészet. Mintegy 80%-os, és ezt a 80%-ot nem úgy kell érteni, hogy kimaradt belőle például a multiplayer vagy a frakciók közötti harc stb., hanem maga a procedurális és grafikai részben is sok lehetőség lappang. Ezért lett olyan unalmas pl. a felszín, ahogy az Otherworld-ös srác Sirin mondta, a felszin magassági változatossága kimerül két 10 emeletes ház magasságában. Sokkal több növény, állat is lehetne benne, de csak 2-3 művész dolgozott ezen, pedig vagy több idő, vagy kétszer ennyi művész-grafikus kellett volna a 100%-hoz. Mondjuk a felszín módosító modoknak hála, már sokkal sokszínűbb lettek a bolygók. pl. érdekesség, hogy a nagy épületek amiket hiányolunk, modelljei benne voltak a játékban, ott voltak egy könyvtárban, csak épp a program nem hivatkozott rájuk.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Phobion
őstag
A játékkal alapjáraton nem lenne semmi gond, ha lenne értelme eljutni a galaxisok központjaiba, de az, hogy mi van ott... számomra így semmi értelme a játéknak, egy idő után sajnos csak "ugyanazt" kapom
-
edgR
őstag
válasz Rison77 #1484 üzenetére
Igen, pontosan. Sokan azt mondják, hogy talán olyan érelme lesz a "bázisépítésnek", hogy nyomot hagyhatsz, monumentális épületeket húzhatsz fel és üzenetet hagyhatsz a később érkezőknek.
Egyébként szerintem azért írta ez a srác is, hogy jövőre tervezik a nagy durranást, mert azért ekkora jellegű fejlesztéshez egy proc-gen játékban (ahol minden apró változtatás még nagyobb lavinát indít el, mint egy "normál" játék esetén), ekkora csapattal ez sok idő.
Itt a hivatalos bejelentés egyébként "Noam Chomsky"-tól, szó szerint idézem:
"Goodbye
Hi All.
As of today, i've filled in the forms to transfer leadership fully to alionamedking.
I don't know how quick they are at doing this but he is joint leader already so it shouldn't make any difference to the running of the community. Both Vapidwolf & Revfunk doing a stand up job of running things as it is so your in good hands!
I can't be leader of this community because i'm a senior tester for Sony, working on the very game that this community is built around. I have suffered multiple hack attempts and trolling since I took over. It's stopped now but it took the fun away for me. I was just hanging on till all was okay.
I've done what i can. Weeded out the trolls, redesigned the look and feel of the app.
Hope you all understand. Thanks for all your help. Thanks for all your support. I wish you the best of everything going forward.
Thanks Wolf,Rev & Lion for all your help. Good people!
Noam.
PS: Great things are coming for No Man's Sky in into next year. Keep the faith! It's not as easy as you think to build a game with this much scope and potential. We're getting there "
Ezt egyébként a hivatalos NMS Amino app-ban tette közzé az akkori vezető.
-
Vesa
veterán
válasz Rison77 #1484 üzenetére
Az egy kvázi 0day patch volt, akkor még nem látszott, hogy ekkora népharag és bukta lesz. Vagyis amit abban írtak, az számomra nem sok bizonyító erővel bír.
Pont két hónap telt el a megjelenés óta és mivel hivatalos reakció azóta sem történt, a pletykákkal meg sosem foglalkoztam, így számomra egyértelmű, hogy ez a project végleg halott.
1-2 hétig még elfogadható volt a csend, magyarázható volt azzal, hogy rendezik a sorokat, de 2 hónapra nincs mentség, itt egyértelmű a helyzet. Persze hinni, reménykedni lehet bármiben, én viszont racionális ember vagyok, csak abból tudok dolgozni amit látok.Jó lett volna egy bázisépítés, különösen, ha valamilyen mobilbázisról lett volna szó, de a játékot kiismerve az a helyzet, hogy alapvetően rossz az egész megvalósítás, ezzel sokat szerintem nem lehet kezdeni.
Itt az emberek tömegei a végtelen procedurális generálásra gerjedtek be, hiszen ki ne jönne lázba attól, hogy új világokat fedezhet fel, a felfedezésnek marha nagy hajtóereje van. De itt nincs erről szó, 30bolygó után ismétlődnek az assetek, egyre sűrűbben futunk bele egyforma dolgokba. És innentől semmi nem menti meg ezt a játékot, mert a nagy újítás, a "nagy durranás" része sem működik jól. Nincsen értelme több ezer világra ellátogatni, mert egy idő után nincsenek egyedi világok, mint láttunk már sokszor.A tudomány a valóság költészete!
-
Rison77
senior tag
Elvileg az első update-ben azt írták, hogy bázisépítés lesz. De hogy ezért ki fogja elővenni jövőre újra az jó kérdés. Én alapból úgy gondolom, hogy ilyen feature-nek semmi létjogosultsága nincsen egy ilyen felfedezős játékban, ahol szinte a folyamatos utazás az elsődleges cél. Inkább azokra fektetnék a hangsúlyt ami alapból benne kellett volna legyen.
-
Vesa
veterán
Köszi! Akkor tekintve, hogy 2 hónap telt el hallgatással, meggyőződésem, hogy ennek a projectnek vége van. Nem gondolom, hogy bármilyen patch vagy content update érkezne még. Esetleg új játék majd egyszer valamikor, ha kapnak még pénzt ezek után bárkitől. Kár érte.
A tudomány a valóság költészete!
-
edgR
őstag
Pár Tweet a zenét készítő csapat tagjaitól, meg a fejlesztőktől. Ezen kívül semmi. De állítólag dolgoznak a projekten.
NMS Amino-n pedig a korábbi Leader írt egy rövid bejegyzést, miszerint nem tud tovább vezető lenni ott, de kitartás, mert _jövőre_ hatalmas update érkezik. Ő egyébként egy NMS tesztelő, a SONY-nak dolgozik; magyarul nagyon közel van a tűzhöz.
Eszerint jövőre várható az a nagy content update, amiről korábban már szó volt, és több mint valószínű, hogy addig csönd lesz. De addigra el is fogja mindenki felejteni sajnos a játékot. Ennek a marketingjét már rég elszúrták.
-
Vesa
veterán
Van valami hír a HG-ről? Vagy azóta is hallgatnak?
A tudomány a valóság költészete!
-
Xmodule
őstag
Hali. Kérdésem lenne hogy ez a játék folyamatosan online? Csak azért érdekelne mert még nem vettem meg de most 6ezerért árulják ps4 re gondoltam kiprobalom de nem szeretném ha csak úgy lenyomnak a szervereket egyik napról a másikra aztán ott egy használhatatlan lemez.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Bomc
aktív tag
Valaki tudja hol tárolja a mentéseket?
-
vgavga
tag
Hali!
Na sikerült elindítani a játékot!
AMD Athlon2 x4 3GHz, 2x4GB DDR3, R7 360 2GB.A virtulás mem ki volt kapcsolva nálam, miután visszakapcsoltam csak akkor volt hajlandó elindulni.
Leszálltam, de még nem sikerült megjavítani a zűrhajómat!))))) -
Brett001
aktív tag
Hát igen, az SE-ben egy szép bolygót beteszel a kedvencek közés és bármikor egy kattintással visszarepülsz. A Bigger Things tényleg szar alapfelállásban, de van már olyan változata, amiben van BigThing_smaller pak fájl is akkor már nem olyan extrém méretűek a gombák.
...és igen a növények, a forró bolygókon mindig az lapát, legyező szerű cuccok, a savason 2-3 féle gomba váltakozik... :legyint: Az időjáráson is lehetne csiszolni, a porviharok elég jól meg vannak csinálva, de a havas bolygók egy vicc, az nem hóvihar, hanem hószállingózás, meg van 1-2 centis vékony hóréteg. Meg szakad az eső és csillagos az ég stb."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Vesa
veterán
válasz Brett001 #1467 üzenetére
Igen, ismerem ezeket a modokat. Sajnos a Bigger Things nálam használhatatlanná tette a játékot, mert pl. egy méretes gombatengerben egyáltalán nem látszottak az állomások a felszínen, sok gondot okozott landoláskor is, és nagyon kiábrándító volt, ahogyan 5 méterre az orrom előtt a semmiből tűntek elő a növények. Illetve ez csak a meglévő assetek méretét növeli meg, a növények sajnos ugyanazok.
A 'free flight' -vagy milyen nevű- mod miatt meg többször beragadtam hegyekbe, barlangokba, szóval ezek sajnos messze nem tökéletesek.Pont az SE "miatt" vártam én is az NMS-t, hiszen azt a programot -amit mellesleg egyetlen!! ember fejleszt, ami zsenialitásra utal-, több éve nyúzom már de még mai napig nem untam meg. Ha legalább ez a része tényleg profi lett volna az NMS-ben (tehát minimum bookmarkolhatók a jobb helyek, valóságosabb csillagrendszerek stb., még ha nem is tudományos pontossággal), akkor nekem semmi gondom nem lett volna.
A tudomány a valóság költészete!
-
Mister_X
nagyúr
Én azért meglátom benne a változatosságot - az egyik kedvenc bolygóm lett, ami egy fekete lyuk rendszerében volt: az egész bolygó kopár, mint a Hold, az égbolt viszont szivárványszínű volt a napja miatt. Meg helyenként kristályok, nikkel tömbök és korvax állomások tették csinosabbá.
Voltam egy 95%+ vizes bolygón... nem tetszett.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Brett001
aktív tag
Ezen segítenek a különféle bolygó felszín manipuláló modok, pl. az Extreme terrain végre olyan változatosságot hoz, ami már élvezhető...vannak végre felhőbe nyúló hegycsúcsok nagyon nagy nyílt területek, 90%-ban óceánia bolygók stb. Persze ettől még a növényzet, állatok maradnak ugyanazok, ami szintén unalmassá válik egy idő után. A Bigger things növeli a fák magasságát. Így már elég változatos a kép, majd lövök screenshotokat néhány szép bolygóról.
Most már egy kicsit úgy tekintek a NMS-re, mint a Space Enginere - annak jobb grafikája és tudományos pontossága nélkül - viszont itt vannak növények, kövek stb. ami az SE-ben még csak a távlati tervek közt szerepel.[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Vesa
veterán
válasz Mister_X #1464 üzenetére
Én sajnos nem értek egyet amiatt, mert még a húzó feature sem lett jó, vagyis nem változatosak a bolygók. Első kb. 40órában még annak lehet nevezni, de nagyon hamar rájössz, hogy fájdalmaasan ismétlődik minden. Én ellettem volna pusztán a felfedezéssel is, ha az valóban jó lett volna, de jelen formában ennek sincs semmi értelme. "Every atom procedural"...Ó dehogy. Van kb. 200 asset, azt cserélgeti a program randomizálva. Már bárhová mentem, mindenhol ismerős látvány fogadott. Nekem ez vette el a kedvem végérvényesen ettől a játéktól.
A tudomány a valóság költészete!
-
edgR
őstag
Annak, aki esetleg olvassa a topicot, és még kétségek között gyötrődik: megéri megvenni a No Man's Skyt?
Az a linkre kattintva megnézheti (pontosabban inkább hallgathatja - és ezt is javaslom inkább, mert elég hosszúra sikerült ) az én véleményemet a kialakult helyzetről és magáról a játékról. Ez az első rendszerem végén (kb. 30 játékóra után) készült, azóta még majdnem 200-at tettem bele. Azt viszont elismerem, hogy ezt a játékot egy nagyon szűk réteg fogja csak előnyben részesíteni, meg azt is, hogy jelen állapotában szerintem sem ér meg 60$-t (nekem igen, de a többségnek egész biztosan nem). -
addikt
Moderek megtalálták a hajóroncs és a bronto modeljét már rég a játékban.
Scriptelt volt mind, az hogy volt rajta útómunka az más kérdés.A lényeg akkor is az, hogy ezeket sajnos nem a játék generálta, ahogy minden mást, így nem is lehet őket random megtalálni.
Pláne fákat kidöntő más állatokat elijesztő csodalényeket.5600X 2x16GB 6800XT | ASUS Zenbook 14 UX425 | iPad Pro 12.9 | iPhone 15 | iMac e2008
-
Brett001
aktív tag
Akár script, akár videotrükk szomorú, hogy végül ez lett belőle. No mindegy most már elvagyok ezzel is, meg mindig jön egy-két érdekes mod, amit kipróbálok.
Amúgy rám a brontosaurusos videó volt anno nagy hatással, akkor mondtam, hogy nekem KELL ez a játék. Ott még pillangók is röpdösnek....ilyen formában lenyűgöző lenne a cucc."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Vesa
veterán
válasz Brett001 #1455 üzenetére
A videókon én -grafikus szemmel- inkább utómunkát látok, mint scriptelést. Az a hatalmas Tremors pl. ami a korai videóban a talajból kiemelkedve kúszik el előttünk, világosan láthatóan nem a játék része, hanem utólag van rátéve a nyers anyagra. Pl. After Effects-ben egy szakember számára ez nem nagy kihívás. Egyértelműen utómunkát látok a hatalmas hajóroncsokon is, fogadni merek rá, hogy utólag tették rá azokat is és hogy ezek soha nem szerepeltek a játékban még scriptelve sem! Továbbá hasonlót gyanítok a "Jurassic Parkos" hatalmas dínók esetében is. Ezeket szerintem green háttér előtt renderelték Maya-ban vagy 3D studio Maxban, majd egyszerűen rátették a játékból streamelt videóra egy utómunka szoftverben. Olyan ez, mint a nemlétező szuper csajok a magazinok lapjain, akiket agyba-főbe kell retusálnunk, hogy szalonképessé tegyük őket. Ez egy ilyen világ, ilyen csalás szagú megoldásokkal.
Persze vannak olyan fícsörök, melyek valóban a játék részeként léteztek, de valamiért tényleg nem kerültek bele a véglegesbe, pedig az E3-mon élőben, játék közben láttuk. Tehát ott nincs szó ilyen típusú csalós utómunkáról. Ezeknél én is kíváncsi lennék, miért maradtak ki.
De a játékkal a legnagyobb baj valójában az, amit egyébként tud és meg van csinálva. Ugyanis rettenetes az irányítás, és a világok generálása is nagyon-nagyon hamar ismétlődésbe fullad, ami a "18 csintrillion star system and every atom procedural" szlogen mellé igencsak kiábrándító volt. Cave generálásból konkrétan kétféle van, minden esetben ugyanúgy néznek ki a barlangok, bárhová megyek. És innentől válik gázzá az egész (most a teljes céltalanságot ne is említsük, mert már ezerszer végig lett járva)
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Madwe
nagyúr
Nana, Csak a UK bizottság vizsgálódik, s a jogkörük szerinti legsúlyosabb itélet is olyasmi, h vedd le a hirdetést, s több ilyet ne adj ki. Se pénzbírságra, se visszafizetési kötelezettségre nem kényszeríthetik a HGt.
(#1455) Brett001 Mert ahogy modnták, az események scripteltek voltak, a helyszín és a lények pedig manuálisan elkészített adatok, nem random generáltak, amilyen amúgy a játék!
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Brett001 #1455 üzenetére
Nem tudták a scriptelt dolgokat mūködôen véletlenszerūvé tenni. Én azért sajnálom ezt az egész stúdiót, mert hatalmas dologba kezdtek kevesen. Korrekt lépés az lett volna, hogy megjelenéskor leviszik az árat, kijelentik, hogy jópár dolgot nem sikerült belerakni a játékba. Így is hatalmas bevételük lett volna, az emberek nem panaszkodtak volna mondjuk $30 esetében.
Gondolom a játék halálra van ítélve, de legalább beindította kicsit ezt a vonalat.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Brett001
aktív tag
Nekem ami nem fér a fejembe az, hogy a látott, leprogramozott dolgok miért nem kerültek bele a végleges játékba? Az igéretek tekintetében hazudtak, nem lett benne csatlakozás a frakciókhoz, vagy butább lett a MI stb. OK már nagyon ki akarták adni a játékot és nem programozták le. De ami készen volt - hisz már másfél évvel ezelőtt is láttuk videókon - nagy épületek, lezuhant csillaghajók, hatalmas űrállomások, olyan növények, állatok, amiket kb. 200-250 bolygó után sem láttam soha, azok hol vannak? Hisz nem koncepció rajzok voltak ezek; ott voltak, le voltak modellezve...ha készen van miért kellett ezeket kihagyni??
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Vesa
veterán
válasz Bazsi1987 #1453 üzenetére
Pedig nagyon úgy tűnik, feladták.
Nem ez az első játék ami bebukja a startot, de csak nagyon kevésnél volt jellemző, hogy a hibák után ilyen szinten eltűntek a fejlesztők. Általában sűrűn peccselgetnek, de minimum kommunikálnak.
Itt meg semmi, és ugye közben már vizsgálódás is folyik a vásárlók félrevezetése miatt, szerintem a Sony is kihátrál lassan, legalább is, a hibákat -ők legalább- elismerték és egyértelműen a HG-t hibáztatták.
Ki tudja, mi zajlik ott, anyagilag mondjuk sikeres volt a project, de ha a média és reklámszövetség félrevezetőnek találja a marketinget, akkor abból még tömeges visszafizetésre kötelezés is lehet akár.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Brett001
aktív tag
Most már kár ezen hisztizni, nekem is nagy csalódás, de próbálom másfelől megközelíteni a dolgot. Minden nap játszok vele egy kicsit, egyszerűen csak leselkedek benne, főleg hogy most már jó pár látvány növelő mod van. pl ez: [link]
Döbbenet, hogy mennyivel változatosabb felszínt generál. Már a "Mountains" is jó volt de ez nagyon király.Tegnap pl egy olyan bolygón röpködtem ami tisztára úgy nézett ki mint a norvég fjordok. Néha persze túl extrém lesz és van egy két furcsaság, de a srác folyamatos reszeli a modot.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
danih
veterán
-
danih
veterán
Ez fantasztikus, pont most mentem volna oda. Eltűnt az összes posztom. (Amúgy nem hivatalos sub volt, "csak" a legnagyobb. A normális része már rég itt van: /r/nomanshigh)
Itt egy reakció a Reddit részéről, nézik hogy mi van.
Azért voltak előjelei a dolognak, tegnap este elég keményen shitpostoltak a modok, néztem is hogy mi van, ennyire halott az egész vagy csak részegek?
Sean M közben azon gondolkodik Ferrarit vegyen-e vagy egy Lambo-t. Vagy mindkettőt.[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
A hivatalos NMS subredditet is megszüntették, állítólag az állandó hiszti miatt. Pedig ennek az URLét még a HG is postolta az automata válaszleveleiben... Tényleg olyan, mintha máris elkezdődött volna a haldoklás.
Ami hírértékű lehet még, hogy állítólag csütörtök este a YT gamingen Sean Murray hivatalos interjút ad (péntekre kiderül, hogy kacsa volt-e).
Másrészt viszont Amino-n egy srác talált egy kibeb*szottnagy repülő szörnyet Ha nem mod, akkor az eddigi legnagyobb felfedezés a játékban (50-100 m+)
-
Omli85
őstag
A legnagyobb gond itt a teljes csend a csapat részéről. És most a sebtében kiadott alibi hotfixet és alibi "development-update" hírezést ne vegyük annak mert nem az. Engem ez az ami elszomorít és részemről esélytelennek látom, hogy ebből valami is lesz valaha.. Nekem 60+ óra után kiégett a játék egyszerűen nem tud lekötni és arra se tud rávenni, hogy elindítsam mert egyszerűen nem tud újat mutatni hiába a hatalmas világ amit felfedezhetek nekem ez kevés így hogy minden más a végletekig egyszerűsített és igazából semmi lényeges szempontja nincs se a fejlesztéseknek se a kereskedésnek sajnos. Sajnálom mert hatalmas lehetőség lett kihagyva és így keserű szájízzel és ugyan toltam bele játékidőt így nem igazán mondhatnám de még is így érzem, hogy 18K-ért ez PS-re mod support nélkül nettó lehúzás akár, hogy is szépítjük a dolgot (de még PC-re is).
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
-
whitezo88
nagyúr
Streamer 20+ példányt vett, hogy szétossza, helyette élőben mindet széttörték [link]
Durva. Viszont egyik komment csúcs:
-As dissapointing as NMS was... I can't help but feel sorry for the dev who might be watching a show destroying copies of his game on stream, as if it was Mein Kampf or something...
-To be fair, at least Hitler made sure his book was finished and polished before releasing it.
fellestem Steamre, összes értékelés: 33% pozitív, mostanában: 13% !
[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
Portal #007
Egy kopár bolygón találtam ezt a Monolitot.
Discovered on: 22/09/2016
SYSTEM
Region: Opluhmard Void
Name: edgR-system004-Resh (Reshikugow-Aeb)
Analysis: Atlas Interface // 4 planets // 1 moon
Distance to centre: 179375.8 Light-yearsPLANET
Name: edgR-planet0011-Iris (Irishivanchich)
Weather: Tempered
Sentinels: Frenzied
Flora: Absent
Fauna: Deficient
Characteristics: Vy'keen presence. Valuable elements: AquaSpheres and Gravitino Balls.[ Szerkesztve ]
-
Brett001
aktív tag
Na annyit tudtam csinálni, hogy a modok hozzászólásainl lévő kódokból kipróbáltam párat és amikor végre víz alá tett abból ki tudtam jönni. De az eredeti mentésem az nem tudom hova lett. Oda már soha nem találok vissza, mondjuk nem tragédia de szerintem ennél a modnál fel kellene hívni a figyelmet, hogy űrállomáson mentsd le a poziciódat és úgy oszd meg. Ennek igy semmi értelme, hogy a föld alá teleportálsz és beszorulsz.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Na gratulálok. Ezzel a szar NMS managerrel jól elbassztam a játékot. Próbáltam teleportálni aztán berakott valahova a bolygó felszíne alá. Mind a current és pervious is ezt hozza elő, nem tudok visszamenni a helyemre. Kurva élet... Pedig csináltam mentésűrhajóki-be mégsem hozza elő a previous... Most mi a faszt csináljak... ?????
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
edgR
őstag
válasz tesztuser #1433 üzenetére
Igen, nekik kellene írnod. Ez szerintem bug.
Az átadás sem megy pontosan az interakció hiánya miatt. Nem gondoltam, hogy ezt érted átadás alatt, természetesen jó pár Monolitot kellett így aktiválnom már.
Itt minden infót megtalálsz a Location Manager használatához. Én csak a share módot ismerem, soha nem használtam a másik oldalról. De le van írva minden. Ennek pont az a lényege, hogy nem a játékban lévő X gombos szarakodással kell használnod, csak beírod a share key-t, és oda tudsz ugrani arra a coordinátára. Persze előtte csinálj vele mentést a saját aktuális pozíciódról, nehogy véletlenül pont most legyen korrupt a mentésed, és ne tudj visszamenni oda, ahol épp voltál!
-
tesztuser
kezdő
2. a videóban is van olyan, hogy elrepülsz olyan épületek mellett, amin nincs címke (az előzetes szkennelés ellenére)
Nekem ez eléggé zavaró és frusztráló, mivel nem tudom, hogy miért nem mutatja az épület címkéjét: a) már jártam ott korábban? (nem, mert ismeretlen területnél sem címkéz minden épületet, illetve meglátogatott épületet is újra felcímkéz), b) kihagyja/elfelejti a program? c) egyéb ok?
Lehet, hogy ezeket a fejlesztőknek kellene megírnom.
OK, akkor meglátogatom ezt a bolygót, ha sikerül (az NMS Location programnak aktívnak kell lennie a játék alatt, vagy az elég neki, hogy megadtam neki az azonosítót, amit a videó után írtál?) Hogy választom ki a célt, azzal a bizonyos "X" gombbal a galaktikus térképen?
"Átadás" alatt először arra gondoltam, ami az űrruha és az űrhajó között van: az "X" gombbal át lehet vinni tárgyakat, de ez csak kósza ötlet volt.
Az átadáshoz előbb az kell, hogy a portál mintegy felkínálja, hogy mit kellene csinálnod vagy adnod. Gondolom kell valamit adni neki, ami beindít egy folyamatot."Space anomaly" vagy "Space port" állomáson még nem jártál? Vagy kereskedőnél? Ott van olyan, hogy át kell adnod valamit, amit kér és cserébe ő is ad valamit. Vagy a gyáraknál aktiválnod kell valamit. Ezeknél általában egy rövid menüben ki kell választani az adott dolgot (pl. 10 szén, vagy 100 heredium átadása). Persze először az illető fejénél vagy az épületnél kattintani kell az "E" gombbal, amivel jelzed, hogy interakcióba akarsz vele lépni.
-
edgR
őstag
válasz tesztuser #1431 üzenetére
Örülök, hogy tetszett! Szerintem mindenképp ugorj át, és nézd meg Te is, hátha észreveszel majd valamit, amit én nem.
Megpróbálok válaszolni a kérdéseidre:
1: nem, a Portalokat nem jelzi semmi. Scannelni lehet ugyan őket, de egy idő után azt is elveszít(het)ed. Emiatt van az, hogy inkább környező épületeket jelöltem meg a Signal Scannerrel, és azok alapján tájékozódtam.
2: melyik épületre gondolsz? Más ilyenről nem tudok, szerintem kizárólag a Portalt nem jelzi semmi.
3: többen felvetették, hogy ők csak a galaxis közepéhez közelebb találkoztak Portalokkal, erre próbáltam reflektálni. Így a válaszom nem, mert mások találtak több Portalt, a galaxis közepéhez közelebb is.
4: ez csak véletlen egybeesés lehet szerintem. Azóta találtam még 3-mat (más-más bolygókon), és ott semmilyen szabályszerűséget nem találtam (próbáltam követni azt a metódust, mint ezeknél, de sikertelen volt minden próbálkozásom). Továbbra is azt gondolom, hogy semmilyen szabályszerűség és módszer nincs a megtalálásukra, random az egész. Mindenesetre érdekes a minta, amin elhelyezkednek azon a bolygón.
5: elég jól tájékozódom, de jó párszor berepültem a mintát a videó rögzítése előtt.
6: igen, azok alapján az épületek alapján tájékozódtam, amit már korábban megjelöltem.
7: nem, és a modderek elmondása szerint nem is tudsz velük interakcióba lépni. Ha ez így van, akkor tényleg inaktívak a jelen verzióban. Elmondásuk szerint a párbeszéd megvan, viszont nincs a fájlok között sem animáció, sem gomb, így képtelenség interakcióba lépni velük jelenleg.
8: igen, lehet. De nem a jelenlegi verzióban, sajnos. Talán majd később. Egyébként mire gondolsz "átadás" alatt? Még csak dropolni sem lehet a játékban (illetve lehet, de nem jelenik meg fizikailag előtted, amit eldobsz, csak törlődik az inventorydból), hogy adod át neki? -
tesztuser
kezdő
Jó kis videó lett, ezek után lehet, hogy teszek még egy kört és meglátogatom ezt a helyet a jelzett MOD-dal.
Pár kérdést felvet a dolog:
1. ha jól láttam, a portált nem jelezte felirat
2. (más építményeknél is előfordul, hogy nincs felirat, ennek okát jó lenne tudni)
3. említed a videóban, hogy ez a csillagrendszer a galaxis peremvidékén van, lehet, hogy beljebb a középpont felé már nincsenek portálok?
4. érdekes, hogy elmondásod szerint ezek a portálok egy vonalban találhatók a bolygón (ez nehezíti a megtalálásukat szerintem)
5. a felirat hiánya ellenére viszonylag pontosan és hamar megtaláltad a portálokat, ezek szerint jó memóriád van...
6. nem használtad a szkennert a videóban, ez azért volt, mert már így is sok volt az építmény-címke?
7. a portáloknál semmiféle interakció nem volt, tehát nem jelent meg párbeszéd felirat? (a játékban vannak ilyen szövegek, mint: "Most egy portál előtt állsz" és hasonlók, ezért kérdezem)
8. lehet, hogy az Atlasz követ vagy valami mást át kellett volna adnod a portálnak, hogy aktivizálódjon (különben egy arrafelé bóklászó bennszülött élőlény is aktiválhatná véletlenül). Ezt majd kipróbálom. -
Madwe
nagyúr
Alap esetben én is utánajárok mindennek, amit veszek, legyen az játék s belőle gameplay, review, vagy bármilyen technikai eszköz. Ugyanakkor sokan nem így tesznek, hanem bemennek a boltba s megveszik azt a tv-t, amit ajánlanak nekik, megveszik azt a játékot, amit ajánlanak nekik, hallottak róla - s ez esetben igenis fontos az a steam page. Ugyan én is elítélem valahol ezt a mentalitást, de nyilván valakinek nincs kedve/ideje/energiája/hozzáértése (lol) ahoz h utánajárjon ezeknek a dolgoknak. S ők bizony igencsak sokan vannak!
[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
Igen. Akármennyire bejön a játék és védem azt a legtöbb esetben, csak a vak nem látja, hogy a Steam oldalon lévő SS-ok és videókban látható jelenetek ~50%-a totál kamu; ez megengedhetetlen. Egy Indie stúdiót sem mentesít az alól, hogy olyan képanyaggal reklámozzon, ami a játékban is szerepel. Ahogy mondtad, itt nem trailerekről beszélünk, vagy ne tegyenek fel 2 évvel ezelőtti játékmenetről videót a Steam oldalra, vagy tegyenek, de legyen is benne minden belőle a jelenlegi verzióban.
Egyébként itt nemcsak a HG-t, hanem a Steam-et is bemártották, hozzáteszem jogosan. Ez a platform is gyakorlatilag már hemzseg a rosszabbnál rosszabb, 2 nap alatt fejlesztett játékoktól, amiket a legtöbb esetben a Steam nem is ellenőriz (talán nem is lehetne ennyit). A minőség/mennyiség mérleg nagyon elbillent a mennyiség felé mostanában.De a másik oldalról baromságnak tartom önmagában a preordert is, mert pl. itt is kaptál egy hajót (ami amúgy csak cosmetic, semmivel nem volt jobb, mint az alap), és használtad 1 óráig, utána meg lecserélted egy olyanra, amiben több slot volt.. Semmi értelme előrendelni játékokat manapság.
Totál hülye az is, aki trailerek alapján vesz meg egy játékot, nem képes megnézni akár csak egy jelenlegi gameplay videót. NMS esetében is volt min. 2 hét, amikor már szivárogtak ki PS4 infók, streamek. Ha valaki nem nézett bele egyetlen egy ilyenbe sem, és 2 éves interjúk, meg stagedemok alapján tájékozódott, majd előrendelte és most rinyál, azt csak sajnálni tudom. -
Madwe
nagyúr
Nana. Ez a hatóság ha szankcionál (jelen esetben fog) akkor a következőket teszi:
leveteti a kifogásolt részeket, valamint felszólít arra, h több ilyen ne legyen.
Amit jogosan kifogásolnak és ezért változás várható, az egyébként a steam játékoldala, ahol még mindig kamu infok vannak, úgymint alakzatban való földfelszíni repülés, repülésmechanika, nagy űrcsaták, frakciókhoz való csatlakozás, fegyverzetrendszer (lock on stb), warpolás ideje (ami a töltőképernyő, ugye, s a reklámban kevesebb mint 1mp), töltőképernyők hiánya s a többi. Tehát ebben multiplayer stb hiánya, amiket anno bekamuztak interjúkon nincs benne, csak az, h jelenleg milyen fals infokat tesznek ki a steampageükre.
(#1420) _drk Azért az nem mindegy, h egy készülő játékból tesznek ki kamu, feltupírozott videókat (ala ubisoft) vagy egy megjelent játék vásárlási oldalára. Ilyet nem szokás elkövetni...
[ Szerkesztve ]
-
Rison77
senior tag
válasz Bazsi1987 #1422 üzenetére
Szerintem azt tuti, hogy nem fogják megtenni, mert avval a saját karrierjük sírját is megásnák. Már így is elég nagy utálatot váltottak ki az emberekből, hogy egyszerűen zéró a kommunikáció a játékosok felé. Szimplán elég lett volna egy bocsánatkérés, hogy a fele nem lett kész, de dolgoznak rajta minden meglesz idővel, de még ennyi se, lehet nem is dolgoznak semmin...
-
edgR
őstag
Csináltam egy anyagot arról a bizonyos 5 Portalos bolygóról.
-
-
tesztuser
kezdő
válasz Bazsi1987 #1411 üzenetére
Az Atlasz gömb felvétele után mehetsz tovább, a két szélső gömböt is érdemes felvenni, ezek a térugráshoz kellenek (bár gyártani is lehet őket). Atlasz gömböt nem lehet gyártani.
Atlasz gömbből legalább 10-re van szükség az Atlasz küldetés végén, nekem ez is megvolt, de semmi extra nem történt, csak kiírta a játék, hogy létrejött egy új csillag valahol a távolban, és csináljak azt, amit akarok...
Lehet, hogy még megnézem a galaxis közepét, bár állítólag ott sincs semmi extra.
-
jonnyjoker01
veterán
Sziasztok!
Valami érdemi nagyobb mod jött ki a közelmúltban? Lehet visszanézek a játékra, ha van valami érdekes.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Bazsi1987
őstag
Elértem az első atlas űrállomáshoz ott felvettem az atlas stone-t, kell még ott valamit csinálni vagy mehetek tovább?☺
-
edgR
őstag
válasz tesztuser #1408 üzenetére
Nem állítgatom én az órát!
Nem tudom, hogyan lehet régiókat keresni és mi ez egyáltalán. Galaxison belül egy terület?"
Pontosan. Keresni úgy lehet, hogy a távolság alapján mész egyikről a másikra, addig, amíg meg nem találod az adott régiót. Utána meg azon belül keresel tovább."Nekem teljesen más neveket írt ki a galaktikus térképen, amikor bóklásztam egy darabig. Melyik galaxis, vagy abból csak egy van, az "Euclid"? Legutóbb átmentem egy fekete lyukon és mintha valami más galaxisnevet írt volna ki..."
Euclid-ban vagyok én is. Fekete lyukon ha átmész, akkor pont, hogy a régió neved fog (nagy valószínűséggel) változni, de a galaxis neve egész biztosan nem. Másik galaxisba csak akkor juthatsz, ha eljutsz ennek a közepéig."Volt egy "x" gombos javaslat is a csillagrendszerek(?) megjelölésére, hogy később vissza lehessen találni, de nekem nem működik ez a gomb, illetve a billentyűkiosztásnál sincs felsorolva (csak a fegyverváltásnál)."
TAB van jelölve, rosszul. X-el működik.Itt a 6. amúgy, ez még friss, ropogós.
Portal #006
Még mindig ugyanabban a rendszerben vagyok, csak másik bolygón.
Discovered on: 19/09/2016
SYSTEM
Region: Ezcateronaw Expanse
Name: edgR-system003-Teku (Tekumskyviniu)
Analysis: Atlas Interface // 3 planets
Distance to centre: 179410.4 Light-yearsPLANET
Name: edgR-planet0009-Eyba (Eybastianno)
Weather: Moistureless
Sentinels: Relaxed
Flora: Numerous
Fauna: None
Characteristics: Korvax presence. Rich in Emeril and Murrine.[ Szerkesztve ]
-
tesztuser
kezdő
Discovered on: 09/09/2016
Region: Ezcateronaw Expanse
A rendszerórát visszaállítottad 9-10 nappal, vagy csak most töltötted fel a képet?
Nem tudom, hogyan lehet régiókat keresni és mi ez egyáltalán. Galaxison belül egy terület? Nekem teljesen más neveket írt ki a galaktikus térképen, amikor bóklásztam egy darabig. Melyik galaxis, vagy abból csak egy van, az "Euclid"? Legutóbb átmentem egy fekete lyukon és mintha valami más galaxisnevet írt volna ki...
Volt egy "x" gombos javaslat is a csillagrendszerek(?) megjelölésére, hogy később vissza lehessen találni, de nekem nem működik ez a gomb, illetve a billentyűkiosztásnál sincs felsorolva (csak a fegyverváltásnál).
-
Brett001
aktív tag
A steameseket kérdezném, hogy a legutóbbi frissités után nekik is vannak gondjaik a játékkal? Nekem jelentősen esett az átlag FPS, a felhők belelógnak a pilótafülkébe, időnként vibrálnak a színek, eltűnnek fák stb. Először arra gondoltam, hogy valamelyik mod okozza, de eltávolítva az összeset is fennállnak a furcsaságok.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
edgR
őstag
Portal #005
5. Portal, ugyanazon a bolygón. Mind elérhető ~4 perc alatt a felszín közelében repülve.Discovered on: 09/09/2016
SYSTEM
Region: Ezcateronaw Expanse
Name: edgR-system003-Teku (Tekumskyviniu)
Analysis: Atlas Interface // 3 planets
Distance to centre: 179410.4 Light-yearsPLANET
Name: edgR-planet0008-Emis (Emisentas Toon)
Weather: Firestorms
Sentinels: Limited
Flora: Absent
Fauna: Generous
Characteristics: Korvax presence. Rich in Emeril and Radnox. Other valuable element: Albumin Pearl. -
edgR
őstag
Portal #004
Szóval még mindig ugyanaz a bolygó, és a negyedik Portal. Mind elérhető ~3 perc alatt a felszín közelében repülve.
Discovered on: 07/09/2016
SYSTEM
Region: Ezcateronaw Expanse
Name: edgR-system003-Teku (Tekumskyviniu)
Analysis: Atlas Interface // 3 planets
Distance to centre: 179410.4 Light-yearsPLANET
Name: edgR-planet0008-Emis (Emisentas Toon)
Weather: Firestorms
Sentinels: Limited
Flora: Absent
Fauna: Generous
Characteristics: Korvax presence. Rich in Emeril and Radnox. Other valuable element: Albumin Pearl. -
edgR
őstag
Vissza lehet. Ha elhagyod a naprendszert, meg tudod jelölni, így visszatalálhatsz.
Vagy használd ezt a modot!
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a warez! (másolt tartalmak, másolásvédelem kijátszása, stb.)
● Profil értékesítés tilos! (Steam, GOG.com, PSN és PH! végfelhasználói szerződése alapján)
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- BestBuy ruhás topik
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gyúrósok ide!
- Asszociációs játék. :)
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...