Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fulár

    senior tag

    Urak!Aki még emlékszik esetleg Yetteles szémhordozás átfutási idejére!
    Ahogy néhány nappal ezelött is írtam többed magammal egyszerre léptünk be a pártba. :)
    Ezalatt már rajtam kívűl mindenkinek kiküldték a Netfonos Simeket.Közben eszembe jutott,hogy nem annyira rég újult meg a személyim.Ezt akkor a hozzám legközelebbi Yetteles boltban bejelentettem.(még ez is egy 50km-es túra)A hölgy valamiért nem állt a helyzet magaslatán.Megfordult a fejemben,hogy talán nem került át a rendszerbe az új igazolvány száma és ez okozhatja a fennakadást.A Yettel ügyfélszolgálatánál próbáltam érdeklődni de nagyjából 20 perc után föladtam miután meghallgattam 57300-szor a "Hívása fontos számunkra!"mondatot.Azért kezdek egy kicsit türelmetlenkedni mert lassan számlazárás és nincs kedvem kipengetni a Yettelnek a már megemelt tizenezer forintos újabb megkezdett hónap havidíját.Nem hiszem,hogy azt az összeget már viszontlátnám.Nem tudom ez,hogy működik de nem hiszem,hogy visszautalnák a tört hónap fenmaradó havidíját.

Új hozzászólás Aktív témák