- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED monitor topic
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Nagyon bízik az Instinct MI450-ben az AMD alelnöke
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
UFO1
senior tag
Új autók, T2 (versenyre is alkalmas típusok) 2. rész:
BMW M3 E30 (2400 boost „jelenleg” leárazva) 2 ultra a többi pro abból is 2 sport, 2 imp.:
Ezzel kezdem, mert ez a Top T2 verda. Statja 555, 555, 522, overall: 544. Mint köztudott iszonyatos erősségegű a nitroja és ez az egyik amiben kimagaslik a többi T2-es közül (vagy mégsem?). Nagyon jól fordul (játékautó szerűen), de csak ültetés és szélesített kaszni nélkül, mert attól el kezd tapadni és így nehezebben kanyarodik. Szépen megy hullámos terepen, nem pattog (persze ha nincs tejesen félre tuningolva) és jól ugrik nem dobálja fel az elejét. Kis ívű kanyarban nitrozva kisodródik, amúgy semlegesen viselkedik. Sebességei 314 és 342 NOS-t használva. Szinte kötelező megvenniBMW 1 series M (2400 boost) pro abból 2 tuned, 3 sport, 1 impr.:
A Stat-al kezdem ami 540, 551, 522, overall: 537. Ugyan azzal a 4s hússzú perfect-el próbáltam PU nélkül és meglepő módon ugyan annyit ment hazain mint az E30. Máshogy fordul viszont nem olyan szögletesen inkább kissé – de elhanyagolhatóan – orrtolós, sodródós, sajnos ez nitrozás közben felerősödik és csak a tereptárgyak állítanak meg ilyenkor. Megfékezve könnyen fordul, 4 kerékkel ill. farral csúszva. Nagyon stabil (gyári kasznival ültetés nélkül) hullámos pályán sem jön zavarba, nem tör ki szépen ugrik, bár kissé feldobja az elejét. Sebességi 312 és 340 N2O-val tehát ebből is látható, ugyan olyan erős a nitroja mint az E30-nak. Mindenképp célszerű megvenni.Lamborghini Diablo (2400 boost „jelenleg” leárazva) belevaló színsorú street tuned és 1 race tuned gumi:
Csak mint előbb a stat: 501, 467, 470, overall: 479. Elsőnek megint hazain mentem vele és érdekes módon csak 3s-el ment lassabbat a fentiektől – meglepő! Ez igazán tolja az orrát, sokkal nagyobb odafigyelés kell mint az előbbiekhez, különösen szűk kanyar megy nehezen neki, de érdekes módon ott nitrozva az orrtolása megszűnik és íven fordul. Ez az igazi megcsúsztathatatlan fajtába tartozik hullámon ill. ugratón is simán siklik, nagy hátránya jobban emeli az elejét (természetesen ez is normál body és süllyesztés nélküli). Sebességek 294 ill. 319 nitroval. A rosszabb fordulási képessége miatt, esetleg hátrányba kerülhet a fenti 2-höz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- ÁRCSÖKKENTÉS MSI Z77 MPOWER Alaplap eladó
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3422
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest