- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- ASUS notebook topic
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
BrownB
tag
Nem értem, hogy a MOM Parkban található T-Pontba miért kell panaszkönyvet emlegetni, hogy kiadják a rendelésem, amikor ma az Allee-s T-Pont bebizonyította, hogy lehet ezt másképpen is csinálni.
Avagy kedves és segítőkész személyzet, gördülékeny ügyintézés vs. bunkó, hozzá nem értő személyzet, nehézkes ügyintézés:
Készülék rendelés webshopban. Írja, hogy készleten van, azonnal átvehető a MOM Parkban. Megvárom a visszaigazoló e-mailket, majd bemegyek. Kb. 20 perc várakozás után eljutok az ügyintézőhöz, aki elhajt, hogy még nem hagyták jóvá. Elhittem, hazamentem. Nem hagyott nyugodni a dolog, telefonos ügyfélszolgálaton utánakérdeztem a rendelésemnek. Mondták, hogy nyugodtan menjek vissza, átvehető, ahogy az e-mailben is szerepel. Visszamentem, újabb kb. 20 perc várakozás, másik ügyintéző. Mondtam, hogy a rendelésemet szeretném átvenni, amit előbb a kollégája nem adott ki és ha nem sikerül most sem kiadni, akkor a panaszkönyvvel is megelégszem, a rendelést átkérem inkább máshova, nem sürgős. Már hozta is a raktárból...Következő kihívás, 2 méteres Apple Lightning kábel vásárlása. Bp.-n csak a MOM Parkban volt raktáron és máshova nem is engedte a webshop kérni. Sebaj, megyek be miután megjöttek a visszaigazoló e-mailek. Kb. 20 perc várakozás után az ügyintéző elkezdi, hogy nem látja a rendelést a nevemen. Megmutatom a visszaigazoló e-mailt a rendelésszámmal együtt. Elkezdi keresni, 4X-5X jött ki üres kézzel a raktárból. Félóra keresgélés után sikerült kihoznia egy egyméterest és elkezdte megint a monitort bámulni. Halkan megjegyeztem, hogy remélem nem a panaszkönyvet kell kérnem. Bement, kihozta a kábelt. 1 óra alatt sikerült.
Fejhallgató vásárlás webshopban, amit az Allee-ba kértem. Belépéskor egy kedves leányzó segít sorszámot kérni a géptől. Másik kedves leányzó járkál körbe az üzletben és kávéval / teával kínálja a várakozókat! Éppen, hogy kimondtam, hogy köszönöm szépen, de nem kérek, már én következtem. A pultnál is egy kedves leányzó fogadott, aki elnézést kért, a hosszas várakozásért (két percet nem kellett várnom)! Majd kb. 5 perc alatt lebonyolítottuk az adásvételt. Így is lehet ezt csinálni. Sőt megkockáztatom, hogy 2015-ben ezt így kéne csinálni...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xbox tulajok OFF topicja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Windows 10
- Napelem
- Sí, sielés
- Dynasty Warriors: Origins teszt
- További aktív témák...