Hirdetés
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
[link]
Nfh elérhetőségek. -
djculture
félisten
válasz
ggyula #46395 üzenetére
Te meg kikéred a vásárlók könyvét és beleirod majd elvándorolsz a fogyasztóvédelemhez és bejelented. De általában elég a beirás nagyon ritkán szeretnék hogy békéltetőig menjen el az ügy, mert ott már egy állásfoglalást kapsz és azzal simán lehet pert nyerni a biróságon minden költséget behajtva rajtuk.
-
djculture
félisten
válasz
zoli62 #46379 üzenetére
Én nem panaszkodom 2-3 éve még a vezetékes részlegnél úgy működött a dolog hogy felhivtam az üfsz számát, otána kihangosítottam és fél 1 órát elzenélt közben x percenként bemonta hogy várjon a kezelőre minden munkatárs foglalt. Közben néztem a tv-t mikor hallottam hogy belehallózott valaki akkor nyomtam ki a hangosítást ... Ehhez képest a mostani rendszer egy isten király császár!
-
zoli62
addikt
válasz
lord.lakli #46381 üzenetére
Inkább arról van szó, hogy erős létszámleépítés volt, csak ezt a dicspécserszolgálatot igyeke6znek okosan indokolni azzal, hogy a várakozó ügyfelek kényelmét szolgálja, mert nem tévednek el az IVR menürendszeráében. Persze ez nem igaz.
-
g0dl
addikt
Domino univerzális egyenlegéből ha jól tudom ugyanúgy tudok vásárolni lottót, autópálya matricát stb.
De tudok-e másik mobil domino előfizetésre feltölteni? Illetve szed-e ezen valami sápot a telekom ( tehát 3000 feltöltés 3000+ sáp levonását jelenti az én egyenlegemből)
-
erdoke
titán
Ha nincs vezetékes Telekom szolgáltatások, akkor az egyik Dominót lehetne előfizetésre cserélni. Durván 2e Ft körül vannak a legolcsóbb, de már használható havidíjas előfizetések. Ha eddig is elment kb. ennyi a feltöltésére, akkor bónuszként jön még egy kis mobilnet is hozzá, pl. Move XS-ben.
(#46385) SymbianOS
Beballag az eredeti tulajdonos igazolványokkal, papírokkal, és kicsenget 15e Ft-ot. -
üdv! mi a menete a függetlenítésnek telekoméknàl? tehermentes BlackBerry telefon. thx!
-
glaci
őstag
válasz
MaxxDamage #46380 üzenetére
Milyen módon fizetted be azt az önerőt?
Ha üzletben, akkor van bizonylatod is, mert mindig mindenről adnak!
Ha interneten a webáruházból bankkártyával, akkor pedig van bankszámla kivonatod, amit kiküld a bank, vagy kérhetsz tőlük, ha nem, ill. általában le is töltheted, ha webbankos vagy!
Pénzmozgásnak mindig van nyoma! Keresd meg! Bemutatod, aztán kész! Felesleges ezen ennyit szenvedni!
Ha nem akarod kétszer kifizetni, akkor ennyit Te is megtehetsz!
(Nem akarom védeni Őket, de tudjuk milyen a rendszerük! Segíts magadon! Kb. 5 perc, és perdöntő! Ennyi!) -
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Telefont szeretnék rendelni a honlapon és az utolsó lépésnél, amikor már a fizetés jönne, akkor azt írja:Hiba történt a kérés feldolgozása közben
Kérjük, a vissza gombbal lépjen az előző oldalra, és ismételje meg a műveletet. Újabb hibaüzenet esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, és kérje ügyintézőnk segítségét!
Ezt akkor írja már ha megpróbálok rámenni a kosár tartalmára, tehát törölni sem tudom a benne lévő terméket.
Sokadik próbálkozásra is ugyan ez. Mi a teendő? Felhívom a 1430-at , de van egy olyan sejtésem hogy semmit nem fognak tudni tenni.
-
zoli62
addikt
Tetszik, hogy a nap szinte bármelyik szakában a telefonos ügyfélszolgálaton most már egyre kevésbé képzett ügyintéző, hanem a "nullás csoport" jeles képviselője veszi fel a telefont, akinek addig terjed a kompetenciáka, hogy továbbkapcsol. Gondolom velem együtt más is szeret fölöslegesen várakozni...
-
XOTK
csendes tag
Sziasztok!
Ma voltam bent 2 Telekom üzletben, és lenne egy kérdésem.
Történt ugyanis hogy lezsíroztam magammal a díjcsomagváltósdit, átváltanám a mostani mozaik L-t Next M aranytárskártyára, és 10 rugóval, meg 1 csoda telefonnal boldog lennék náluk, DE
Elbizonytalanodtam, mivel buta ember vagyok, és elolvastam azt a részét a díjcsomag leírásának hogy (Arany vagy platina szintű mobil- vagy otthoni előfizetés MELLÉ). Gondoltam majd úgyis rákérdezek, de platinás vagyok, simán át kellene váltaniuk. Egyik üzletben azt mondták hogy ez nem így van (ergo fizetem a 15 rugós nem aranytárskártyás árat) a másik üzletben azt mondták hogy átválthatom.Fel tudnátok világosítani hogy melyik verzió az igaz?
-
Tolna megye --> Tolna: LTE. Dombóvár: LTE. Szekszárd: 3G. Tolna és Dombóvár jóval nagyobb települések, mint Szekszárd, tényleg. Fura elképzeléseik vannak a fejeseknek a fejlesztési prioritásról.
-
zoetsa
tag
válasz
MaxxDamage #46354 üzenetére
A Békéltetőben nagyon ügyesek és lelkesek, rólam sikeresen levakarták a upc-t
A t sem lehet nehezebb
-
ggyula
tag
milyen kanyarra gondolsz? még csak programokat sem töltöttem az utolsó 2 készülékre! A mostanit 10-én kihoztam, még töltőn sem volt, estére ugyanazt csinálta...
a papirokon is rajta van, hogy minden készülékkel ugyanaz a gondom... mikor átveszik szervízre az első dolguk h legyalulják és mégis adnak "ujat"... azaz hibásak voltak... -
-
válasz
ggyula #46362 üzenetére
elállás esetén a vásárlás előtti állapot állítandó vissza, tehát készülék és pénz - a számlán szereplő, ténylegesen kifizetett vételár - vissza, és a visszakapott pénzből bármit vásárolhatsz náluk, de nem vagy köteles.
hűséges szerződés esetén nem ilyen egyszerű persze, de törvényesen kell megoldaniuk, illetve úgy papírozzák le.
kérdezz rá, hogy mi alapján akarnak kevesebb pénz visszaadni, mert ez döntő lehet!
hivatalos nagy t-pont üzletben intézted? -
StLui
veterán
válasz
ggyula #46362 üzenetére
Ez kizárt, hogy 4 készülék ugyanazt produkálja, szerintem te ugyanazt kapod vissza, de gondolom ez egy sufni gsm, mert rendes boltban ez az 50eFt-os ajánlat fel sem merülne. Itt tulajdonképpen úgy csinálnak mintha csak megvennének tőled jófejségből egy használt készüléket.
-
ggyula
tag
Én sem hiszem hogy csak a hozzám került készülékek a hibásak... de náluk is produkálták a készülékek a hibát, mivel volt mikor elvették és egy hét múlva hívtak h mehetek az "új" készülékért ill. a kölcsönkészülékek nem produkálták a fent említett hibát!
Ma beleegyeztek a pénzvisszafizetésbe, de csak 50.000 ajánlottak! Ezek szerint kötelesek az eredeti vételárat (89.900) visszatéríteni ill. másik készülék árába beszámítani?! -
Vangelis
félisten
válasz
MaxxDamage #46360 üzenetére
Természetesen meg kell lennie a rendszerükben.
Az is tuti látszik, hogy ki és mikor törölte.A telekom rendszere elég jónak tűnik (szerencsére néha nem). Ha a telenornál kellene valamit előkeríteni az már nem biztos, hogy menne. (hoppáá... sorry! szolgáltató) Ott sok dolgot nem találnak, mintha egy tákolmány lenne.
Lényegtelen.
kaptál már valami hivatalos választ? Vagy még semmi... mert én azt megvárnám és aztán lépnék a következő szintre!
-
válasz
ggyula #46358 üzenetére
nem életszerű, hogy minden készülék azonos hibával bír, inkább máshol keresném a probléma forrását, nem csak a sim kártya, hanem a hálózat...stb is okozhatja.
azonos sim kártya más típusú telefonokban hibátlanul működik mindig?
hivatalosan; kijavítás < kicserélés < árleszállítás < elállás
sem kicserélés, sem pedig elállás során nem vagy köteles értékcsökkenést fizetni, ha az rendeltetésszerű használat következménye.
nem vagy köteles továbbá más típust elfogadni kicseréléskor, ha az amely adottságai tulajdonságai tekintetében a jelenlegitől eltér, illetve levásárolnod sem kell a készülék árát. -
ggyula
tag
Sziasztok!
iPhone 4S készülékemet már 4x cserélték (sim-kártya is volt cserélve) jótállási időn belül, minden készüléket ugyanazzal a hibával vittem vissza! Ma mondtam nekik hogy nem szeretnék még egy ilyen cseredarabot, azt mondta az ügyintéző-főnökével történő konzultációja után- hogy 50 ezerért "visszavásárolják"! A készülék ára 89.900.-Ft volt!! Megtehetik ezt? Nem az eredeti vételárat kell ilyenkor figyelembe venni? Ha jól tudom, a jótállási idő alatt nem számolhatnak amortizációval... -
válasz
MaxxDamage #46354 üzenetére
Én most már értem, hogy igazad van. Szerintem ezt így prezentálod a T-nek, ők is látják. Egyértelmű, pont a kezdőrészlet hiányzik. Ha nincs róla bizonylatod, az se gond, mivel rajta van a papíron amit letöltöttél.
Szerintem - nem vádaskodni akarok, csak ez a legegyszerűbb megoldás, ami eszembe jut - az ügyintéző rosszul rögzítette a vásárláskor, nincs berögzítve szerintem a kezdőrészlet."B" terv!
Mondd, hogy küldöd Vangelist!
-
válasz
MaxxDamage #46340 üzenetére
Akkor viszont erős gyanú hogy igazad van!
Mellesleg a 98 akárhány ezer 24-gyel osztva nem is egész szám, nem valószínű hogy úgy kijönne.
Tényleg kb a kezdőrészlet nincs meg. Úgy van lepapírozva, mintha nulla befizetéssel hoztad volna el -
Beca1990
senior tag
válasz
MaxxDamage #46338 üzenetére
nekem is ilyen papírom van tavaly előtt vettem Samu S3-at.
Az a kezdőrészletnek nevezett valami az a kedvezmény mértéke -
glaci
őstag
válasz
MaxxDamage #46340 üzenetére
Akkor azt tényleg elb@xták!
A kezdőrészlet befizetéséről van bizonylatod?
Ha igen, akkor nem lehet sok vita! -
válasz
MaxxDamage #46338 üzenetére
Mennyi a havi törlesztőd amúgy?
-
MaxxDamage
félisten
válasz
tomy86 #46335 üzenetére
Na mondom én, hogy nem értitek...
Ez a dokumentum "nem létezik" kivették a rendszerből...! (nekem megvan, mert letöltöttem...) és 107k -t kell törlesztenem 24hó alatt (fizetem is! Ezzel nincs baj...) de nem ismerik el azt, hogy csak 98k-t kéne letörlesztenem magára a telefonra...L
-
-
válasz
MaxxDamage #46333 üzenetére
Már hogy a fenébe ne 98-at törlesztenél? 9k volt az önerőd, hitelt csak 98-ra kaptál, tehát azt törleszted. Egyszerűen érthetetlen, hogy mit nem értesz.
A 70k kötbér meg azért van, mert a teló teljes ára feltételezhetően 177k volt, te 107k-s vételáron vetted kedvezményesen mert vettél előfizetést (?), ezt a 107k-s kedvezményes vételárat úgy fizeted ki, hogy 9k önerő 98k hitel, amit törlesztesz. Ez szerintem tök egyértelmű, és nem értem mi a panaszod.Ha ki akarod fizetni a telefont,
- és felmondani az előfizetést, akkor a 98k törlesztő + 70k készülékkedvezmény fizetendő,
- és fenntartani az előfizetést, akkor 98k törlesztő fizetendő és megy tovább az előfizetés.Érted?
-
tomy86
addikt
válasz
MaxxDamage #46333 üzenetére
Hol írják, hogy csak 98-at törlesztesz összesen (az a 107 ezerből fennmaradó rész)? 107 ezret törlesztesz (mivel ennyi a vételár), amiből 9-et kifizettél rögtön az első számlában, így maradt még 98 (ahogy a számlán is szerepel). De én feladom, mert szerintem nem fogom megérteni a probléma lényegét. Vagy nem akarod fizetni a részleteket? Mert akkor tényleg csak 98 ezret kell fizetned, valamint mellékesen a 70000-es kötbért és tied a telefon.
-
PAtr0n
addikt
válasz
lugosi #46305 üzenetére
Nem vagyok én semmilyen szakértő. Ha ez a világ úgy működne ahogy működnie kellene, akkor nem a végfelhasználóra lenne az akármilyen kár kivetítve, hanem cégen belül átszervezésekkel lenne megoldva! Nem kell ehhez sem diploma, sem szuper IQ, csak józan paraszti ész! Ha ez a kapitalista lószar nem így működne ahogy működik, mindenki boldog lenne. Cég, és vég felhasználó egyaránt.Túl van misztifikálva a marketing fogalma, holott az egész k*rva egyszerű. Innentől kezdve nem kívánok semmilyen vitát folytatni, kedves agyontanult barátaim, az észt ugyanis születéskor osztogatják, nem az egyetemen, és nem a főiskolán!
Üdv!
-
tomy86
addikt
válasz
MaxxDamage #46330 üzenetére
Biztos én is rosszul értelmezek valamit, de szintén nem értem, hogy hol a probléma. Sehol nem írják, hogy kamatot kell fizetned. Az derül ki, hogy 24 hónapos hűség mellett vettél egy Xperia Z-t 24 havi részletre 107760 Forintért. Ebből rögtön kifizettél 9228 Forintot és a fennmaradó 98532-t az elkövetkezendő 23 hónap alatt törleszted.
" legyen a termék összege 98.532 HUF , nem peddig 107.760 HUF"
Miért lenne?? 9228 (kezdő részlet amit ez első számlában kifizettél) + 98532 (ami hátralékként szerepel, mivel ennyi van még vissza a teljes vételárból = 107760Ft (vételár) -
válasz
MaxxDamage #46330 üzenetére
Nem részletre vetted akkor?
Befizetett 9k+ hátralék 98k, az 107...
-
Mercutio_
félisten
válasz
Sayuar #46328 üzenetére
Szerintem le lehetne kattanni a Telekom topicban a "milyen f*sz* a Digi" témáról, ez kb. olyan, mintha valaki bemenne a Digi topicba és azon rugózna miért nincs pénze a tulajnak telefonos ügyfélszolgálatot létrehozni
Írom ezt úgy, hogy Távközlési cégnél nyomtam le ~20 évet, és benne voltam 1-2 nagy projektben, mégse gondolom, hogy rálátásom volt akár a felsővezetés, akár a tulajdonosi kör rövid vagy hosszútávú céljaira és oszthatnám az észt
-
Sayuar
senior tag
válasz
lugosi #46325 üzenetére
Kedves lugosi! Köszönöm a választ, tehát te nem dolgozol telekom cégnél. A szavadból kitűnik, hogy ha be-scanelem a munkaszerződésem (amivel igazolnám hogy melyik telkó cégnél és milyen pozícióban dolgozok), akkor se hinnél, mert úgy próbálod a saját "hozzáértésed" bizonyítani, hogy másokat megpróbálsz hiteltelennek feltüntetni. Amúgy nem erőlködök, hidd el nem életcélom, hogy meggyőzzelek, tiszteletben tartom ha valaki ragaszkodik a saját kis világához. Jó estét!
UI: minden ember másképp éli meg a mindennapjait, nem kell egyformának látniuk a világot.
-
vadászcsiga
félisten
válasz
vadászcsiga #46324 üzenetére
Igen az, már meg van. Köszi kali
-
válasz
MaxxDamage #46312 üzenetére
Akárhányszor nézem, én nem értem mi a probléma. 98k+9k=107k, és az van odaírva, hogy annyiért vetted a telefont. Vagy van valami előzménye a dolognak?
-
válasz
Sayuar #46306 üzenetére
"végre egy kolléga akivel ezt is meg lehet beszélni, végre egy szakértő !!!"
A hsz-em lényege az volt, látom nem sikerült megérteni, hogy itt a sok hozzá nem értő a topikban osztja az észt, hogy hogyan kellene egy telekom céget vezetni, az üzletpolitikát alakítani. A lényeg épp az volt, hogy mi itt valószínű nem értünk hozzá. Jó, hogy te éppen azon erőlködsz, hogy bebizonyítsd, hogy te mint hozzá nem értő mégis értesz hozzá...
Ilyenkor gondolkozok el azon, hogy miért is fórumozok olyanokkal, akik képesek a homlokegyenest ellenkező értelmet tulajdonítani valaminek, amit leírok. Ennyi erővel beírhatnék egy csomó random karaktert, te úgyis azt olvasnád ki belőle, amit akarsz.
-
#TOTTI
őstag
válasz
MaxxDamage #46312 üzenetére
Te mit tudsz szenvedni, fizesd ki a kötbért aztán mond fel a szolgáltatást, vagy használd! Véleményem szerint korrekt a Telekom, minden szolgáltató próbál ügyfeleket lekötni a 2016-os egységes EU szabályozásig, utána úgy is olcsó lesz a kommunikáció. Ha kell az okostelefon részletre viselni kell a terheit.
-
válasz
vadászcsiga #46319 üzenetére
innen a neked megfelelő; link
-
Varszegig
veterán
Jó, csak ha ilyet hallok, akkor a fejlesztőt elkergetném
A böngésző az semmit nem csinál csak megjelenít. Mármint egy normális rendszerben. Minden más az a szerveren fut, annak köze nem lehet(ne). ahhoz hogy mivel böngészel. Az előfordulhat, hogy pl. nem minden css formázás jön át egy böngészőn, persze az is szűrhető gondos teszteléssel. De ha funkcionálisan is a böngészőtől függ, akkor az egy nagy rakás összedrótozott szar. Erre jó példa pl. a telekom rendszere
-
vadászcsiga
félisten
Linkelne nekem valaki egy érvényes listát a roaming díjakról? Külföldről haza telefonálni es fordítva
-
Sayuar
senior tag
válasz
313313 #46315 üzenetére
telefonos ügyfélszolgálat?
Az arra való ha valami xarul működik.
De értem mire gondolsz, és el is fogadom. Van akinek ez fontos. CSak nem mindegy, hogy 3000 Ft, és a szavaddal élve nincs ügyfélszolgálat, vagy 6000 Ft ügyfélszolgálattal. Nekem (és gondolom sokaknak) ez nem ér meg ennyit.20 éve vagyok telenor előfizető 1x hívtam őket.
Nézd meg a vodafone FB oldalát: 30-50-110 perces várakozási időre panaszkodnak a fórumozók.
Telekomról nem tudok nyilatkozni.
-
bopeti98
őstag
Erre valaki?
-
Sayuar
senior tag
válasz
HofiZoli #46314 üzenetére
De jó lenne megnézni, honnan indult az egész, miért került bele az RCS a képbe: azért, hogy igazoljam, miért lehúzás a "magyar" telekom piac. Ugyanis az volt a tézis, hogy szegények azért ilyen drágák, mert az állambácsi lehúzza a 6-ik bőrt is róluk. Hát nem.
De ha arra van igényetek, hogy ne hasonlítsuk össze a dolgokat legyen. Éljen a telekom, éljen a telenor, éljen a voda, éljen az
Éles Elméjű Vezér... j -
Sayuar
senior tag
válasz
Mercutio_ #46311 üzenetére
inkább arról volt szó, hogy a Deutsche Telekom meg akarta venni az RCS-t, és 1 milliárd EU-t kínált, mire a válasz az volt, hogy 2 milliárdért sem eladó!
Dömpingár? Szerintem nem vagy tisztában a fogalommal: a dömping ár csak egy (piaci értelemben) rövid ideig él. Az, hogy a digi Magyarországom 8 éve tart egy árat semmiképp sem lehet dömpingárnak nevezni!Szándékosan olyan árakat hasonlítottam össze, amelyek havi díja közel van. Nem szerettem volna a 600 Ft-os RCS díját az 5990 Ft-os Telekom díjjal összevetni. Ebben azért csak egyet tudunk érteni. De megsúgom, a már említett 5990 Ft-os havi díj alatti összes tarifát veri az RCS. És ez szégyen a "magyar" telekom cégekre nézve. Mármint, hogy itthon 2x drágább a saját telko cég, mint itthon egy roamingolt külföldi.
"A DIGI-s kampánykommentekből elég lesz"
Ezt hadd ne te döntsd el. -
MaxxDamage
félisten
Telekommal tele a "tök*m"
Már a békéltető testület felé fordultam az ügybe, hogy a Telekom vállalja a felellősséget és a következményt az okozott "hibáért" ... ugyanis ezt a dokumentumot eltüntették a rendszerből, de mikor még elérhető volt én letöltöttem (és meg is van), Telekom vizsgálgatott (30 napok) meg ilyenek és elismerve el van maga a dolog, de semmi más nincs az ügyben.. /ha kell addig elmegyek míg el nem ismerik és "kompenzálják" a hibájukat... - nem is az a közel 10k HUF érdekel, de ha már ez van akkor legyen a termék összege 98.532 HUF , nem peddig 107.760 HUF /
L
-
Mercutio_
félisten
válasz
Sayuar #46309 üzenetére
Ja, hogy arról a cégről beszélünk, aki nem tudott a tőzsdére menni több alkalommal, mert a befektetők csak felét lettek volna hajlandóak fizetni a felajánlott részvényekért kért összegnek, valamint piacszerzési céllal dömpingárakat alkalmaz?
Hagyjuk márEgyébként ennél lényegesen olcsóbb percdíjak is vannak a telekomnál, ez amit írsz max a hivatalos díjszabás, amit mindenki tud, hogy egy elméleti dolog.
A DIGI-s kampánykommentekből elég lesz
djculture: Ami reális összehasonlítás az az azonos cég tőlünk nyugatra alkalmazott díjai és csomagjai, ott is van lemaradás, de ennél kisebb azért, és célszerű lenne t-adót lehámozva nézni a díjakat.
-
djculture
félisten
válasz
Sayuar #46309 üzenetére
Az kihagytad hogy a kint a felnemhasznált lebeszélhetőséget leforgalmazhatóságot átlehet vinni a következő hónapra sőt nem egy szolgáltatónál 90 napig élnek ezek. Itt meg egyszerűen elveszik és ezzel keresik legtöbbet a szolgáltatók. Legtöbb ember a semmiért fizet. De ugyanaz van minden szinten lásd pl a tv szolgáltatást, egy mázsa szeméttel telerakják a csomagot...
-
Sayuar
senior tag
válasz
Mercutio_ #46308 üzenetére
Már leírtam, de akkor leírom még 1x:
RCS Románia: havi előfizetési díj ~600 Ft, roamingban (HU-HU irány) a percdíj 19 Ft, 30mp után mp
Telekom HU: havi időszaki díj ~560 Ft, percdíj saját hálózatot használva más magyar mobil szám irányába 43 Ft, perc alaponHa megtisztítjuk az áfától a díjakat és levonjuk a telekom adót, akkor az egyik 16 Ft, a másik 32 Ft
Ugye senki nem gondolja, hogy azért dupla a díj, mert ennyit szed be a Magyar Állam különböző adók formájában a "magyar" telekom cégektől?Ja és akkor még nem beszéltem arról, hogy a perc alap, a másodperc alaphoz viszonyítva 30-40%-os költségtöbbletet generál.
Konkurencia? Az csak akkor lesz, ha az RCS nyer a tenderen; de erre nagyon kevés esélyt látok, mindenki tudja miért...
-
Mercutio_
félisten
válasz
Sayuar #46306 üzenetére
És mint karbantartó, vagy mint CEO?
Az se mindegy, hogy 50 vagy 500 milliárdos éves forgalmának kell a 6,5%-át befizetnie egy cégnek és az a nettó nyereség mekkora hányada, illetve, hogy mekkora a cég, hány embernek biztosít munkát, tőzsdén jegyzett részvényei vannak (és emiatt osztalékot is fizet(ne) még adott esetben), stb.
Félreértés ne essék, nem a Telekomot védem, de itt úgy volt előadva, mintha csak a T-nél lennének ilyen árak, "de majd ha lejár a hűség megyek a konkurenciához", jah, és menyiért, milyen lefedettséggel?
-
Sayuar
senior tag
válasz
lugosi #46305 üzenetére
@lugosi: végre egy kolléga akivel ezt is meg lehet beszélni, végre egy szakértő !!! Kedves lugosi: te is telekom cégnél dolgozol? Csak mert jó lenne tudni, hogy egy iskola igazgató oktatja a tanárait, vagy pedig a karbantartó. Én telekom cégnél dolgozok.
Várom megtisztelő válaszod. -
válasz
PAtr0n #46302 üzenetére
Ez a szuper az internetben, hogy mindenki marketing- és gazdasági szakértő. Nem értem, hogy miért nem a fórumozók közül vezetik a világvállalatokat, sokkal jobb lenne minden, úgy lennének nyereségesebbek ezek a cégek, hogy nem lenne baj, ha közben csökkenne a bevételük.
És nem is hiszek benne, hogy ezeket az ármozgásokat szakemberek kiszámolják, megtervezik, hanem biztos egy szadista stáb dolgozik a háttérben a mi rovásunkra!
Na szerintem az ilyenekkel lépjünk is tovább.Szerk.: beletettem pár szmájlit, hogy mindenki számára érthető legyen a mondanivaló, és ne kelljen vagy 20 hsz-en keresztül magyarázni a nyilvánvalót.
-
RedCactus
senior tag
válasz
PAtr0n #46298 üzenetére
Létezik egy "autóskártya" konstrukció, persze ennek is ára van...
-
PAtr0n
addikt
No akkor ez a megoldás! Köszi!
djculture neked is!
Mercutio_:
Nem kajálok én be semmit, főleg nem azt, hogy az állambácsi jó, hisz tudjuk, hogy az a lehető leggonoszabb.Értem én, hogy a piaci versenyből fakadóan a T is szeretné szinten tartani magát nyereség tekintetében, de azért az nagyon gáz üzletpolitika, hogy növeli az árait, a szolgáltatásait meg degradálja. Holott, ha bevállalná azt, hogy kevesebbért ad szolgáltatást, idővel durván megtérülne, és így a konkurencia is kénytelen lenne árat csökkenteni az elvándorolt ügyfelek miatt. Ez, hogy drágít mindenki, nem vezet sehová.
-
válasz
PAtr0n #46298 üzenetére
amennyiben a szolgáltatónál vásárolod a kapcsolódó sim kártyához az eltérő méretű sim kártyát igénylő készüléket, úgy díjmentesen cserélik azt a szolgáltatónál, ellenkező esetben fizetős, legalábbis papíron, de a gyakorlatban ingyen is cserélhetik, ez viszont már ügyintéző kérdése, a jóindulatán múlik.
a cserélt sim kártya aktiválásakor a régit lelövik.
a kis sim kártyához vegyél egy átalakítót, hogy a nagyobb méretű simet igénylő telefonban is használni tudd.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Bezámítás! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB W11
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest