Hirdetés
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz Viktor0610 #77469 üzenetére
Hordozott számokból + regisztrálós telefonból nem lehet ilyen?
Arra gondolok, hogy a frissebb ráhordozásoknál szokott lenni ez a "nem érkezik meg az sms külföldről" probléma, és ha a telefon sms-ben akar regisztrálni a gyártónál, nem kap választ, és próbálkozik tovább...
-
veterán
Én azt hallottam, hogy az összes franchise üzlet visszakerül a telenor nevére és mindegyik hivatalos lesz.
-
nagyúr
válasz #72445440 #77493 üzenetére
Otthon volt nálunk az elmúlt fél évben kb. háromszor, hogy a telefonokon hirtelen megszűnt térerő, épületen kívül lehetett csak telefonálni, de az is szakadozott. Kiderült, hogy a közeli toronynál áramkimaradás volt. A második alkalomnál megkérdeztem, hogy nem kellene-e ezzel valamit kezdeniük. Az volt a válasz, hogy jelezzem az áramszolgáltató felé.
Tessék???
Mi közöm nekem a torony tápellátásához??? -
Landsmann
addikt
válasz #72445440 #77488 üzenetére
Nem is a pár perces áramszünettel van a baj, hanem azzal, hogy naponta többször előfordul, hogy csak egy pillanatra megy el. Na ilyenkor az az áramlökés amit kapnak, az tesz tönkre dolgokat. Nem több éves vagy évtizedes elektronikai cuccokat, hanem újakat is. Pár évvel ezelőtt nekem egy 2 hetes router ment tönkre amiatt, hogy az áram egymás után igen sokszor elment fél, egy másodpercre. A nevezett bázis nem kicsi, egy egész települést és annak környékét látja el. Telekommal közös tornyon vannak. A meghibásodás közös jellemzője, hogy a Telenor 2G és 3G teljesen kiesik, míg a 4G nem, de itt a Telekom adja a 4G-t. Míg az emberek nem tudtak telefonálni, csak pislogtak, hogy én meg csont nélkül. Az emberek 99 %-ának fogalma nincs a VoLTE-ról. Noha alkalmas lenne a készüléke, se aktiválva, se bekapcsolva.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #77485 üzenetére
Vajon a Telenor mikor varjja az E.On nyakába a meghibásodott berendezéseinek a költségét?
Áramszünet miatt eszköz nem hibásodik meg. Ami meghibásodik, az nem távközlési eszköz, hanem egy halom szar (vagy pedig már amúgy is hibás volt, lakossági eszközöknél az ilyen az áramszünet "tette tönkre" történetek a 10+ éve 24/24-ben a 230V-ban logó eszközök tápjában levő kondik szoktak lenni, amik a tápfesz megszüntével kisülnek, úgy kb. utoljára, és annyira rosszak már, hogy amikor újra megjon a delej nem indul be a táp miattuk. Tavaéy nekem is "tönkretette" a videómat (csak óraként használtam) egy áramszünet, kapott egy 350 Ft-os kondit, azóta is kiválóan muzsikál.
A szolgáltatóknak is biztos keletkezik kára, amikor majd fél napig nincs szolgáltatás az áramszünetek miatt.
Erre meg van egy egyenlet, évenkénti áramszünetek száma és hosszaés az ezen vesztett összeg meg nyert ügyfélharag. Amennyiben az utóbbi a nagyobb. hidd el, ha van rá lehetőség (és mondjuk nem a 8. kerületben a tetőtérben van a bázisállomás), kerül oda egy dízel generátor. Egyéb esetben ÁSZF szerint (hasra) 99, esetleg 99,5%-os rendelkezésreállás van, ami azt jelenti, hogy egy évben 6/3 nap üzemszünet szerződésszerű szolgáltatás.
-
bedibazsa
senior tag
Nagyon jó olvasni ezeket a hálózati panaszokat, leállásokat, stb. Bárcsak Angliában fele olyan jó hálózat lenne, mint a Telenoré. Tudom, ez nem vigasztaló azok számára, akiknek nem megfelelően működik a rendszer, csak vicces ezeket látni. Egyetlen előnye az itteninek, hogy olcsóbb.
-
Landsmann
addikt
Nálunk ma is volt 2-3G leállás pár percre áramszünet miatt. Ezen már meg sem lepődünk, rendszeressé vált. Vajon a Telenor mikor varjja az E.On nyakába a meghibásodott berendezéseinek a költségét? Kisembert elhajtják, nem fizetnek semmit, pedig sorra mennek tönkre készülékek. A szolgáltatóknak is biztos keletkezik kára, amikor majd fél napig nincs szolgáltatás az áramszünetek miatt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
simpley
őstag
Jó-jó persze.. Egyébként már az óta rá vagyok kattanva mióta megtörtént a tulajdonosváltás. Számomra egyre több minden függ össze azzal, hogy már nem vacakolnak vele sokáig.
1. a fekete logo lajstromozása megtörtént.
2. pár napja a domain (laa.hu) tárhelyet kapott
3. a színes logo várhatóan 1-2 héten belul lajstromra kerül.
Továbbá láttam üzletet, ahol bezártak egy időre átalakítás miatt és lekerült az elejéről a Telenor felírat. Az üzlet kinyitott, de a logo nem került vissza az elejére...signed by simpley.
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #77480 üzenetére
Ha holnap is ilyen lesz, akkor felhívom őket.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
asdf_
veterán
válasz simpley #77478 üzenetére
Oké, de ki érdekel, most komolyan. Ha megtörtént, akkor, addig teljesen fölösleges hónapokig ezen rugózni, hogy így brandváltás meg úgy brandváltás (úgyse most lesz, a karácsonyi történetnek ha az új branddel kéne lemennie, már rég kész kéne lenni vele, ehhez képet még el sem kezdték ,így a karácsony még tuti telenor névvel megy, meg amúgyis vírus van, meg a tököm szereljen 5 fokban megvilágított brandlogót a bemutatótermek bejárata fölött). Az éjjel 3-kor levő 5 perces karbantartásra is úgy áll mindenki cerkája, mintha a napfogyatkozást várná. Éjjeliőrökön ls az éjszakai műszakon kívül az sem érdekel senkit (de még őket sem magyon).Ha másnap reggel nem tudunk telefonálni, akkor koptassuk a szánkat rajta. Éjjel 3-kor lesz, az ég áldjon már meg titeket, úgy vártok egy nyomorult 5 perces rebootot, mintha akkora esemény lenne, hogy pesten lezárnák az összes hidat két órára és emellé még a tömegközlekedést is leállítják..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #77476 üzenetére
Egy órát cserélgettem a SIM-eket, meg próbahívásokat csinálgattam, mire kizártam a kártya és készülék hibát.
Na mindegy, úgyis csak pár napot vagyunk itt.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
DrBubo77
veterán
válasz Viktor0610 #77473 üzenetére
Az nekem is feltűnt, hogy a fórumtárs fixa ideája a Laa brandváltás.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
nagyúr
Sziasztok!
Leutaztam a családdal Cserkeszőlőre és azt tapasztalom, hogy ha a feleségem számát hívják, csak kicseng a hívó félnél, de a feleségem mobilja meg sem nyikkan. 4 készülék, 4 Telenoros SIM-mel. Ebből csak egy működik normálisan, ami VOLTE-s készülékben van. A feleségem SIM-jét hiába teszem át ebbe a készülékbe, mert azon a számon nincs aktiválva a VOLTE. Illetve átraktam, de ugyanez a helyzet. Cserélgettem a SIM-eket a készülékek között, de csak az én számom működött a saját készülékemben hibátlanul, minden más variációban a hívások felépülése bizonytalan volt.
Az volt a gyanúm, hogy nem váltanak le 4G-ről a nem VOLTE-s számok.
Végső elkeseredésemben odamentem egy ablak közelébe, hátha az apartman nagyon árnyékol.
Ott végre működött a feleségem mobilja, viszont kb. 10-15 másodperc volt, mire felépült egy hívás.
Ez normális jelenség vidéken, kisebb helységeknél, vagy hálózati hiba lehet a környéken?Köszönöm a segítséget.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz SaMURaIDrAkE #77467 üzenetére
Nem akarom a Telenort védeni, de szerintem is az van/lehet, amit asdf_ is írt.
Olvastam már hibás szoftverű modemről, aminek nyomán sok ügyfélnek lett többletköltsége, szintén SMS-ből.
Akkor a Telenor mindenkinek jóváírta a többletköltséget.Xiaomi 13T
-
Landsmann
addikt
válasz #04535040 #77463 üzenetére
A Xiaomi is csak akkor küld, ha a felhasználó aktívan részt vesz benne. Az sem sutyiban küldi. Én nem engedtem hogy küldjön. Minek is, mivel lettem volna vele előrébb? Ilyen dolog egyes Sony Ericssonokban is volt. Azok svédországba küldtek egyetlen sms-t a telefon beüzemelése közben. De ott is kérdezett előtte valamit angolul, de az nem teljesen egyértelműen derült ki, hogy SMS-t küldés lesz belőle. Volt is botrány belőle, az egyik szoftverfejlsztő rakta bele ezt a kis "bugot". Ha jól emlékszek a híradásokra, ki is rúgták ezután emiatt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
asdf_
veterán
válasz SaMURaIDrAkE #77453 üzenetére
Az a baj, hogy mostanság elég egyetlen appnak engedélyt adni az SMS küldéshez és kész a baj (és akkor ez még csak a legegyszerűbb történet). Tehát első körben azt nézném meg, hogy minek van jelenleg sms küldési joga a telefonodon. Aztán kérnék egy díjmentes részletezőt. No meg felkészülnék, hogy esetleg a következő számlán is lesz meglepetés.
-
Landsmann
addikt
válasz #72445440 #77461 üzenetére
Az esetemben ez a forgalmi jelentés sem volt valós, mégis ott leledzett a híváslistában. Sőt mi több, a későbbiekben már nem 50, hanem 100 megabájtok 50 másodpercenként. De hajszál pontosan 50 és 100 megák, egy bájtal sem több, sem kevesebb. Már ez is gyanús lenne. No meg 3G-n és mindig csak beszédhívás közben.
Tavaly október 23-én még nem volt semmi gond, aztán később volt egy szoftverfrissítés, majd karácsonykor már felfordult a világ. A probléma akkor jelentkezett, mikor a beszéd az 1-es SIM-re volt alapértelmezetten beállítva, az internet meg a 2-esre. Beszédhívás közben az 1-es SIM adatkerete ész nélkül fogyott. Október 23-án még nem volt gond ugyanilyen beállítás mellett. Aztán karácsonykor igen, de vagy 2 héttel később, egy újabb szoftverfrissítés után megszűnt. A beállítások nem változtak a készüléken. Valószínűleg rájöttek a hibára. Egyébként volt teljes rendszervisszaállítás csinálva, úgyhogy az egész karácsony másnapja azzal telt, hogy próbáltam a telefonon mindent a saját szám íze szerint visszaállítani és az appokat visszarakni, mert a mentésből vagy 7-8 nem került vissza. Végül kiderült, hogy a telefonban egy beállítás megváltoztatásával ezt a hibát ki lehetett volna küszöbölni. Na de ki gondolt volna erre, amikor hónapokon keresztül ugyanazzal a beállítással hiba nélkül működött a telefon.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
#04535040
törölt tag
válasz SaMURaIDrAkE #77462 üzenetére
xiaomi és iphone küld "haza" aktiválós sms-eket.
A huawei nem küld. De ha küldene is, nem Európába.
Vidd végig az ügyet: mit veszítesz? -
#04535040
törölt tag
válasz SaMURaIDrAkE #77453 üzenetére
Nagyon "gáz" a telenor hozzáállása: telekomnál ha egy számlát megreklamálsz, akkor azt kiemelik, és csak az alapdíjat fizeted amíg megkapod a hívásrészletezőt...stb.
-
Landsmann
addikt
válasz SaMURaIDrAkE #77453 üzenetére
Én is tapasztaltam már érdekes számlázási tételeket. De mivel nem járt költséggel, különösebben nem foglalkoztam vele. Az érdekes az volt, hogy egy szoftverfrissítés után jelentkezett a probléma. MIndez úgy, hogy a számlázott adatmennyiség meg sem történt, fizikailag is lehetetlen lett volna annyit forgalmazni. Csupán azért írtam ezt most le, hogy egy szoftverprobléma olyan szinten tud belenyúlni a számlázási rendszerbe, hogy arra még csak nem is gondolna az ember. Természetesen ez hiba, amit ki kellene küszöbölni. Annak idején jeleztem is az ügyfélszolgálatnak, ahol tulajdonképpen harmadik elmagyarázásra sem értették meg mi a problémám. A telefon szoftverére meg nem illene ráfogni a balhét, mert ha ez így van, akkor az a számokra tudott dolog. Ennyi erővel valaki egy módosított szoftverrel nem csak túlszámlázást tud/tudna elkövetni, hanem annak az ellenkezőjét is. DE gondolom, míg ez utóbbit valaki nem teszi meg, addig a szolgáltatónak sem érdeke, hogy az esetleges szoftverhibákból eredő túlszámlázásokat kiküszöbölje. Nálam a híváslista egyértelműen mutatta, hogy 3G-n beszélgetés közben 13 mádpercnknt 50 mb-ot forgalmaztam, holott ennyit képtelenség, mindezt úgy, hogy aktív wifi kapcsolat volt közben. Szóval vannak itt furcsaságok, elképzelhető, hogy valami szoftverhiba okozta a túlszámlázást.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
SaMURaIDrAkE
tag
válasz simpley #77454 üzenetére
Biztosan az lesz, de rohadt dühítő, hogy kb tehetetlen vagyok....és ha legközelebb 1000 sms-ről jön számla? Azt is nyeljem be? El tudom képzelni, hogy mennyire részletesen néztek utána ennek az ügynek.
Annyi ötletem van, hogy írok egy panaszt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak, de valószínűleg vissza fog pattanni onnan is az ügyem. -
simpley
őstag
válasz SaMURaIDrAkE #77453 üzenetére
Egy közel 20 éves számlázási rendszertől ez nem meglepő és ilyenkor mindig az ügyfél szop mivel nem tudja bizonyítani, hogy nem ő volt. Egyik kollégám mesélte, hogy volt neki olyan, hogy 200 db ÜRES SMS-t küldött ki... Ugyanakkor nem fér a fejembe, hogy tudná magától megnyitni az SMS app-ot és kiküldeni az SMS-ket itt kb biztos vagyok benne, hogy a rendszer hibája lesz.
[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
SaMURaIDrAkE
tag
Sziasztok!
Lenne egy számlázással kapcsolatos problémám és a segítségetek szeretném kérni, hátha más is járt már így.
A szokásos 3 erez pár száz forintos számlám helyett kaptam egy több mint 9 ezreset, és a számlarészletezőből ki is derült, hogy miért.
9.18-án 78db nemzetközi sms, 27db EU-n belüli sms, tehát külföldre küldtem sms-t aznap. Ezt a 105db sms-t természetesen nem én generáltam. Panasszal éltem a telenor felé, erre ők ma visszaírtak, hogy nem találtak semmi problémát. Egy ilyen szöveggel ők mossák kezüket, így jártam..."A készülék beállításából, esetleges készülékhibából, vagy illetéktelen használatból eredő „nem kívánatos forgalomért”, illetve károkért, továbbá a szolgáltatás igénybevétele előtti tájékozódás elmulasztásából fakadó költségekért, felelősséget vállalni sajnos nem tudunk.
Vizsgálatunk alapján cégünk részéről mulasztás, hibás számlázás nem történt, jóváírást egyedileg sem ajánlhatunk fel."
Ha nem tetszik a döntésük forduljak a Békéltető Testület, Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság felé.
Kértem a részletesebb számlát is, amit postai úton küldenek ki, bár abból is csak az fog kiderülni, hogy kinek lettek küldve ezek az sms-ek.
Ez most mi, és mégis hogyan fordulhat elő? -
Landsmann
addikt
-
snooze
veterán
hétvégén karbantartás lesz..
GO Gunners!!!
-
galaxys80
veterán
Időnként ha hívok valakit, akkor olyan régi telefonfülkésen (nem tudom jobban megfogalmazni ) cseng ki.
Úgy vettem észre, hogy jellemzően, akkor ha VOLTE-VOLTE a két készülék.
Nem mintha tragédia lenne, de kíváncsi vagyok, hogy ez másnál is előfordul? -
#33802016
törölt tag
válasz Viktor0610 #77428 üzenetére
Én vodás vagyok... és elvileg én sem kaptam... mondjuk én otthon voltam
-
simpley
őstag
válasz viktorhu #77438 üzenetére
Én is kérdeztem.. 🙃
Node, ez a márkanévváltás szerintem hozhat az idióta szolgáltató váltókon kívül (akik a név miatt váltanak majd, mert 100% lesz ilyen) más, új ügyfeleket is, egy új szellő sosem jelent rosszat, szeretik az emberek kipróbálni az újat ez tapasztalat..signed by simpley.
-
viktorhu
veterán
válasz Viktor0610 #77428 üzenetére
És amikor a tulajdonosváltás volt, és majdnem minden nap megkérdezte itt valaki, hogy akkor érdemes-e még a Telenorral szerződni? Rendesen azt hitték, hogy meg fog szűnni a cég, és elvész a telefonszámuk.
Egy kolléganőm intézett flottás tankolást a cégnek. Közben megjelent egy hír, hogy tulajdonost váltott a lánc. Pár hónap múlva kérdeztem, hogy van-e már tankolókártya. Mondta, hogy ott van az aláírt szerződés, de nem írta alá, mert úgyis megszűnik a lánc. Évekkel ezelőtt történt, azóta is létezik a cég másik tulajdonossal.
-
Bailey
senior tag
válasz Viktor0610 #77433 üzenetére
Mindenki megkapta az SMS-t, akárhol voltak. Szüleim éppen egy sivatagos arab országban voltak, hívtak utána, hogy mi történt, miért kell a kocsiban maradniuk, és a BM miért akarja őket kimenteni a hó miatt?
[ Szerkesztve ]
-
-
asdf_
veterán
Nemtom, ha megnézem, hogy mennyi mobilszám kerül számhordozásra (elképesztően kevés, havi tízezer sem - és vegyük úgy, hogy ennek a harmada esik a Telenorra-) az alapján én egy centit sem félnék attól, hogy bárki is otthagyna egy szolgáltatót, mert "hülye" neve lett.
-
veterán
válasz Viktor0610 #77433 üzenetére
Sms emlékeim szerint volt.
Aztán emlékeim lehet megkoptak már. Régen volt.
Jóváírós sms tudom hogy kimondottan cellára hivatkozott ( "az ön körzetében kialakult közúti helyzetre való tekintettel" vagy valami hasonló szöveg, sajnos csak 2015 től vannak meg sms ek, előtte lêvők valahol elvesztek), aztán lehet mindenki ugyanazt kapta, azt nem tudom. Szóval az nem igaz hogy nem tett semmit Telenor (djuice, ugyanaz). Sőt, szvsz jóváírással többre ment mindenki mint egy BM sms el.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MODERÁTOR
-
veterán
válasz simpley #77431 üzenetére
2013 marcius.
Telenor, egész pontosan djuice hibrid csomagunk volt akkori párommal. Sms is jött és utána pár nappal egy 1000Ft os jóváírási lehetőség. 8-as főút mellett laktunk akkor ami szintén teljesen lehalt, de az utat lefedő cellában tartózkodtunk így nem tudták hogy otthon vagyunk vagy az úton ragadtunk.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
simpley
őstag
válasz Viktor0610 #77428 üzenetére
Hát, nálunk ekkor térerő sem volt vagy 3 napig így nehéz lett volna. Sőt, nem volt még áramunk sem.
2013-ban volt ez, igaz?[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz Viktor0610 #77428 üzenetére
Volt ilyen? 😀
-
MODERÁTOR
-
Landsmann
addikt
Visszakanyarodva A VoLTE és GSM hívások hangminőségére. Én végig jártam a "ranglétrát. KÉszülékek ugyanazok voltak. Egyik Redmi 6, a másik valami Samsung nyomógombos. Mikor még nem volt aktiválva a VoLTE, a hangminőség olyan volt, amilyen. Redmi 6 3G-n, a másik 2G-n. Mikor aktiválták a VoLTE-t a Redmi 6-on, a hangminőség a korábbihoz képest érezhetően jobb lett. Aztán a Samsung lecserélésre került egy Redmi 8-ra. A két telefon közötti hanghívás érezhetően még tovább javult. Hozzáteszem, a Redmi 6-on a VoLTE bekapcsolása után a kapcsolási idő érezhetően csökkent. Aztán a Redmi 8-ra is be lett kapcsolova a VoLTE. Mibndkét készülék Telenor előfizetés. A kapcsolási idő szinte 1 másodpercre csökkent az kezdeti 5-6-ról. A hangminőség tovább javult. Olyan szinten, hogy szinte szó szerint a légy zümmögés is hallható lenne. Mindez probléma nélkül, illetve a publikus lstán egyik sincs a támogatott készülékek között. Szóval nekünk bevált, jól működik a 4G hálózaton a készülék.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
-
snooze
veterán
sziasztok.
valaki hozzáértöt szeretnék megkérdezni,hogy hol lehetne megreklamálni,hogy a mytv spiler1 cc-n ne késsen a hang már hónapok óta,mivel a 1220-on nem tudnak semmit,a supportnak meg hiába lett email irva többször,válaszra sem méltatnak..[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
simpley
őstag
Én pl most értem vissza otthonról és a nyár óta rengeteget javult a Telenor, ugyanakkor voltam a nagyszülőknél is ez idő alatt, és hát ott azt hiszem a T szolgálja ki a Telenort is, na ott pl meg romlott... (otthon pl volt hogy elérte a 10Mb/s-ot, na most már eléri az 50Mb/s-t is, nagyszülőknél pedig elérte a 200Mb/-ot is na, most már a 100-at se.. ) Voda 4G egyébként elsőként volt otthon, a legjobb egyébként lefedettségben is de most igazán a Telenor romlott úgy összességében én azt vettem észre..... De hogy ennek mi az oka, nem tudom de elmondás alapján július-augusztus óta érezték hogy mintha kicsit jobb lenne, nagyszülők meg hogy valami nem olyan mint régen ill Telenoros kollégáktól hallottam, hogy náluk is valahogy nem olyan a hálózat mint volt, sokkal zajosabb, több helyen találkoznak azzal hogy nincs térerő, zajos a hívás, lassabb a mobilnet, stb.. én a CETIN-megjelenésével hozom összefüggésbe. Alapvetően szerintem nem a név határozza meg a szolgáltatót, sokkal inkább fontosabb a szolgáltatás minősége.. Mindhárom szolgáltató lefedettsége attól függ hol jár az ember.. Konkrét példa erre a nagyszüleim faluja, na náluk a Telekomon és Telenoron kívül semmi sem működik (de konkrétan nem, végig azt írta a vodás telóm, hogy '
Nincs hálózati kapcsolat')signed by simpley.
-
Somatom
veterán
válasz #72445440 #77416 üzenetére
Próbáltam én már mindenen, de csak annyi volt a különbség, hogy 2G fölött bizonytalan lett. Leváltogatás, bugyogás, hallózás. Lehet, hogy 2G -n nem Hifi, de legalább működik. Persze, lehet, hogy a telóm már elavult gagyi ehhez a modern technológiához.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
viktorhu
veterán
válasz Somatom #77414 üzenetére
2G is lehet sokféle, ha mindkét oldalon agyontömörítik, akkor mindkét oldalon romlik a minőség, és javíthatsz rajta, ha az egyik nem 2G. Ha a másik 3G-n van, akkor a te 2G-d lesz a szűk keresztmetszet. Ha ő jó minőségű 2G-n van, te meg agyontömörítetten, akkor megint nálad a szűk keresztmetszet.
Már a 2G korszakban is lényegesen jobb volt a minőség, ha csak az egyik fél volt GSM-en, a másik meg digitális vezetékesen beszélt. Számít, ha a két GSM tömörítés helyett csak egy van.
-
simpley
őstag
Újabb megerősítés, hogy a Laa. lesz az új márkanév. A domain már webtárhellyel is rendelkezik..
signed by simpley.
-
Somatom
veterán
válasz viktorhu #77406 üzenetére
Meg a telefonálási szokásaira. Én az évnek több, mint a felét roamingban töltöm. Ráadásul ott sem a jobban lefedett városokban, hanem az utakon. Itthonról szoktam beszélni kollégákkal, akik épp kinnt vannak. Nagynénémnek és a barátnőmnek pedig butatelója van. Nem tudom, hogy ilyen felállásokban hogyan épülnek fel a 3G/VOLTE hívások, de a 2G biztosan müxik.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz galaxys80 #77404 üzenetére
Ööö... én tökéletesen és tisztán hallom, amit mondanak és arra sem volt panasz, hogy engem ne hallanának. Ellentétben a VOLTE hívásokkal, amiknél többször előfordult a búvár effektus. Ahogy olvastam, nem én vagyok az egyetlen, aki ilyet tapasztalt. Nyilván nem mazochizmusból tiltottam le.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #77400 üzenetére
+ Net és hívás párhuzamosan.
- Búváreffektus.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest