Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Landsmann #77485 üzenetére

    Vajon a Telenor mikor varjja az E.On nyakába a meghibásodott berendezéseinek a költségét?

    Áramszünet miatt eszköz nem hibásodik meg. Ami meghibásodik, az nem távközlési eszköz, hanem egy halom szar (vagy pedig már amúgy is hibás volt, lakossági eszközöknél az ilyen az áramszünet "tette tönkre" történetek a 10+ éve 24/24-ben a 230V-ban logó eszközök tápjában levő kondik szoktak lenni, amik a tápfesz megszüntével kisülnek, úgy kb. utoljára, és annyira rosszak már, hogy amikor újra megjon a delej nem indul be a táp miattuk. Tavaéy nekem is "tönkretette" a videómat (csak óraként használtam) egy áramszünet, kapott egy 350 Ft-os kondit, azóta is kiválóan muzsikál.

    A szolgáltatóknak is biztos keletkezik kára, amikor majd fél napig nincs szolgáltatás az áramszünetek miatt.

    Erre meg van egy egyenlet, évenkénti áramszünetek száma és hosszaés az ezen vesztett összeg meg nyert ügyfélharag. Amennyiben az utóbbi a nagyobb. hidd el, ha van rá lehetőség (és mondjuk nem a 8. kerületben a tetőtérben van a bázisállomás), kerül oda egy dízel generátor. Egyéb esetben ÁSZF szerint (hasra) 99, esetleg 99,5%-os rendelkezésreállás van, ami azt jelenti, hogy egy évben 6/3 nap üzemszünet szerződésszerű szolgáltatás.

Új hozzászólás Aktív témák